quote:16-07-2008 MANTEIGA LANDT ZATERDAG IN DE KUIP
De laatste formaliteiten rond de transfer van het Braziliaanse talent David Henrique dos Santos ‘Manteiga’ zijn afgerond. De 18-jarige middenvelder heeft de beschikking over een verblijfsvergunning gekregen en dit betekent dat hij donderdag op het vliegtuig richting Nederland zal stappen. Mits de vlucht volgens plan verloopt, landt Manteiga vrijdag in Nederland. Al een dag nadat de Braziliaan dan weer met beide voeten op de grond staat, zal hij direct weer het luchtruim kiezen. De middenvelder zal namelijk zaterdag tijdens de Jubileumdag als een van de nieuwe aanwinsten van Feyenoord uit de helikopter stappen.
Manteiga ondertekent bij Feyenoord een contract voor drie jaar, met een optie voor nog twee jaar.
Voor Tim Krul is keuze neit zo moeilijk. Eerste keeper bij heerenveen of tweede bij Feyenoord.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tim Krul gaat naar Heerenveen denk ik. Er mag overigens best eens uitsluitsel komen over Coentrao.
El Ahmadi, Tomasson, Erasmus.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:33 schreef GasTurbine het volgende:
Wie is er nou eigenlijk gehaald voor Feyenoord? Naast Manteiga?
Geen moeilijk keuzen toch?? Iedereen wil toch voor Feyenoord spelen..quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Voor Tim Krul is keuze neit zo moeilijk. Eerste keeper bij heerenveen of tweede bij Feyenoord.
Hij was weer heel maar momenteel lichtgeblesseerd.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:44 schreef BertMaalderink het volgende:
Is Ron Vlaar eigenlijk weer heel op het moment?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Nog 50 uur en Feyenoord bestaat 100 jaar!
M'n slechtste tvp ooit.
Dan wel heel licht hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Hij was weer heel maar momenteel lichtgeblesseerd.
Ah, ik ga uit van internetberichten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:17 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Dan wel heel licht hoor.
Deed voluit mee vandaag voor zover ik kon zien, net als Makaay en Tomasson.
Ik snapte die berichten ook al niet zo goed, aangezien naar mijn idee sowieso een aantal spelers van dat lijstje niet apart hebben getraind ofzo, in de afronding hielden ze ook niet in.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:19 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ah, ik ga uit van internetberichten.
M'n OV is vanaf vandaag niet meer geldig dus trainingen bezoeken zit er ook niet meer in.
Ruud_FR geloof ikquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:50 schreef Juk het volgende:
Ik weet niet wie het plaatje in de OP heeft gemaakt of dat mensen weten hoe ze hem kunnen aanpassen maar is het misschien een goed idee om het nieuwe competitieschema erin te zetten en de selectie/technische staf te wijzigen waar nodig? En volgens mij hadden we ook een beker gewonnen
Heb begrepen dat hij al een tijdje gevolgd is en dat hij een gelimiteerde transfersom had. Dus wel een aankoop waar over na is gedacht en die men goed heeft kunnen beoordelen.quote:
Korting blijft geldig.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:19 schreef MarkNMGN het volgende:
M'n OV is vanaf vandaag niet meer geldig dus trainingen bezoeken zit er ook niet meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |