En ik bedoel ook voetbaltechnisch: goede baltechniek, maar ook uitstekende positionering, ontzettend slim, kan uitstekend de wedstrijd lezen, naar zijn hand zetten, temporiseren, en heeft vrijwel geen balverlies (dus waarom je er zo nodig 2 man achter zou moeten zetten, is me echt een raadsel) want hij is niet degene die ballen zomaar inlevert.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:00 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Technisch is wat anders dan voetbaltechnisch...
Ik weet niet of Aissati Marokko vaak van dienst zal zijn. Mocht Marokko zich plaatsen voor de Afrika Cup en het WK, dan wachten hem veel wedstrijden en zware tijden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:35 schreef ES57 het volgende:
Iig vind ik Aissati een kutspeler en nu hij heeft gekozen voor Marokko is hij voor mij ook Nederlander af. Hij is het niet waard om als landgenoot te worden beschouwd. Hij is voor mij een buitenlander met wie ik niks heb.
Hij moet na zijn voetbalcarriere maar in Marokko gaan wonen. Hij heeft dan niks meer te zoeken in dit land dat hem veel heeft gegeven maar er niks voor heeft teruggekregen.
Zo'n profiteurtje is voor mij toch weer een reden om op Wilders te stemmen.
Het waren er 4, je vergat Stevens.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 00:19 schreef Yi-Long het volgende:
En het waren 3 PSV coaches die hem niet opstelden,
Inderdaad. Ajax moet hem zo snel mogelijk van de hand doen, deze speler is gewoon onbruikbaar voor de top.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 03:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Aissati Marokko vaak van dienst zal zijn. Mocht Marokko zich plaatsen voor de Afrika Cup en het WK, dan wachten hem veel wedstrijden en zware tijden.
Het is fysiek bijna onhaalbaar.
Ik vergat Stevens helemaal niet. Aissati wou in de zomer al weg en gaf dat toen meteen ook aan, en dus kwam er voor het begin van het nieuwe seizoen al de overgang naar Ajax.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 07:01 schreef ES57 het volgende:
[..]
Het waren er 4, je vergat Stevens.
Vier coaches die het mis hebben?![]()
Hij wilde weg omdat Stevens te kennen had gegeven hem ook niet veel op te stellen. Stevens zag het ook niet zitten in deze slecht meeverdedigende middenvelder. Of denk je dat hij was weggegaan als Stevens in een gesprek met hem had medegedeeld dat hij in het nieuwe seizoen basisspeler zou zijn?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vergat Stevens helemaal niet. Aissati wou in de zomer al weg en gaf dat toen meteen ook aan, en dus kwam er voor het begin van het nieuwe seizoen al de overgang naar Ajax.
Stevens heeft hem alleen gezegd dat hij hem geen garanties kan geven, want dat kan geen enkele trainer.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:04 schreef ES57 het volgende:
[..]
Hij wilde weg omdat Stevens te kennen had gegeven hem ook niet veel op te stellen. Stevens zag het ook niet zitten in deze slecht meeverdedigende middenvelder. Of denk je dat hij was weggegaan als Stevens in een gesprek met hem had medegedeeld dat hij in het nieuwe seizoen basisspeler zou zijn?
Ja, ja. Kennelijk zag ook Stevens de vele beperkingen van deze Marokkaanse speler.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Stevens heeft hem alleen gezegd dat hij hem geen garanties kan geven, want dat kan geen enkele trainer.
... en Hiddink liet hem wel spelen en gaf hem wel vertrouwen. Het ging dus mis toen er zwakke trainers kwamen die liever met domme rennertjes als Vayrynen, Culina, etc etc wilden spelen. Dat deze spelers verder geen kloot toevoegen aanvallend gezien, en juist veel vaker de vbal zinloos weggeven, dat deed er blijkbaar niet toe...quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:51 schreef ES57 het volgende:
[..]
Ja, ja. Kennelijk zag ook Stevens de vele beperkingen van deze Marokkaanse speler.
Talrijke wereldvoetballers zijjn al op hun 18e doorgebroken bij hun club. De 20-jarige Aissati nog steeds niet.
Aissati heeft even leuk gespeeld (zelfs noodgedwongen in de CL toen PSV diep in de problemen zat met geblesseerden) maar verder liet hij niks zien. Hij is niet constant genoeg. Zelfs Foppe de Haan werd schijtziek van hem.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... en Hiddink liet hem wel spelen en gaf hem wel vertrouwen. Het ging dus mis toen er zwakke trainers kwamen die liever met domme rennertjes als Vayrynen, Culina, etc etc wilden spelen. Dat deze spelers verder geen kloot toevoegen aanvallend gezien, en juist veel vaker de vbal zinloos weggeven, dat deed er blijkbaar niet toe...
Flikker toch op. kiezen voor welk land je speelt heeft allang geen emotionele status mee rmaar een financiele staus. Je moet zorgen dat je kan zeggen dat je international bent en dan verdien je al snel een stuk meer.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:35 schreef ES57 het volgende:
Iig vind ik Aissati een kutspeler en nu hij heeft gekozen voor Marokko is hij voor mij ook Nederlander af. Hij is het niet waard om als landgenoot te worden beschouwd. Hij is voor mij een buitenlander met wie ik niks heb.
Hij moet na zijn voetbalcarriere maar in Marokko gaan wonen. Hij heeft dan niks meer te zoeken in dit land dat hem veel heeft gegeven maar er niks voor heeft teruggekregen.
Zo'n profiteurtje is voor mij toch weer een reden om op Wilders te stemmen.
Tuurlijk pik.. zodra hij het speelde was het gelijk een heel ander en goed oranje en nu kom je hier even wijs doenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:29 schreef ES57 het volgende:
[..]
Aissati heeft even leuk gespeeld (zelfs noodgedwongen in de CL toen PSV diep in de problemen zat met geblesseerden) maar verder liet hij niks zien. Hij is niet constant genoeg. Zelfs Foppe de Haan werd schijtziek van hem.
Al die coaches beoordeelden hem ook op de trainingen. Daar liet hij het dus ook niet zien.
Het zou mij niks verbazen als hij dit jaar niet in het 1e van Ajax speelt, Marco van Basten is echt niet gek. Zijn niveau is Utrecht, daar had hij naar toe moeten gaan.
Dan is de beslissing van Aissati dus helemaal dom. Clubs zijn helemaal niet happig op Afrikaanse spelers die ze tijdens de reguliere competitie 6 weken kwijt zijn voor een B-toernooitje (Africa cup). Bovendiien is de status van een oranje-international veel groter dan speler te zijn van een arm Noord-Afrikaans land. Nee, die Afrikaan weet totaal niet waar hij mee bezig is.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Flikker toch op. kiezen voor welk land je speelt heeft allang geen emotionele status mee rmaar een financiele staus. Je moet zorgen dat je kan zeggen dat je international bent en dan verdien je al snel een stuk meer.
Nou daar merk je anders niks van in de grote competities. Daar spelen ze allemaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:53 schreef ES57 het volgende:
[..]
Dan is de beslissing van Aissati dus helemaal dom. Clubs zijn helemaal niet happig op Afrikaanse spelers die ze tijdens de reguliere competitie 6 weken kwijt zijn voor een B-toernooitje (Africa cup)
Goed punt!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou daar merk je anders niks van in de grote competities. Daar spelen ze allemaal.
Een van zijn laatste optredens in Jong-Oranje, begin vorig jaar, die met het debuut de deGuzman, was anders ook meer dan prima. Totaal geen spelritme bij PSV, komt erin, zet meteen de hele wedstrijd naar zijn hand, het team loopt opeens prima, en is betrokken bij de goals.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
De beste wedstrijd die ik ooit van Aissati heb mogen aanschouwen was volgens mij zijn eerste, of één van zijn eersten, interland voor jong Oranje. Wat was hij toen goed, iets van 50 balcontacten, waarvan er slechts 3 vervolgen niet goed waren. Toen kon je zijn echte potentie zijn: slim, leep, functioneel technisch. Eigenlijk een ouderwetse nummer 10 die tussen de linies in manoeuvreert ála Requelme.
Het is jammer dat zijn carriere wat deukjes heeft opgelopen.²
Hosé, Bobson, Douglas en Heije waren in de jeugd erg goed hoor. Werd ook een grote toekomst aan voorspeld.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Al die spelers kwamen niet eens in de buurt van het talent en de aanleg die Aissati heeft. Aissati is voornamelijk een hele 'gave' en slimme speler, oftewel een zeldzame intelligente technicus.
Sulejmani zou naar links kunnen en Aissati achter de spitsen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik vraag me af of ze bij Ajax Aissati nog wel nodig hebben, de aanval is volgens mij wel in orde.
Gebeurt hopelijk ook. Sulejmani in vorm is ook op links dodelijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 13:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sulejmani zou naar links kunnen en Aissati achter de spitsen.
Mickey speelt het liefst zelf achter de spits, laat hem er maar gewoon voor knokkenquote:Op zondag 4 januari 2009 13:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sulejmani zou naar links kunnen en Aissati achter de spitsen.
Je moet het Afrikaanse voetbal niet onderschatten.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:11 schreef ES57 het volgende:
[..]
Eens. Aissati en verdedigende taken is een onbekende combinatie. Hij is een aardige straatvoetballer maar een topvoetballer is hij nog lang niet. Ik vraag mij af of hij daar überhaupt de capaciteiten voor heeft.
Nee, Aissati beseft dat hij tekort komt om in Oranje te mogen spelen. Hij heeft er goed aan gedaan om te kiezen voor een ploeg van zijn eigen niveau: Marokko. Mag hij straks voor de Africa-cup spelen tegen hongerlanden als Burkino Fasso en Mali.
Gast. Oefenwedstrijden. Anders maak je jezelf even belachelijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:06 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Je moet het Afrikaanse voetbal niet onderschatten.
Marokko is altijd gevaarlijk voor Europese toplanden, in 2008 speelden ze nog 2-2 gelijk in Parijs tegen Frankrijk en wonnen ze in Brussel met 1-4 van Belgie.
En Belgie is duidelijk een sterk elftal de laatste tijd, ze speelden in die wedstrijd ook met Dembele, Simons, Fellaini, Kompany, Vertonghen etc.
Het Nederlands elftal zou het ook moeilijk hebben tegen Marokko, Jong Oranje verloor al eerder van Jong Marokko. (tot twee keer toe volgens mij)
Mali is trouwens ook geen slecht land, het Nederlands elftal heeft geen spits zoals Kanoute. (al is de rest van het team niet van het niveau Kanoute)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |