Shit, echt? Jakkop, wat moeten we nu doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:24 schreef devl1nsect het volgende:
Leuke opleiding, je kan er geen ruk mee later:
Er is een overschot aan afgestudeerde journalistiek studenten die geen baan kunnen vinden in journalistiek. Dit komt o.a. door de digitalisering van de media en de versnelling van informatie naar burger.
Vreemd. Het is namelijk altijd de eerste zaterdag van april.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 23:43 schreef alexis_ het volgende:
Heb in dec en feb contact gehad. In beide gevallen is mij geen datum gegeven.
B tochquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:57 schreef jakkop het volgende:
Bijvoorbeeld dit: Het Amsterdamse hotel Krasnapolsky, staat in de hoofdstad ook wel bekend als "Kras". In welke krant zou de kop "Brand in Kras" kunnen staan?
A. NRC Handelsblad
B. Parool
C. Volkskrant
D. Trouw
Yep.quote:
Makkelijk zeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:57 schreef jakkop het volgende:
Bijvoorbeeld dit: Het Amsterdamse hotel Krasnapolsky, staat in de hoofdstad ook wel bekend als "Kras". In welke krant zou de kop "Brand in Kras" kunnen staan?
A. NRC Handelsblad
B. Parool
C. Volkskrant
D. Trouw
In Rotterdam ook nog een optiequote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:54 schreef MissGolightly het volgende:
Zitten hier ook mensen die overwegen zich aan te melden voor de master Journalistiek & Nieuwe Media aan de UvA? Of Journalistiek & Media in Leiden?
Niet echt, want in Utrecht krijg je meerkeuzevragen met vier mogelijke antwoorden en een normale puntentelling.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:13 schreef febster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk is het leesbaar maar dit is de actualiteittoets die wij hebben gehad een maand geleden. Dan geeft het mensen voor Utrecht een idee wat je kan verwachten.
Is het niet bizar simpel als je maar 33% goed hoeft te hebben voor een voldoendequote:Ja/nee stellingen dus, norm was bij ons dat je er minimaal 10 goed moest hebben, maar het antwoord fout is gelijk -1. Het aantal vraagtekens dat je mag invullen is onbeperkt.
Voorbeeld: 30 vragen, 16 ingevuld, 14 vraagtekens, 12 goed, 4 fout, is dus een score van (16-4-4) 8, is dus niet gehaald.
ik heb hem natuurlijk wel gehaald
Ik vind van welquote:Op woensdag 1 april 2009 08:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niet echt, want in Utrecht krijg je meerkeuzevragen met vier mogelijke antwoorden en een normale puntentelling.
[..]
Is het niet bizar simpel als je maar 33% goed hoeft te hebben voor een voldoende?
De toetsen zelf als je eenmaal aan de opleiding bent begonnen zijn net zo makkelijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 08:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niet echt, want in Utrecht krijg je meerkeuzevragen met vier mogelijke antwoorden en een normale puntentelling.
[..]
Is het niet bizar simpel als je maar 33% goed hoeft te hebben voor een voldoende?
Hmm, lijkt me inderdaad wel lastig, die details!quote:Op woensdag 1 april 2009 13:23 schreef febster het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar zoals je ziet moet je wel redelijk de specifieke details weten en vaak weet je alleen de hoofdlijnen.
Ik vrees voor Algemene ontwikkeling en het betoog.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:58 schreef Drexl het volgende:
Ja, morgen is het zo ver. Welk onderdeel wordt het meest gevreesd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |