Ik betwijfel of een andere keeper het beter had gedaan vandaag. Steek haalde er echt een stuk of 8 achter elkaar uit die vrij belangrijk waren.quote:
En liet er twee door die iedere boerenlul had gehad.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:54 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik betwijfel of een andere keeper het beter had gedaan vandaag. Steek haalde er echt een stuk of 8 achter elkaar uit die vrij belangrijk waren.
Toch 2-2 gespeeld dus. Nice. Ik val Steek nog niet af, die jongen heeft ons naar de finale in 2010 geloosd, ik heb nog steeds veel vertrouwen in hem.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:56 schreef Caland het volgende:
[..]
En liet er twee door die iedere boerenlul had gehad.
Toen was ie in vorm na een goed seizoen bij Ajax. Hij heeft met AS Roma gewoon de verkeerde club en competitie gekozen. Ze hebben daar weinig vertrouwen in hem. en die serie A is vaak funest voor je carrière (tenzij je Seedorf heet).quote:Op donderdag 16 augustus 2012 01:57 schreef Equites het volgende:
[..]
Toch 2-2 gespeeld dus. Nice. Ik val Steek nog niet af, die jongen heeft ons naar de finale in 2010 geloosd, ik heb nog steeds veel vertrouwen in hem.
Zonder hem zat je niet in de finale vorig wk.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:54 schreef Caland het volgende:
Schop.
Vanavond basis, hopelijk het begin van het einde voor faalhaas Stekelenburg.
Wat heb je daar nou aan.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:58 schreef sausagin het volgende:
[..]
Zonder hem zat je niet in de finale vorig wk.
Ondanks die blunder van hem in de halve finale bedoel je.quote:Op vrijdag 7 september 2012 13:58 schreef sausagin het volgende:
[..]
Zonder hem zat je niet in de finale vorig wk.
Krul is nog jong dus kan zeker 15 jaar mee als het ect nodig isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:47 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Idd tijd voor Krul! Heeft net iets meer in zijn mars en kan nog langer mee dan Steek. Achter Krul zie ik nog niet zo veel toptalent zitten. Zoet doet het ook wel aardig, maar verder?
Een keeper passeer je gewoon minder snel maar het is mooi dat iedereen onder de nieuwe bondscoach inderdaad weer gelijk staan met de bijhorende gelijke kansen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:15 schreef Slobeend het volgende:
Eindelijk kansen voor Krul. Wat is Stekelenburg al lang de hand boven het hoofd gehouden, ook door de media.
En dan 10 bekerwedstrijdjes keepen per jaar. Nee man, het zou zonde zijn voor zijn ontwikkeling als ie tweede keeper wordt ergens, ook al is het een grote club als Barcelona.quote:Op maandag 17 september 2012 12:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zou mooi zijn als hij naar Barca gaat. Dan leert hij mee te voetballen en kan hij een volgende stap maken in z'n ontwikkeling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |