Hier nog droog,maar zal wel niet zolang meer duren dan.quote:
Autsj. Das wel minder idd.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hm.. Jawel.. Alleen ga ik vandaag en morgen werken.
En heb ik gister en maandag ook gewerkt
maar het is buiten
Ja, een hemelse vakantie in de hel.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:14 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Jawel joh, we zijn op vakantie daar!
Doe je regenpak dan maar aanquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hm.. Jawel.. Alleen ga ik vandaag en morgen werken.
maar het is buiten
Mijn medelijden is enigszins beperktquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Alleen ga ik vandaag en morgen werken.
Mijn tweede bijbaantje naast schulequote:Op donderdag 17 juli 2008 12:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn medelijden is enigszins beperkt.
Het is toch vakantiequote:Op donderdag 17 juli 2008 12:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn tweede bijbaantje naast schule
Is niet mijn fulltime baan oid..
Kom ik net van terugquote:
Het hoort alleen koud te zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:37 schreef JanesBrownie het volgende:
Pak net een ijsje uit de vriezer, breek ik bijna mijn tanden erop
Zo hard hoort ijs niet te zijn
Ik hou meer van warm en nat.quote:
Geen ijs.quote:
Tis wel warm en natquote:
Bak mayonaise op de radiator?quote:
Flauw is Dickie's middle name.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:02 schreef JanesBrownie het volgende:
Volgens mij bedoelt ie iets heel anders.
dit is wel erg flauw zeg
Welke van mijn drie Lush Ballistics wil je?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:03 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat bad dat wij samen gaan nemen ook
Zonder apostrof. Bedankt.quote:
Ja, ik dacht net hetzelfde.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:02 schreef JanesBrownie het volgende:
Volgens mij bedoelt ie iets heel anders.
dit is wel erg flauw zeg
Ik zie dat je kennis gemaakt hebt met Dickiesquote:
Vrouwen.quote:
De rest is geen man?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie dat je kennis gemaakt hebt met Dickies.
Gaat nu op jaar basis geloof ik <10.000 maar met 2x 900 euro zit je ook nog niet aan de max van de oude regeling.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoeveel mag ik als student bijverdienen in de zomer?
Ik verdien bijv. als ik zou willen nu in juli 900 euro
en dan t/m 18 augustus nog iets van 900 euro
Kan dat gewoon?
Al heb ik dan geen vakantie maar wel geld
Kom je voor 900 p/m je bed uit?quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoeveel mag ik als student bijverdienen in de zomer?
Ik verdien bijv. als ik zou willen nu in juli 900 euro
en dan t/m 18 augustus nog iets van 900 euro
Kan dat gewoon?
Al heb ik dan geen vakantie maar wel geld
Met het staalborsteltje natuurlijkquote:
Oké. Ik werk sowieso wel voor 200-300 p/m maar dan kom ik daar ook nog niet aanquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gaat nu op jaar basis geloof ik <10.000 maar met 2x 900 euro zit je ook nog niet aan de max van de oude regeling.
Excuse me?quote:
Ok, dat was te generaliserend.quote:
Ik krijg 60 euro per keer voor 7 uurtjes rond kantoor hangen, op de wii spelen waarvan 3-4 uurtjes daadwerkelijk werk is. Dus ja. Er zit niet echt iets anders opquote:
Hehe mooi zo.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ok, dat was te generaliserend.
De meeste mannen:![]()
Iedere dag uren op de Wii spelen ook nog.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik krijg 60 euro per keer voor 7 uurtjes rond kantoor hangen, op de wii spelen waarvan 3-4 uurtjes daadwerkelijk werk is. Dus ja. Er zit niet echt iets anders op
Sommige mannen zijn best beschaafd hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ok, dat was te generaliserend.
De meeste mannen:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |