abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 oktober 2008 @ 01:57:42 #51
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_62394394
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 01:36 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Het liefst heb ik dan ook dat het gewoon los van politieke kleur was. Ook aangezien het zo hypocriet is, omdat ze (D66, GL) wel graag discussiëren en hun zegje willen doen bij dit soort gelegenheden, maar als er eens één of ander slecht plan mbt privacy in de Tweede Kamer wordt besproken, zijn ze akelig stil. Wellicht hoor je wel even in het begin wat tegengeluid, maar dat is altijd slechts van korte duur en is op een gegeven moment weg.
Dit had juist iets moeten zijn dat elke burger moet aanspreken, van SP tot PVV, bij wijze van spreken.
Strength through unity.

Zo'n organisatie moet het gewoon goed en strak regelen. Wat willen ze wel? Privacykwesties bespreken. Wat niet? Verwateren in zweverige discussies. De juiste mensen kiezen om te spreken en het duidelijk bij je privacyvraagstukken houden.
Van politieke partijen hoef je weinig te verwachten, ook geen D66, dat is een wassen neus als puntje bij paaltje komt. De burger moet zich bewust worden en zich hard maken voor hun privacy, dat is een recht.
Erkenning is de eerste stap naar verbetering zullen we maar zeggen . Het gaat er uiteindelijk toch om om beleidsmakers te bereiken, het zou raar zijn om die weg te houden omwille van neutraliteit.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 19:36:24 #52
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_62413206
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 01:07 schreef Terecht het volgende:

[..]

Complotjosti's hebben het verpest:
http://wordpress.metro.cx/2008/10/11/volksopstand-2008/

Zelfs op de complotsite zaplog.nl was men er niet over te spreken:
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)opstand_in_den_haag/

Hier kan ik dus echt kwaad om worden. De organisatie had never nooit new age goeroe en professioneel mafkees Marcel Messing uit moeten nodigen, dat is vragen om problemen. Zo'n knakker zorgt ervoor dat het thema waar het om draait volledig in het belachelijke wordt getrokken door te beginnen over chemtrails, ufo's 9/11 complotterij etc. Het kutte is dat een volgende demonstratie over zoiets belangrijks dat ons allen aangaat bij voorbaat al aan geloofwaardigheid heeft ingeboet omdat het nu in het domein van zweverige complotdenkende mafketels terecht is gekomen. Zo'n groenlinks die bij deze demo aanwezig was zal echt niet het stigma op zich willen hebben van zweefkezerij en zal een volgende keer wrs geen hulp verlenen. Het stoot af.

De naam volksopstand is ook niet echt tactisch gekozen. Zo'n vaag begrip is veel te losjes interpreteerbaar en zal denk ik ook wel hebben bijgedragen aan de mislukking. In Duitsland heette het Freedom not Fear, wat al veel meer to the point is.
Oke, erg jammer, idd!..

Thx voor de update!..

En wat je zegt, zeker iets om je kwaad over te maken, ja! Zeer terecht!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_62878291
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 01:07 schreef Terecht het volgende:

[..]

Complotjosti's hebben het verpest:
http://wordpress.metro.cx/2008/10/11/volksopstand-2008/

Zelfs op de complotsite zaplog.nl was men er niet over te spreken:
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)opstand_in_den_haag/

Hier kan ik dus echt kwaad om worden. De organisatie had never nooit new age goeroe en professioneel mafkees Marcel Messing uit moeten nodigen, dat is vragen om problemen. Zo'n knakker zorgt ervoor dat het thema waar het om draait volledig in het belachelijke wordt getrokken door te beginnen over chemtrails, ufo's 9/11 complotterij etc. Het kutte is dat een volgende demonstratie over zoiets belangrijks dat ons allen aangaat bij voorbaat al aan geloofwaardigheid heeft ingeboet omdat het nu in het domein van zweverige complotdenkende mafketels terecht is gekomen. Zo'n groenlinks die bij deze demo aanwezig was zal echt niet het stigma op zich willen hebben van zweefkezerij en zal een volgende keer wrs geen hulp verlenen. Het stoot af.

De naam volksopstand is ook niet echt tactisch gekozen. Zo'n vaag begrip is veel te losjes interpreteerbaar en zal denk ik ook wel hebben bijgedragen aan de mislukking. In Duitsland heette het Freedom not Fear, wat al veel meer to the point is.
Ik laat me ook nog eens hier over horen.

(Ook al heb ik er geen zin in, omdat het er toch niet meer beter op word, niemand mij gelooft dat deze kwestie een stap achteruit is, en iedereen is maar wat blij om zijn dna en vingerafdruk af te geven)

Anyway, ik heb het vrij druk gehad met school, maar ben toch die bewuste dag naar Den Haag gegaan.
Veel informatie verkregen omtrent welke politieke toneelspelers nu echt de boel aan het verzieken zijn
met privacybeperkende regels. Echter, toen Marcel Messing op het toneel kwam, wilde ik eigenlijk weer naar huis gaan. Hier was ik niet voor gekomen. Ik heb zelf bijna 6 uur gereist om daar te zijn, zodat zo'n eikel de hele demonstratie om zeep helpt. Het erge was dat Messing ook nog draagvlak had onder de demonstranten, en dan vooral de linkse dreadhaar-hippies. Ikzelf heb ook een aantal keer geklapt, maar daar ben ik vlug op terug gekomen.

Pff... Ik ben nog nooit met zo'n kutgevoel naar huis gegaan.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_62878582
Volgens mij wordt het nog veel erger, het medisch dosier bevoorbeeld. Kunnen ze volgens mij straks iedereen in een kastje plaatsen. God mag het weten wat me nog te wachten staat.
pi_62878636
quote:
Op zondag 2 november 2008 11:52 schreef john2406 het volgende:
Volgens mij wordt het nog veel erger, het medisch dosier bevoorbeeld. Kunnen ze volgens mij straks iedereen in een kastje plaatsen. God mag het weten wat me nog te wachten staat.
Het medisch dossier is het enigste geval waar ik twijfels bij heb.
Ik zie de voordelen, maar ik ben bang voor de nadelen.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_62884805
Hmm, ik ben dus op het juiste moment weggegaan zo te zien. Rond 3 uur hield ik het voor gezien omdat ik alleen maar punten herhaald hoorde die ik al duizend keer heb gelezen/bedacht/gezien enzovoorts.
Slechte zet om die Marcel Messing op het podium te zetten. En alhoewel ik vond dat die GL stand daar niks te zoeken had, geef ik ze groot gelijk dat ze weg zijn gegaan.
What Would Goku Do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')