Fin is een poging tot intelligentie ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:59 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
Fin. staat voor Finnen of finito?
OT: Goede klacht
Snap dat dan, zij willen ook dat je gewoon doorrijdtquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:57 schreef Manneke_Pils het volgende:
Waarom heb ik altijd het idee dat hier in Rotterdam de mentatiliteit is:
Dit is vooral veel gebezigd door jonge, slonzige, ietwat te dikke moeders die nu al balen van het leven en dat ze een kind ter wereld hebben gebracht.
Hier stopte ik met lezen.quote:
Waarom sluit je iedere post af met een 'quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fin is een poging tot intelligentie ofzo
Ik heb helemaal geenquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Waarom sluit je iedere post af met een '' ?
Ik vermoed een gebrek aan intelligentie ofzo
'quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geenachteraan elke post. En trouwens, beter overmatig gebruik van een smiley dan van woorden waarvan je amper de betekenis kent om maar slim over te komen.
Geen zin en ook geen noodzaak om je verdere historie van kwaliteitspost erbij te halen.quote:
Beste post tot nu toe.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:16 schreef keepwalking het volgende:
Koop een kinderwagen en ga terug duwen.
Vanmorgen nog. Ze keek nog boos ook.quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:19 schreef MLF het volgende:
ik heb vooral een hekel aan die wijven die hun kinderwagen de straat op duwen zonder dat ze kijken of er een auto aan komt
Als ze dat nou vaker doen is het probleem van TS meteen opgelostquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:19 schreef MLF het volgende:
ik heb vooral een hekel aan die wijven die hun kinderwagen de straat op duwen zonder dat ze kijken of er een auto aan komt
Ooh ja het spijt me zeer, val ik met 75 toch net onder die IQ grens inderdaad, sorryquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:23 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
''
Ik zal even je laatste kwaliteitspost erbij pakken:
[..]
Geen zin en ook geen noodzaak om je verdere historie van kwaliteitspost erbij te halen.
En verder weet iedereen met een IQ boven de 90 dat fin Frans is voor einde. Dat jij moeite hebt met zulke woorden wil niet zeggen dat iedereen dat heeft hoor..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |