Ik heb het ook niet vanaf het begin gezien, maar in wat ik gezien heb werd dat niet uitgelegd.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik viel erin tijdens het zappen
werd er nog uitgelegd waarom al die vrouwen kort haar hadden
Elke sociale constructie waar je niet de vrijheid hebt om te 'ontsnappen' is wat mij betreft eentje waar je met recht over kan zeggen dat het deplorabel is.quote:Op donderdag 17 juli 2008 05:52 schreef Isabeau het volgende:
Rapportage gezien en sektes blijven fascinerend. Maar als die mensen zo nou gelukkig zijn?
Wie zijn wij om te roepen 'ja maar, dat zijn ze helemaal niet!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
Die worden in zo'n sekte vaak ook geneukt door de sekte leider(s), dus dat zou ik niet zo makkelijk zeggen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:33 schreef Biancavia het volgende:
Okee, ik heb het gekeken.
Kijk, die sekteleider is gewoon slim, want die wilde gewoon veel vrouwen neuken en die heeft nu een constructie bedacht waarbij hij dat binnen zijn eigen gemeenschap in het openbaar kan doen, terwijl iedereen dat van hem accepteert. Want als je je vrouw niet loslaat dan heb je een destructieve gedachte, en die moet je los kunnen laten om nader tot god te komen.
Voor de kindertjes lijkt het me wel gezellig overigens, zo'n woongroep.
Voor de volwassenen ookquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:33 schreef Biancavia het volgende:
Voor de kindertjes lijkt het me wel gezellig overigens, zo'n woongroep.
Jaja je bedoeld gewoon een dorp of een stad.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:48 schreef Biancavia het volgende:
Ik zou ook best in een woongroep willen wonen, met een hele grote maar, namelijk geen verplichtingen tegenover de groep, in de zin van samen koken/eten enzovoorts.
En natuurlijk dat je een volledig eigen woning voor jezelf hebt. In die woongroep van hem wonen 60 mensen in 5 huizen (zoiets), dus dan ga je gezinnen door elkaar heen gooien. Daar ben ik op tegen.
Verder is het niet verkeerd, ik denk dat mensen veel gelukkiger zijn als ze bij elkaar wonen dan allemaal apart.
Als je met z'n allen bij elkaar bent heb je geen schermpjes meer nodig om je onrust en verveling te verdrijven.
Ja, maar dat je dan wel gewoon mag roken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jaja je bedoeld gewoon een dorp of een stad.
Wij zijn buitenstaanders die zien dat de sekteleider de boel een beetje aan het oplichten is. (weet niet of het bij die sekte uit de OP zo is)quote:Op donderdag 17 juli 2008 05:52 schreef Isabeau het volgende:
Rapportage gezien en sektes blijven fascinerend. Maar als die mensen zo nou gelukkig zijn?
Wie zijn wij om te roepen 'ja maar, dat zijn ze helemaal niet!'
Wat dubieus. De uitzending van de 16e staat idd niet meer in het archiefquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:49 schreef VonHinten het volgende:
De link werkt niet en anderszins kan ik de uitzending van Netwerk ook niet vinden..
Het complot der transformanten!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat dubieus. De uitzending van de 16e staat idd niet meer in het archief.
Edit: op deze site van Netwerk.tv staan linkjes naar de uitzending op You Tube. Wel raar dat 'ie niet meer op uitzendinggemist staat.
Neee joh gekkie, in the village hadden ze gewoon pakken met ritsen erin.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:04 schreef floris.exe het volgende:
Doet me een beetje denken aan The Village. Die was gisteren ook op televisie.
http://www.netwerk.tv/arc(...)Transformanten_.htmlquote:Op zondag 20 juli 2008 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
Wil ik die uitzending gaan bekijken, is ie van de site af! Dat geeft ook te denken. Zouden ze weer bedreigd zijn??
Mensen die er in trappenquote:Op zondag 20 juli 2008 10:53 schreef Arcee het volgende:
Die hele orde is een vrijbrief voor die Robert Baart om met meerdere vrouwen te kunnen neuken onder het motto om nader tot God te komen, zowel hij als die vrouwen.
Andere mannen mochten geen seks met hun eigen vrouw hebben, ook onder dat motto.
Reli-onzin.:')
Paranoidetjesquote:Op zondag 20 juli 2008 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
Wil ik die uitzending gaan bekijken, is ie van de site af! Dat geeft ook te denken. Zouden ze weer bedreigd zijn??
En zeggen dat de buitenwereld gek is. Iedereen is gek, behalve zij.:')quote:
Gewoon slim. Zou ik charismatisch genoeg zijn om de frontvrouw te zijn van een sekte die louter uit vrouwen bestaat?quote:Op zondag 20 juli 2008 10:53 schreef Arcee het volgende:
Die hele orde is een vrijbrief voor die Robert Baart om met meerdere vrouwen te kunnen neuken onder het motto om nader tot God te komen, zowel hij als die vrouwen.
Andere mannen mochten geen seks met hun eigen vrouw hebben, ook onder dat motto.
Reli-onzin.:')
quote:Op zondag 20 juli 2008 03:15 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zwanger of kanker, je zwelt er allebei van op.
Gezien. Treurigquote:Op zondag 20 juli 2008 09:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.netwerk.tv/arc(...)Transformanten_.html
Hier staat 'ie nog wel.
Juist om ze elke vorm van persoonlijkheid te ontnemen. Dat is trouwens ook de reden waarom mensen in het leger kort haar hebben.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:59 schreef VonHinten het volgende:
En waarom hebben al die vrouwen kort haar?
Jezus:quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:08 schreef its_me_ het volgende:
Vandaag alweer in het nieuws, ik vind het toch wel een bizarre aangelegenheid.
Sekte ontkent aanslag op Rotterdammer
Nee, als je die passage letterlijk leest als "ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het machinegeweer", dan niet neequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:20 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Jezus:
"Meent niet, dat Ik gekomen ben om vrede te brengen op de aarde; Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard. Want Ik ben gekomen om tweedracht te brengen" ... Mattheüs 10:34,3
Dus het zou niet tegen de leer zijn. Echter, Marla Baart steekt haar hand ervoor in het vuur, dat niemand van hun er wat mee te maken heeft. Weten ze daar dan alles van elkaar? Hoe kan dat?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nee, als je die passage letterlijk leest als "ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het machinegeweer", dan niet nee
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet vanaf het begin gezien, maar in wat ik gezien heb werd dat niet uitgelegd.
Toen ik erin viel dacht ik dan ook met potten te maken te hebben(reden dat ik bleef hangen
).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |