nou ik heb ze vanochtend eindelijk aan de lijn gekregen hoor. echt van die dodo's (domme dozen) aan de lijn gehad. ze werken langs elkaar heen de verschillende afdelingen :S.
Ik had op 9 mei een brief geschreven dat ik ging verhuizen en of het mogelijk was om de huidige abo over te nemen door mijn huisgenoot. Nooit antwoord gekregen op de brief, dus heb op 9 juli nog eens een keer maar contact opgenomen met ze. Kreeg ik als antwoord dat ik niet bereikbaar was en dat er ook nog eens een brief naar mij was gestuurd dat ik contact met ze moest opnemen (ik heb de brief nooit gehad) dus ik mijn vraag nog maar aan dat mens uitgelegd, kreeg ik te horen dat dit niet mogelijk was en dat ik maar schriftelijk moest aangeven dat ik de abo wil opzeggen en dat mijn huisgenoot opnieuw moet aanvragen (en dan moet ze weer de 30 euro aansluitkosten betalen), echt geldklopperij, en het gaat om dezelfde adres!
kreeg ik 3 dagen geleden dus de brief thuis van (zie 1ste post) dat ik weer contact met ze moest opnemen, vandaag dus gesproken met ze om te vragen waarom ik contact moest opnemen met ze, kijg ik als antwoord op mijn brief van 9 mei dat het niet mogelijk is om het contract over te laten zetten op een andere naam, JAAAAA DUHHHH dat wist ik al na het telefoontje van 9 juli... Ik weer heel het verhaal uitgelegd aan de dodo en nou moet ik volgens haar een week of 3 afwachten voordat de wijziging is doorgevoerd, en krijg ik een schriftelijk bevestiging. Nou ik hou mijn hart vast :S...ik vraag aan dat kind hoe zit dat met opnieuw aanvragen met het nieuwe abo, wanneer moet mijn x huisgenoot abo aanvragen zodat er geen overloop is om straks geen tv meer te kunnen ontvangen, vraagt de dodo wat ik daarmee bedoelll...ik bedoel je hoeft niet eens zo slim te zijn, ze krijgen toch een handboek met alle mogelijkheden van antwoorden op vragen van klanten!!