Doping in korfbal.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:33 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Dan kunnen ze alle andere rondes en klassiekers ook afschaffen, niet te spreken over Athletiek, voetbbal, korfbal, etc.
Goh, waarom zou dat zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:35 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik denk dat bij het voetbal nooit zo zwaar gecontroleerd zal worden als in de tour.
Waarom zou ik epo moeten gebruiken? Ik rijd alleen de plaatselijke rondes, op club en wat klassiekers. Daar heb ik geen epo voor nodig. Ik ben ook geen prof ik ben Elite. En trouwens weet je wat dat kost?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij gebruikt zeker ook epo. Met je geverdedig.
Dat vraag ik me dus ook af. Hoe stom kan je zijn om nu epo te gebruikenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:19 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe stom ben je wanneer je nu nog EPO gebruikt vraag ik me af?
Zeker op deze fiets hequote:Op donderdag 17 juli 2008 13:39 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Waarom zou ik epo moeten gebruiken? Ik rijd alleen de plaatselijke rondes, op club en wat klassiekers. Daar heb ik geen epo voor nodig. Ik ben ook geen prof ik ben Elite. En trouwens weet je wat dat kost?
Maar met voetbal krijg je ook een schorsing als ze cannabis of cocaine sporen aantreffen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:35 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Doping in korfbal.![]()
Ik denk dat bij het voetbal nooit zo zwaar gecontroleerd zal worden als in de tour.
Je bent dom als je in een schone tour geloofdquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:42 schreef CyclingGirl het volgende:
Die heb ik nou al zo vaak voorbij zien komen, kom ns wat met iets orgineels
Je bent inderdaad dom als je in de Tour nog epo gebruikt.
Vooropgesteld dat ik doping niet goedkeur ofzo. Maar iets wat niet op de antidopinglijst voorkomt, kun je toch moeilijk iemand voor uitsluiten?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Was/is een nieuw soort EPO. Staat nog niet op de officiele dopinglijst, waardoor iedereen dacht/denkt dat het wel goed zou zitten. Foutje
En er zijn er nog 20 met verdachten waarden
Misschien niet op schorsen, maar als organisator kun je de betrapte er wel uittrappen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat ik doping niet goedkeur ofzo. Maar iets wat niet op de antidopinglijst voorkomt, kun je toch moeilijk iemand voor uitsluiten?
Helder.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Misschien niet op schorsen, maar als organisator kun je de betrapte er wel uittrappen.
En of het nu een synthetische variant is of niet, EPO is EPO
quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:55 schreef boskameel het volgende:
Ben ik nou de eerste die zoiets heeft als:
Tour de France:
Het is wachten op de kl00n in dit topicquote:Op donderdag 17 juli 2008 14:00 schreef Gluckskafer het volgende:
Ricardo Ricco
Klinkt als een Fok-user.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 14:00 schreef Gluckskafer het volgende:
Ricardo Ricco
Klinkt als een Fok-user.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |