abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60230158
wie gaat er nog meer naar utrecht?
  zondag 20 juli 2008 @ 19:24:42 #27
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_60230309
Ik ga naar de GRASweek en de introweek van Windesheim zelf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Waltertje heeft ook een introweek...Aanrader of..?
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_60235573
in je onderbroek in een bak meel? ik krijg nu al bijna een trauma :S:S
pi_60247171
He la-vita, ben blij dat ik niet de enige ben die zo reageerde na de foto's te hebben bekeken van de introductie. Ik ga zelf ook naar utrecht, maar had ook al helemaal geen behoefte om daarheen te gaan, het is ook de week voordat school begint en dan wil ik nog lekker van mijn laatste vrije week genieten in plaats van spelletjes en moddergevechten
Heb uw naaste lief
want dat ben ik - Loesje
pi_60337599
Ik ben ingeloot in Zwolle.

Overigens ga ik denk ik niet naar die intro-week. Ik ben dan net terug van vakantie en ga echt niet mijn laatste week vrije tijd aan me voorbij laten gaan door allerlei domme dingen te gaan doen
pi_60347177
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 10:39 schreef La_Vita het volgende:
Als het gewoon 1 of 2 dagen was, prima was ik wel gegaan
Maar ik ga niet een hele week debiele spelletjes doen, in een tent slapen met allemaal smerige wc's en douches.
Ik heb vorig jaar een intro meegemaakt.. uiteindelijk kon ik het beste opschieten met de mensen die er toen niet waren.
Plus ik weiger gewoon om mezelf weer te vernederen door in je ondergoed met je kop in een bak meel te gaan hangen etc
Introweek van Journalistiek in Utrecht is totaal niet zo. Zelfs redelijk journalistiek, want er wordt bijvoorbeeld elke dag een krant gemaakt, paar uur radio per dag en er is TV aanwezig. Ook wordt er een middag besteed aan gesprekken met mensen uit de journalistieke wereld, en is de donderdag om kennis te maken met Utrecht.

Je bent dus drie dagen, twee nachten, aan het kamperen. Een dag in Utrecht, en dan een slotfeest op een boot.

En ja, het is misschien cliché, maar ik kan iedereen aanraden wel te gaan. Je hoeft geen debiele dingen te doen, en 's avonds kan je of gewoon een drankje drinken met je klasgenoten, of een poging tot 'dansen' doen, dat is je eigen keus. Er wordt ook niet keihard loos gegaan, aangezien iedereen vrij strikt om 0100 in de tenten moet liggen.
// Last.fm
pi_60347279
quote:
Op maandag 21 juli 2008 16:19 schreef duymelijntje het volgende:
He la-vita, ben blij dat ik niet de enige ben die zo reageerde na de foto's te hebben bekeken van de introductie. Ik ga zelf ook naar utrecht, maar had ook al helemaal geen behoefte om daarheen te gaan, het is ook de week voordat school begint en dan wil ik nog lekker van mijn laatste vrije week genieten in plaats van spelletjes en moddergevechten
De foto's die je hebt gezien zijn vast van het 'modderbad'. Dat is alleen voor een paar mensen, meestal die met de grootste bek. Gewoon leedvermaak, waar je absoluut niet aan hoeft mee te doen als je niet wil.
// Last.fm
pi_60376769
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:02 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Introweek van Journalistiek in Utrecht is totaal niet zo. Zelfs redelijk journalistiek, want er wordt bijvoorbeeld elke dag een krant gemaakt, paar uur radio per dag en er is TV aanwezig. Ook wordt er een middag besteed aan gesprekken met mensen uit de journalistieke wereld, en is de donderdag om kennis te maken met Utrecht.

Je bent dus drie dagen, twee nachten, aan het kamperen. Een dag in Utrecht, en dan een slotfeest op een boot.

En ja, het is misschien cliché, maar ik kan iedereen aanraden wel te gaan. Je hoeft geen debiele dingen te doen, en 's avonds kan je of gewoon een drankje drinken met je klasgenoten, of een poging tot 'dansen' doen, dat is je eigen keus. Er wordt ook niet keihard loos gegaan, aangezien iedereen vrij strikt om 0100 in de tenten moet liggen.
zoals jij het zegt klinkt het wel leuk, ik twijfel ook of ik wel moet gaan. aan de ene kant lijkt het me heel leuk maar als ik hoor wt voor gekke dingen je moet doen denk ik laat maar.. maar nu klinkt het bijna wel leuk. en dan ken je ook iedereen tenminste. al ben ik wel bang dat ik al ''oud' ben.
pi_60376824
owhja, kan ik de boekenlijst al ergens zien. of krijg ik die via studielink gemailt?
pi_60377497
quote:
Op zondag 27 juli 2008 13:37 schreef flower1 het volgende:

[..]

zoals jij het zegt klinkt het wel leuk, ik twijfel ook of ik wel moet gaan. aan de ene kant lijkt het me heel leuk maar als ik hoor wt voor gekke dingen je moet doen denk ik laat maar.. maar nu klinkt het bijna wel leuk. en dan ken je ook iedereen tenminste. al ben ik wel bang dat ik al ''oud' ben.
Welke negatieve dingen hoor je dan?

Oud is denk ik geen probleem. De gemiddelde leeftijd lag in mijn klas denk ik op de 22, met uitschieters naar 28 en uitschieters naar 17. Dit leverde trouwens in het samenwerken nooit problemen op, iedereen ging heel volwassen met elkaar om. Nouja, meestal dan
// Last.fm
pi_60377880
He flower1, mag ik vragen hoe oud je bent dan? Ik ben zelf ook al 'oud' 27 en ik ga ook in utrecht beginnen.
Heb uw naaste lief
want dat ben ik - Loesje
pi_60379701
Ik zag over met je onderbroek in een bak meel hangen enzo haha dat zie ik mezelf echt niettt doen !
maar dat valt dus wel mee.
doen eigenlijk meer meisjes het of jongens? ik heb al heel vaak met alleen meiden in de klas gezeten lijkt me wel leuk als ht ook meer gemengd is.

duymelijntje, ik ben 21. valt misschien wel mee maar ik dacht dat de meeste 17/ 18 zoudenzijn.
pi_60379716
quote:
Op zondag 27 juli 2008 14:41 schreef duymelijntje het volgende:
He flower1, mag ik vragen hoe oud je bent dan? Ik ben zelf ook al 'oud' 27 en ik ga ook in utrecht beginnen.
weet jij al zeker dat je niet naar de intro week gaat?
pi_60380458
ja, weet het zeker, ga misschien namelijk nog een weekje kamperen met een vriendin, die gaat ook studeren, dus we zullen elkaar wat minder gaan spreken vanaf september.
Heb uw naaste lief
want dat ben ik - Loesje
pi_60380678
oke. naja ik denk dat ik wel ga, weet nog niet zeker,
maargoed weet jij iets over de boekenlijst?
pi_60381142
(had dit deel tot nu toe niet gezien)

Yes, ik ben wss de jongste @utrecht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eins, zwei, hoeplakai.
  zondag 27 juli 2008 @ 18:56:57 #42
158452 IQM
I am the one
pi_60381831
Zwolle is ongeveer 50/50 wat meisjes/jongens betreft.

Journalistiekmeisjes.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_60381850
quote:
Op zondag 27 juli 2008 18:56 schreef IQM het volgende:
Zwolle is ongeveer 50/50 wat meisjes/jongens betreft.

Journalistiekmeisjes.
Ik weet het niet hoor. Zit veel toekomstig Viva-materiaal tussen.
pi_60382327
En met de Viva is helemaal niks mis.

Succes allemaal! Ik ben zelf net afgestudeerd en vind het wel wat raar dat het voor mij nu over is, zeker als ik lees dat er iemand gaat beginnen die net zo oud is als ik. Maarja... Gehaald is gehaald.
  zondag 27 juli 2008 @ 19:54:37 #45
83162 psy_icon
Yay! Beefsteak!
pi_60382645
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:02 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Die twee keer dat ik ben meegeweest (1x 1e jaars, 1x leiding) werd er behoorlijk gezopen en was die 0100 meer een streven dan een doell..
"Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg"
pi_60383765
naja met drinken is niks mis mee haha als het maar niet alleen daarom gaat toch:P

viva materiaal ook echt, klinkt lekker positief.
  zondag 27 juli 2008 @ 21:41:42 #47
83162 psy_icon
Yay! Beefsteak!
pi_60384466
Haha nee dat is zo, is ook wel gezellig hoor
"Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg"
pi_60397976
tvp.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60400150
haha ja:) en ga je dit jaar weer mee als leiding?
pi_60402224
quote:
Op zondag 27 juli 2008 19:33 schreef p-etr-a het volgende:
En met de Viva is helemaal niks mis.

Succes allemaal! Ik ben zelf net afgestudeerd en vind het wel wat raar dat het voor mij nu over is, zeker als ik lees dat er iemand gaat beginnen die net zo oud is als ik. Maarja... Gehaald is gehaald.
Wat ga je zoal doen nu?

Kevin6188 prijst de dag dat hij zelf is afgestudeerd.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')