Samenvatting: Pringles adverteerd met grotere bussen terwijl de inhoud evenveel is.quote:Pringles in the King Can rule when you need to satisfy a crowd! The Pringles King Can is 30 percent larger than the regular Pringles can. And it’s available in Original, Reduced Fat, Sweet Mesquite BBQ, Cheezums, and Sour Cream & Onion flavors.
Daar ga je wel vanuit als consument zijndequote:Op donderdag 17 juli 2008 12:12 schreef thedude0 het volgende:
Maar ze zeggen toch ook gewoon dat de verpakking 30% groter is gemaakt? Ik zie nergens staan dat ze er ook daadwerkelijk meer in hebben gedaan.
Wat zeur je nou, je betaald toch hetzelfde, dacht je dan echt meer te krijgen? Ze zouden gek zijn.quote:Dit zijn grotere kokers dan de normale voor dezelfde prijs.
Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:20 schreef Karina het volgende:
Wat is het nut van grotere kokers dan eigenlijk?
En als er dit Pringles in the King Can rule when you need to satisfy a crowd staat, zou ik eigenlijk ook wel denken dat er meer in zat. Het kan toch een aanbieding zijn?
Misschien krijg ik nu mijn handen wel helemaal erin en kan ik ook de laatste pringels eten zonder die bus op de kop te moeten houden.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:20 schreef Karina het volgende:
Dan kan je 'm dieper in je aarsch stoppen!quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:20 schreef Karina het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |