abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64583550
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Periode bij Twente was toch echt aardig stabiel te noemen.

²
Daar wisselde hij toch ook regelmatige hele goed wedstrijden af met hele slechte wedstrijden

²
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:26:24 #252
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_64584544
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jij bent categorie "a."
Nope, ik ben een proud Feyenoorder met seizoenskaart voor vak C.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:26:37 #253
226255 ES57
pi_64584558
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:03 schreef superjood het volgende:

[..]

Daar wisselde hij toch ook regelmatige hele goed wedstrijden af met hele slechte wedstrijden

²
Precies
pi_64584574
Dan ben je dus een D
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:29:29 #255
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64584665
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:19 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik zeik hem niet af. Ik zeg dat ik denk dat hij niet goed genoeg is voor het absolute topvoetbal. Louter en alleen een voetbaltechnische mening.
Juist voetbaltechnisch is/was het een van de allergrootste talenten in Europa.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:30:23 #256
226255 ES57
pi_64584699
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:29 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Maar zoals zoveel 'talenten' heeft hij het niet gemaakt. Zijn instelling deugt niet.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 17:34:31 #257
138438 crew  Pizzakoppo
pi_64584891
Hij is 20 jaar vriend, en bij de club in Nederland die talenten laat groeien. Hij gaat gewoon slagen bij AJAX
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:46:31 #258
226255 ES57
pi_64585367
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hij is 20 jaar vriend, en bij de club in Nederland die talenten laat groeien. Hij gaat gewoon slagen bij AJAX
Het aantal mislukte 'talenten' bij Ajax is veel groter.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 18:00:19 #259
138438 crew  Pizzakoppo
pi_64585902
Ja en die zitten nu bij Feyenoord, Aissati is een speler uit de PSV opleiding waar hij beschouwd werd als een van de grootste talenten, getraind met Moniz, en bovendien een goede voetballer. Hij gaat het gewoon maken.
pi_64585926
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:46 schreef ES57 het volgende:

[..]

Het aantal mislukte 'talenten' bij Ajax is veel groter.
Precies, De Cler Landzaat en dat soort spelers
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:16:56 #261
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64586367
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:30 schreef ES57 het volgende:

[..]

Maar zoals zoveel 'talenten' heeft hij het niet gemaakt. Zijn instelling deugt niet.
Zijn instelling is prima. De trainers bij PSV daarintegen Belachelijk slecht en laf.

En hij heeft een beetje pech gehad met de blessures.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:17:31 #262
226255 ES57
pi_64586387
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja en die zitten nu bij Feyenoord, Aissati is een speler uit de PSV opleiding waar hij beschouwd werd als een van de grootste talenten, getraind met Moniz, en bovendien een goede voetballer. Hij gaat het gewoon maken.
Er is geen enkele aanwijzing dat Aissati 'het gaat maken'. Alle tekenen wijzen er op dat hij een nono wordt zoals zovele 'talentvolle' nono's die Ajax heeft gehad. Dat hele A1 team van Ajax uit 97/98 was destijds zo ongeveer de beste A-jeugd van Europa. Ze veegden met iedereen de vloer aan, in Nederland vernederden ze PSV en Feyenoord en in Europa versloegen ze de jeugd van Barcelona en Juventus.

Maar was is er van de grote talenten terecht gekomen? Brutil Hosè, Kevin Bobson, Darl Douglas, Michael Lamey, Pascal Heije, Alpha Turay, Mitchell Piqué, Quido Landzaat, Sander Keller, Serge van den Ban en Andy van der Meyde. Noppes, nada, niks.
pi_64586479
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jij bent gewoon een malloot, hoe kun je iemand die nog geen officiele wedstrijd in het shirt van Ajax heeft gespeeld al zo beoordelen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:22:09 #264
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64586532
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:17 schreef ES57 het volgende:

[..]

Er is geen enkele aanwijzing dat Aissati 'het gaat maken'. Alle tekenen wijzen er op dat hij een nono wordt zoals zovele 'talentvolle' nono's die Ajax heeft gehad. Dat hele A1 team van Ajax uit 97/98 was destijds zo ongeveer de beste A-jeugd van Europa. Ze veegden met iedereen de vloer aan, in Nederland vernederden ze PSV en Feyenoord en in Europa versloegen ze de jeugd van Barcelona en Juventus.

Maar was is er van de grote talenten terecht gekomen? Brutil Hosè, Kevin Bobson, Darl Douglas, Michael Lamey, Pascal Heije, Alpha Turay, Mitchell Piqué, Quido Landzaat, Sander Keller, Serge van den Ban en Andy van der Meyde. Noppes, nada, niks.
Al die spelers kwamen niet eens in de buurt van het talent en de aanleg die Aissati heeft. Aissati is voornamelijk een hele 'gave' en slimme speler, oftewel een zeldzame intelligente technicus.

Maar goed, beetje zinloos om er over door te discusseren, aangezien hij nu al tijden niet gespeeld heeft, verre van wedstrijdfit is, en zich straks eerst maar weer eens helemaal opnieuw moet 'bewijzen'.

ik blijf erbij dat als destijds Hiddink gewoon bij PSV was gebleven, Aissati nu wellicht al bij Real Madrid, Milan, of whatever zou spelen, of in ieder geval de gelegenheid zou hebben gekregen om naar zulke clubs te gaan.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:23:31 #265
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64586572
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:20 schreef superjood het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een malloot, hoe kun je iemand die nog geen officiele wedstrijd in het shirt van Ajax heeft gespeeld al zo beoordelen.
Omdat sommige mensen hier hem al volgens sinds hij zijn debuut voor PSV maakte, en ze meteen al konden zien, binnen een paar minuten, dat dit een heel speciaal talent is.
  Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 18:24:24 #266
138438 crew  Pizzakoppo
pi_64586596
Aissati heeft itt deze talenten al wel zijn klasse laten zien, zowel in de eredivisie bij Twente en in mindere mate bij PSV als zelfs in de CL. Dát niveau zit er klaarblijkelijk dus wel in.

Natuurlijk is hij er nog lang niet, en dit heeft tijd en ritme nodig maar ontkennen dat de klasse aanwezig is vind ik bekrompen.
pi_64586633
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:23 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Omdat sommige mensen hier hem al volgens sinds hij zijn debuut voor PSV maakte, en ze meteen al konden zien, binnen een paar minuten, dat dit een heel speciaal talent is.
Ja maar die jonge heeft wel anderhalf jaar stil gestaan in zijn ontwikkeling en dat is niet voor niets lijkt mij. Laat hem eerst maar eens een paar wedstrijden goed spelen voordat we hem al de hemel in prijzen.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 18:26:21 #268
226255 ES57
pi_64586660
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:22 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Al die spelers kwamen niet eens in de buurt van het talent en de aanleg die Aissati heeft. Aissati is voornamelijk een hele 'gave' en slimme speler, oftewel een zeldzame intelligente technicus.
Vandaar dat hij in 1 jaar door 4 PSV-trainers buiten de selectie werd gelaten. Die hebben zeker de ballen verstand van voetbal?

Lul dus niet zo dom man, het grote manco van Aissati is de omschakeling, het meeverdedigen. Dat beheerst hij absoluut niet. Zo lang hij dat niet onder de knie heeft, zal hij nooit een vaste waarde worden van Ajax ... laat staan van een echte Europese topclub.
pi_64586739
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:26 schreef ES57 het volgende:

[..]

Vandaar dat hij in 1 jaar door 4 PSV-trainers buiten de selectie werd gelaten. Die hebben zeker de ballen verstand van voetbal?

Lul dus niet zo dom man, het grote manco van Aissati is de omschakeling, het meeverdedigen. Dat beheerst hij absoluut niet. Zo lang hij dat niet onder de knie heeft, zal hij nooit een vaste waarde worden van Ajax ... laat staan van een echte Europese topclub.
Sneijder hoefde ook nooit mee te verdedigen en speelt nu ook absolute top. Het nadeel aan het opstellen van Aisatti is dat je al 2 stofzuigers op moet stellen om het te compenseren.

Sulejmani-Cvitanich-Suarez
Aisatti

Is niets mis mee natuurlijk
pi_64586886
Ach we spelen nu ook al constant met 2 stofzuigers en dat werkt prima, hopen dat Aissati goed in het team past.
pi_64586922
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:34 schreef _Mike_ het volgende:
Ach we spelen nu ook al constant met 2 stofzuigers en dat werkt prima, hopen dat Aissati goed in het team past.
Als Aissati die rol goed in kan vullen lijkt me dat een prima opstelling. Anders zie ik toch veel liever

Urby-Cvitanich-Suarez
-------Sulejmani-------
pi_64590399
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:29 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Technisch is wat anders dan voetbaltechnisch...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_64590415
Dat plaatje in de OP is ook wel jammer nu
pi_64590530
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:00 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Idd ik ken voetballers die gerust een bal op alle manier hoog kunnen houden, dit betekend niet dat ze het ook op een groot voetbalveld kunnen brengen. Want het is gewoon geen functionele techniek.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:35:04 #275
226255 ES57
pi_64597033
Iig vind ik Aissati een kutspeler en nu hij heeft gekozen voor Marokko is hij voor mij ook Nederlander af. Hij is het niet waard om als landgenoot te worden beschouwd. Hij is voor mij een buitenlander met wie ik niks heb.

Hij moet na zijn voetbalcarriere maar in Marokko gaan wonen. Hij heeft dan niks meer te zoeken in dit land dat hem veel heeft gegeven maar er niks voor heeft teruggekregen.

Zo'n profiteurtje is voor mij toch weer een reden om op Wilders te stemmen.
pi_64600246
Ik vraag me af of ze bij Ajax Aissati nog wel nodig hebben, de aanval is volgens mij wel in orde.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 00:19:10 #277
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64601532
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 20:00 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En ik bedoel ook voetbaltechnisch: goede baltechniek, maar ook uitstekende positionering, ontzettend slim, kan uitstekend de wedstrijd lezen, naar zijn hand zetten, temporiseren, en heeft vrijwel geen balverlies (dus waarom je er zo nodig 2 man achter zou moeten zetten, is me echt een raadsel) want hij is niet degene die ballen zomaar inlevert.

En het waren 3 PSV coaches die hem niet opstelden, en dat waren inderdaad baggercoaches.
Koeman was gewoon waardeloos, en kon voortborduren op de basis van Guus. Wouters hoef ik denk ik niet uit te leggen, en Vergoossen is een laffe trainer die wel ERG defensief ging spelen.

En dan kwamen ze aan met argumenten als :' je kunt niet met Aissati en Afellay op 1 middenveld spelen' en dat soort onzin wat nergens op slaat. het zijn 2 totaal verschillende spelers. Afellay is een technische dribbelaar, en Aissati is wat meer type Fabregas, een spelverdeler, iemand die de lijnen uitzet, die het spel kan verplaatsen en naar zijn hand zetten. Aissati lijkt veel meer op een type Cocu dan op een Afellay, en volgens mij speelden Cocu en Afellay best aardig samen op dat middenveld.

Koeman gaf in een interview met Barend aan op Het Gesprek, dat Aissati een speler is die zijn tegenstander 4x in 5 minuten door de benen wil spelen. Diezelfde Aissati die dat vrijwel nooit doet in een wedstrijd, en zelfs al jaren geleden aangaf in interviews dat hij die behoefte ook helemaal niet heeft, omdat hij dat onnodig en respectloos naar zijn tegenstanders vind. Tja(!) Volgens mij selecteert Koeman dan op basis van vooroordelen of persoonlijke gevoelens of whatever, maar dat argument slaat gewoon nergens op. Aissati is een echte 1-touch middenvelder. Hij kan heus wel heel goed dribbelen, maar je ziet het hem zelden doen.

Maar goed, zoals ik al zei, Aissati speelt momenteel niet dus hij kan nu ook niet op het veld aantonen wie er in deze discussie rondom hem gelijk heeft, dus dat is vrij zinloos.

Laten we het erop houden dat er ongelooflijk veel potentie in die gozer zit, en laten we hopen dat hij ook de kans krijgt om het er uit te laten komen. Je kunt dan nog zo goed zijn, je bent uiteraard nog altijd afhankelijk van een trainer of die het in jou ziet zitten of niet. Vergeet ook niet dat Aissati steeds een hele rustige, bescheiden en beschaafde jongen is (ala Bergkamp), en dat soort types hebben het vaak net iets moeilijker om het vertrouwen van een coach te winnen, dan iemand met een grote bek en bravoure...
  zaterdag 3 januari 2009 @ 03:05:30 #278
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_64605485
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:35 schreef ES57 het volgende:
Iig vind ik Aissati een kutspeler en nu hij heeft gekozen voor Marokko is hij voor mij ook Nederlander af. Hij is het niet waard om als landgenoot te worden beschouwd. Hij is voor mij een buitenlander met wie ik niks heb.

Hij moet na zijn voetbalcarriere maar in Marokko gaan wonen. Hij heeft dan niks meer te zoeken in dit land dat hem veel heeft gegeven maar er niks voor heeft teruggekregen.

Ik weet niet of Aissati Marokko vaak van dienst zal zijn. Mocht Marokko zich plaatsen voor de Afrika Cup en het WK, dan wachten hem veel wedstrijden en zware tijden.

Het is fysiek bijna onhaalbaar.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 07:01:34 #279
226255 ES57
pi_64606490
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 00:19 schreef Yi-Long het volgende:

En het waren 3 PSV coaches die hem niet opstelden,
Het waren er 4, je vergat Stevens.

Vier coaches die het mis hebben?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 07:03:34 #280
226255 ES57
pi_64606493
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 03:05 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik weet niet of Aissati Marokko vaak van dienst zal zijn. Mocht Marokko zich plaatsen voor de Afrika Cup en het WK, dan wachten hem veel wedstrijden en zware tijden.

Het is fysiek bijna onhaalbaar.
Inderdaad. Ajax moet hem zo snel mogelijk van de hand doen, deze speler is gewoon onbruikbaar voor de top.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 12:01:54 #281
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64609072
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 07:01 schreef ES57 het volgende:

[..]

Het waren er 4, je vergat Stevens.

Vier coaches die het mis hebben?
Ik vergat Stevens helemaal niet. Aissati wou in de zomer al weg en gaf dat toen meteen ook aan, en dus kwam er voor het begin van het nieuwe seizoen al de overgang naar Ajax.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 12:04:29 #282
226255 ES57
pi_64609124
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:01 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik vergat Stevens helemaal niet. Aissati wou in de zomer al weg en gaf dat toen meteen ook aan, en dus kwam er voor het begin van het nieuwe seizoen al de overgang naar Ajax.
Hij wilde weg omdat Stevens te kennen had gegeven hem ook niet veel op te stellen. Stevens zag het ook niet zitten in deze slecht meeverdedigende middenvelder. Of denk je dat hij was weggegaan als Stevens in een gesprek met hem had medegedeeld dat hij in het nieuwe seizoen basisspeler zou zijn?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 12:23:01 #283
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64609518
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:04 schreef ES57 het volgende:

[..]

Hij wilde weg omdat Stevens te kennen had gegeven hem ook niet veel op te stellen. Stevens zag het ook niet zitten in deze slecht meeverdedigende middenvelder. Of denk je dat hij was weggegaan als Stevens in een gesprek met hem had medegedeeld dat hij in het nieuwe seizoen basisspeler zou zijn?
Stevens heeft hem alleen gezegd dat hij hem geen garanties kan geven, want dat kan geen enkele trainer.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 12:51:38 #284
226255 ES57
pi_64610212
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:23 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Stevens heeft hem alleen gezegd dat hij hem geen garanties kan geven, want dat kan geen enkele trainer.
Ja, ja. Kennelijk zag ook Stevens de vele beperkingen van deze Marokkaanse speler.

Talrijke wereldvoetballers zijjn al op hun 18e doorgebroken bij hun club. De 20-jarige Aissati nog steeds niet.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 12:59:17 #285
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64610405
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:51 schreef ES57 het volgende:

[..]

Ja, ja. Kennelijk zag ook Stevens de vele beperkingen van deze Marokkaanse speler.

Talrijke wereldvoetballers zijjn al op hun 18e doorgebroken bij hun club. De 20-jarige Aissati nog steeds niet.
... en Hiddink liet hem wel spelen en gaf hem wel vertrouwen. Het ging dus mis toen er zwakke trainers kwamen die liever met domme rennertjes als Vayrynen, Culina, etc etc wilden spelen. Dat deze spelers verder geen kloot toevoegen aanvallend gezien, en juist veel vaker de vbal zinloos weggeven, dat deed er blijkbaar niet toe...
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:29:01 #286
226255 ES57
pi_64612682
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:59 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... en Hiddink liet hem wel spelen en gaf hem wel vertrouwen. Het ging dus mis toen er zwakke trainers kwamen die liever met domme rennertjes als Vayrynen, Culina, etc etc wilden spelen. Dat deze spelers verder geen kloot toevoegen aanvallend gezien, en juist veel vaker de vbal zinloos weggeven, dat deed er blijkbaar niet toe...
Aissati heeft even leuk gespeeld (zelfs noodgedwongen in de CL toen PSV diep in de problemen zat met geblesseerden) maar verder liet hij niks zien. Hij is niet constant genoeg. Zelfs Foppe de Haan werd schijtziek van hem.

Al die coaches beoordeelden hem ook op de trainingen. Daar liet hij het dus ook niet zien.

Het zou mij niks verbazen als hij dit jaar niet in het 1e van Ajax speelt, Marco van Basten is echt niet gek. Zijn niveau is Utrecht, daar had hij naar toe moeten gaan.
pi_64613110
Woohoo zelfs Foppe werd er schijtziek van, die oude seniele man kan gewoon niet met mondige jeugdspelers omgaan...
pi_64613331
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 22:35 schreef ES57 het volgende:

Flikker toch op. kiezen voor welk land je speelt heeft allang geen emotionele status mee rmaar een financiele staus. Je moet zorgen dat je kan zeggen dat je international bent en dan verdien je al snel een stuk meer.

Dat ie voor Marokko kiest vind ik zonde omdat het beleid daar zulke talenten verwaarloost.
pi_64613356
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:29 schreef ES57 het volgende:

[..]

Aissati heeft even leuk gespeeld (zelfs noodgedwongen in de CL toen PSV diep in de problemen zat met geblesseerden) maar verder liet hij niks zien. Hij is niet constant genoeg. Zelfs Foppe de Haan werd schijtziek van hem.

Al die coaches beoordeelden hem ook op de trainingen. Daar liet hij het dus ook niet zien.

Het zou mij niks verbazen als hij dit jaar niet in het 1e van Ajax speelt, Marco van Basten is echt niet gek. Zijn niveau is Utrecht, daar had hij naar toe moeten gaan.
Tuurlijk pik.. zodra hij het speelde was het gelijk een heel ander en goed oranje en nu kom je hier even wijs doen
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:53:20 #290
226255 ES57
pi_64613405
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:50 schreef Chadi het volgende:

[..]

Flikker toch op. kiezen voor welk land je speelt heeft allang geen emotionele status mee rmaar een financiele staus. Je moet zorgen dat je kan zeggen dat je international bent en dan verdien je al snel een stuk meer.
Dan is de beslissing van Aissati dus helemaal dom. Clubs zijn helemaal niet happig op Afrikaanse spelers die ze tijdens de reguliere competitie 6 weken kwijt zijn voor een B-toernooitje (Africa cup). Bovendiien is de status van een oranje-international veel groter dan speler te zijn van een arm Noord-Afrikaans land. Nee, die Afrikaan weet totaal niet waar hij mee bezig is.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:54:49 #291
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64613445
De beste wedstrijd die ik ooit van Aissati heb mogen aanschouwen was volgens mij zijn eerste, of één van zijn eersten, interland voor jong Oranje. Wat was hij toen goed, iets van 50 balcontacten, waarvan er slechts 3 vervolgen niet goed waren. Toen kon je zijn echte potentie zijn: slim, leep, functioneel technisch. Eigenlijk een ouderwetse nummer 10 die tussen de linies in manoeuvreert ála Requelme.

Het is jammer dat zijn carriere wat deukjes heeft opgelopen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_64613456
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:53 schreef ES57 het volgende:

[..]

Dan is de beslissing van Aissati dus helemaal dom. Clubs zijn helemaal niet happig op Afrikaanse spelers die ze tijdens de reguliere competitie 6 weken kwijt zijn voor een B-toernooitje (Africa cup)
Nou daar merk je anders niks van in de grote competities. Daar spelen ze allemaal.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 14:55:45 #293
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64613466
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:55 schreef Chadi het volgende:

[..]

Nou daar merk je anders niks van in de grote competities. Daar spelen ze allemaal.
Goed punt!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:00:13 #294
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64615366
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
De beste wedstrijd die ik ooit van Aissati heb mogen aanschouwen was volgens mij zijn eerste, of één van zijn eersten, interland voor jong Oranje. Wat was hij toen goed, iets van 50 balcontacten, waarvan er slechts 3 vervolgen niet goed waren. Toen kon je zijn echte potentie zijn: slim, leep, functioneel technisch. Eigenlijk een ouderwetse nummer 10 die tussen de linies in manoeuvreert ála Requelme.

Het is jammer dat zijn carriere wat deukjes heeft opgelopen.

²
Een van zijn laatste optredens in Jong-Oranje, begin vorig jaar, die met het debuut de deGuzman, was anders ook meer dan prima. Totaal geen spelritme bij PSV, komt erin, zet meteen de hele wedstrijd naar zijn hand, het team loopt opeens prima, en is betrokken bij de goals.

Om nog maar te zwijgen over zijn spel in 2006 op het EK-21. Ook daar was hij gewoon een van de belangrijkste spelers in dat team, en een van de beste spelers op het toernooi.
pi_64617059
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:22 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hosé, Bobson, Douglas en Heije waren in de jeugd erg goed hoor. Werd ook een grote toekomst aan voorspeld.

Overigens heeft Andy van der Meyde vooralsnog natuurlijk nog altijd een mooiere loopbaan dan Aissati, maar wie weet gaat Aissati het inderdaad nog maken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_64643205
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik vraag me af of ze bij Ajax Aissati nog wel nodig hebben, de aanval is volgens mij wel in orde.
Sulejmani zou naar links kunnen en Aissati achter de spitsen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64643314
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:31 schreef RayMania het volgende:

[..]

Gebeurt hopelijk ook. Sulejmani in vorm is ook op links dodelijk.
pi_64655917
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:31 schreef RayMania het volgende:

[..]

Mickey speelt het liefst zelf achter de spits, laat hem er maar gewoon voor knokken
pi_64657154
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 15:11 schreef ES57 het volgende:

[..]

Eens. Aissati en verdedigende taken is een onbekende combinatie. Hij is een aardige straatvoetballer maar een topvoetballer is hij nog lang niet. Ik vraag mij af of hij daar überhaupt de capaciteiten voor heeft.

Nee, Aissati beseft dat hij tekort komt om in Oranje te mogen spelen. Hij heeft er goed aan gedaan om te kiezen voor een ploeg van zijn eigen niveau: Marokko. Mag hij straks voor de Africa-cup spelen tegen hongerlanden als Burkino Fasso en Mali.
Je moet het Afrikaanse voetbal niet onderschatten.

Marokko is altijd gevaarlijk voor Europese toplanden, in 2008 speelden ze nog 2-2 gelijk in Parijs tegen Frankrijk en wonnen ze in Brussel met 1-4 van Belgie.

En Belgie is duidelijk een sterk elftal de laatste tijd, ze speelden in die wedstrijd ook met Dembele, Simons, Fellaini, Kompany, Vertonghen etc.

Het Nederlands elftal zou het ook moeilijk hebben tegen Marokko, Jong Oranje verloor al eerder van Jong Marokko. (tot twee keer toe volgens mij)

Mali is trouwens ook geen slecht land, het Nederlands elftal heeft geen spits zoals Kanoute. (al is de rest van het team niet van het niveau Kanoute)
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_64660988
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:06 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

Je moet het Afrikaanse voetbal niet onderschatten.

Marokko is altijd gevaarlijk voor Europese toplanden, in 2008 speelden ze nog 2-2 gelijk in Parijs tegen Frankrijk en wonnen ze in Brussel met 1-4 van Belgie.

En Belgie is duidelijk een sterk elftal de laatste tijd, ze speelden in die wedstrijd ook met Dembele, Simons, Fellaini, Kompany, Vertonghen etc.

Het Nederlands elftal zou het ook moeilijk hebben tegen Marokko, Jong Oranje verloor al eerder van Jong Marokko. (tot twee keer toe volgens mij)

Mali is trouwens ook geen slecht land, het Nederlands elftal heeft geen spits zoals Kanoute. (al is de rest van het team niet van het niveau Kanoute)
Gast. Oefenwedstrijden. Anders maak je jezelf even belachelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')