Hoi Kuuk!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:31 schreef Kuukske het volgende:
Als ik nu hoi zeg, wil dat niet zeggen dat ik toegeef aan de vraag van Fles.
Ik heb al een hele week een leven! Althans, wat posts voor de schermen betreft...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:35 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Ik had wederom een leven gisteren!
OA!quote:
Oh jammer zegquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:31 schreef Kuukske het volgende:
Als ik nu hoi zeg, wil dat niet zeggen dat ik toegeef aan de vraag van Fles.
quote:
Ja, met een koek.quote:
Want je ging douchen, of je pyjama aandoen?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:48 schreef Ladylike het volgende:
Heb gisteren mn tieten geflashed
okay, thuis met de lamellen dicht.. maar ik heb ze geflashed![]()
Dat zou ons geheim blijvenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Want je ging douchen, of je pyjama aandoen?
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, met een koek.
* Kuukske trakteert.
Alles gaat zo z'n gangetje. Lekker aan het werk, straks weer weekend. Beetje rondscheuren in de nieuwe wagen. Al is dat laatste niet heel verstandig met de huidige brandstofprijzen...quote:
Ehm, ik hoef dat geheim écht niet te weten hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:53 schreef Ladylike het volgende:
Dat zou ons geheim blijven
Oeh ik weet waar ik moet zijn zometeen (toch wel handig)
Duimen jullie om 10 uur voor me ?
wat? dat ik naakt douche?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm, ik hoef dat geheim écht niet te weten hoor.
Ah, lekkerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, met een koek.
* Kuukske trakteert.
Oi, wat voor auto hebbie tegenwoordig?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:02 schreef OA het volgende:
Alles gaat zo z'n gangetje. Lekker aan het werk, straks weer weekend. Beetje rondscheuren in de nieuwe wagen. Al is dat laatste niet heel verstandig met de huidige brandstofprijzen...![]()
En hoe is't bij jou? Bijna vakantie?
Andere mensen zijn nooit naakt!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:03 schreef Ladylike het volgende:
wat? dat ik naakt douche?
Of me omkleed?
nee... heh.. bah.. raar hoor, dat is pas erg om te weten
en ze poepen niet!quote:
Vrouwen schijten bloemetjes.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:09 schreef Ladylike het volgende:
en ze poepen niet!
Oh wacht.. dat waren vrouwen
quote:
ik poep sowieso nietquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:14 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben zelf een vrouw, dus ik weet het. En jij ook, dus je zou het moeten weten.
Nepvrouw.quote:
Corsa.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oi, wat voor auto hebbie tegenwoordig?
Hier alles rustig. Bijna jarig én bijna vakantie. Dus..
.
Dat heb je goed gezien.quote:
ssssst ...quote:
Ja wel zijn gangetje.... slaap alleen weer erg slecht, zie het vaak nog drie uur worden en das echt funest met zon brain-jobquote:
Ik ook niet, net zo min als eer-ik.quote:
Klotequote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja wel zijn gangetje.... slaap alleen weer erg slecht, zie het vaak nog drie uur worden en das echt funest met zon brain-jobErg moe dus
En met Kuuk?
Brain job? Hersenschudding?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:30 schreef Frutsel het volgende:
Ja wel zijn gangetje.... slaap alleen weer erg slecht, zie het vaak nog drie uur worden en das echt funest met zon brain-jobErg moe dus
En met Kuuk?
Hoef je alleen maar het raam open te doen om te solliciteren?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ssssst ...
wat wij bespreken blijft tussen onsik kijk nu waar dat bedrijf ligt...
ligt het gewoon 1 km van mn huidige werkplek af
En ik maar denken: "als ik maar niet te laat kom"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |