Vanaf volgende week officieel zomervakantie!quote:Op donderdag 17 juli 2008 03:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wheh, ik zal je een lijst sturen van 't propedeuse jaar 2007/2008. Dan krijg je een beetje een idee van wat alles kost. Van bepaalde vakken staat al op het intranet welke boeken je nodig gaat hebben voor september. Dus die zou je wel eventueel alvast kunnen kopen.
Ik zal er zelfs een screenshot van het ''nieuwe'' vak voor je bij doen.
Is cool.quote:Op donderdag 17 juli 2008 03:34 schreef moemoe het volgende:
Het versturen doe ik morgen wel even. Nu ben ik tjah... Moemoe.
Kijk gewoon op mijnibgroep.nl wat voor brief er is verstuurd?quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:28 schreef MrManiak het volgende:
Langzaam druppelen de resultaten binnen van de lotingen...WAAR BLIJFT DIE POSTBODE, GROM
De ondergang van Zwolle is begonnen, ik kom ookquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:59 schreef MrManiak het volgende:
Zwolle, vreesch mij; ik kom naar je toe![]()
Ingeloot dus...
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 17 juli 2008 13:59 schreef MrManiak het volgende:
Zwolle, vreesch mij; ik kom naar je toe![]()
Ingeloot dus...
Ik wil misschien ook naar Zwolle, maar heb niet geloot in de 1e rondequote:Op donderdag 17 juli 2008 16:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Kan je überhaupt worden uitgeloot in Zwolle?
Ja, maar meer aanmeldingen kan ook betekenen dat sommige mensen toch beslissen een andere opleiding te doen. Deze tabel had ik iig nog niet gevonden.quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:22 schreef IQM het volgende:
Matje:
Voor de opleiding Journalistiek aan CHS Windesheim (01VU), Fontys Hogeschool Tilburg (22BO) en de CHS Ede wordt een wachtlijst ingesteld. Dit betekent dat je je ook na 15 mei nog kunt aanmelden.
Bron
Al zie ik in de tabel bij Windeshem wel meer aanmeldingen dan plaatsen staan.
Ik bescherm je wel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:49 schreef La_Vita het volgende:
Hoeveel uur heb je pw les op de HU in het eerste jaar? 15?
Ik moet namelijk nogal een eindje reizen, dus niet al te veel zou wel relekst zijn![]()
Oja en die introkampenik zat te googlen en ik werd er echt niet goed van. Ik laat het dit jaar maar mooi aan me voorbijgaan
Ach, flikker op met je nonsens-verhaal, man.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 02:44 schreef Droogstoppel het volgende:
mensen die niet naar het introkamp gaan, lopen wel een beetje achter wat groep-bonding betreft, als je begrijpt wat ik bedoel. Geldt eigenlijk voor alle (massa)studies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |