Makkelijk.quote:Op zondag 5 april 2009 16:25 schreef 0100 het volgende:
Ik had nog ff de antwoorden gecheckt en heb ongeveer rond de 20 fout van de 90 vragen. Ik heb geen idee of dat goed is
Een wat late reactie, maar toch. Ik studeer journalistiek aan de UvA, maar heb wel de minor gevolgd in Leiden. Amsterdam kent een strengere selectie, duurt een half jaartje langer en kent zowel een audiovisuele als een schrijvende variant. Vooral vanwege die laatste reden heb ik voor Amsterdam gekozen, al bestaat de opleiding ook al wat langer en is die daardoor meer 'geïnstitutionaliseerd' (= beter aangeschreven).quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:54 schreef MissGolightly het volgende:
Zitten hier ook mensen die overwegen zich aan te melden voor de master Journalistiek & Nieuwe Media aan de UvA? Of Journalistiek & Media in Leiden?
quote:
Joah echt kei-stoer man!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:08 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het was wel echt geniaal dat iedereen na afloop zwart ging rijden in bus 6.
Ik zeg niet dat het stoer was, maar dat het echt geniaal dat wil zeggen droog was. De bushalte stond werkelijk bomvol met mede-journalisten in spe en zeker de helft ging via de achterste deuren de bus in zonder te betalen. Maar bedankt alvast!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Joah echt kei-stoer man!![]()
Succes though
Ik reed er langs met de auto inderdaad, het zag zwart van de mensen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:24 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het stoer was, maar dat het echt geniaal dat wil zeggen droog was. De bushalte stond werkelijk bomvol met mede-journalisten in spe en zeker de helft ging via de achterste deuren de bus in zonder te betalen. Maar bedankt alvast!
Dat was relax voor jou, want ik heb zeker een kwartier gewacht. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het in Zwolle zit. Mocht ik niet bij de beste 180 zitten, ga ik sowieso loten voor Utrecht en daarna bekijken wat de andere opties zijn. Hoe gingen jouw schrijfopdrachten trouwens?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
Ik reed er langs met de auto inderdaad, het zag zwart van de mensen!
Hoe zit het trouwens met de verhouding plaats/aanmeldingen in Zwolle?
Ja inderdaad, ik ben uiteindelijk ook maar ingestapt. Rahl kan inderdaad bijna de champagneflessen ontkurken. Hoe gingen jouw betoog en je motivatie?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:49 schreef Drexl het volgende:
Haha ja die bussen inderdaad. Was wel een goede oplossing, anders zou het uren duren.
Wat betreffende de toets, net nagekeken op die site: actualiteiten: 30/40; inzicht in de media: 20/25 en algemene ontwikkeling 22/25. Betekent dus 80% goed, hopelijk is het genoeg.
Het lijkt me dat Rahl reeds het een en ander kan gaan vieren.
Betoog kan ik niet veel over zeggen. Spelling en grammatica zijn meestal wel in orde, maar vond het een beetje lastig om het betoog goed te beargumenteren in die korte tijd. Ook omdat je maar een klein velletje kon gebruiken. Over de motivatie valt ook weinig te zeggen, die is ook aan subjectiviteit onderhevig.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:11 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik ben uiteindelijk ook maar ingestapt. Rahl kan inderdaad bijna de champagneflessen ontkurken. Hoe gingen jouw betoog en je motivatie?
Betoog ging wel redelijk, had een leuke uitsmijter (vond ik zelf) en een leuke titel, voor de rest is er niet heel veel wat je kan doen in een half uur. Denk niet dat ze iets verwachten wat direct publiceerbaar zou zijn. Motivatie ging ook goed, ik ben gemotiveerd genoeg en ik had al bedacht wat ik er wilde opschrijven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:47 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Dat was relax voor jou, want ik heb zeker een kwartier gewacht. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het in Zwolle zit. Mocht ik niet bij de beste 180 zitten, ga ik sowieso loten voor Utrecht en daarna bekijken wat de andere opties zijn. Het gingen jouw schrijfopdrachten trouwens?
Pff, ik weet het niet hoor. Lijkt me dat de schrijf-onderdelen ook zwaar wegen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:49 schreef Drexl het volgende:
Het lijkt me dat Rahl reeds het een en ander kan gaan vieren.
Komt mij bekend voorquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:20 schreef Drexl het volgende:
[..]
Betoog kan ik niet veel over zeggen. Spelling en grammatica zijn meestal wel in orde, maar vond het een beetje lastig om het betoog goed te beargumenteren in die korte tijd. Ook omdat je maar een klein velletje kon gebruiken. Over de motivatie valt ook weinig te zeggen, die is ook aan subjectiviteit onderhevig.
Dat geeft de burger moedquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:25 schreef Drexl het volgende:
Trouwens, als ik de topics van voorgaande jaren lees, dan valt het me op dat bijna alle FOK!kers wel bij de 180 zitten. Dat geeft misschien wat meer rust.
Die site? Is er een site met de antwoorden of bedoel je dat je gewoon op internet heb gezocht??quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:49 schreef Drexl het volgende:
Wat betreffende de toets, net nagekeken op die site: actualiteiten: 30/40; inzicht in de media: 20/25 en algemene ontwikkeling 22/25. Betekent dus 80% goed, hopelijk is het genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |