abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60153009
ZIGGO *** bedrijf!!!

Heb eergister een brief gekregen van dat ik niet telefonisch bereikbaar ben, maar ik probeer ze al 2 dagen te bereiken! of er staat meer dan 10 min een wachtrij of ik krijg keuzemenu met 5 keuzes en als ik 1 nummer kies, dan krijg je weer een keuzemenu met 1 keuze, en als je die kiest krijg je een computer :S. En ze zijn zgn bereikbaar van 08.00-22.00.

Het enige wat ik wil is gewoon iemand spreken en hem/haar vragen waar het nu om gaat en ze sturen de brief naar mijn vorige adres terwijl ik daar al 2 maanden niet meer woon en netjes een adreswijziging ruim van tevoren gestuurd.. Mijn abonnement ruim van te voren opgezegd, maar kennelijk dringt het maar niet door bij die mensen daar!

Heeft iemand ook problemen met ziggo?
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:16:40 #2
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60153104
quote:
Heeft iemand ook problemen met ziggo?
Nee, incidentje.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60153142
Iedereen..
Dacht ik
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:20:12 #4
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60153181
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:12 schreef Gail het volgende:
meer dan 10 min een wachtrij

[...]

Heeft iemand ook problemen met ziggo?
Wat denk je zelf?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60153352
Ziggo/@home

Ik moet dagelijks mijn modem resetten, soms meerdere keren op een dag
Cool story, Hansel.
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:30:23 #6
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_60153435
ziggo
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 16 juli 2008 @ 21:37:25 #7
214589 X7MG
InfraRed X7 Design
pi_60153600
Mocht je iets willen weten, iets willen veranderen of wat dan ook, stuur gewoon een e-mail naar support@home.nl.

Het is vrij druk op de e-mail afdeling maar je hebt binnen een dag of 2 antwoord.

En trust me, op de e-mail afdeling zitten slimmere mensen dan achter de telefonische helpdesk..
Ik weet alles. Ik weet dus ook wie je bent.
Je echte ik,
Diep van binnen.
pi_60154933
Krijg je ervan als je een kabelaanbieder gaat vertrouwen voor je telefoon- en internet-diensten
pi_60154965
Ik geloof dat eerder een wonder is als er iemand geen problemen heeft met ziggo..
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 16 juli 2008 @ 22:37:17 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60155006
Anders gebruik je de search eens voor het eerst in je leventje.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_60156885
De kabel van ziggo is net goed genoeg om je mee op te hangen. O wacht, zelfs daarvoor niet
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_60158495
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:37 schreef X7MG het volgende:
Mocht je iets willen weten, iets willen veranderen of wat dan ook, stuur gewoon een e-mail naar support@home.nl.

Het is vrij druk op de e-mail afdeling maar je hebt binnen een dag of 2 antwoord.

En trust me, op de e-mail afdeling zitten slimmere mensen dan achter de telefonische helpdesk..
Klopt
  donderdag 17 juli 2008 @ 08:35:08 #13
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_60159232
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:35 schreef Fha het volgende:
Ik geloof dat eerder een wonder is als er iemand geen problemen heeft met ziggo..
Maak al meer dan 7 jaar gebruik van @home/Ziggo en moet helaas bekennen dat ik nog nooit een probleem met ze heb gehad.
The Admirals......1995-2007
  donderdag 17 juli 2008 @ 08:52:49 #14
132419 melluk
vidi, vici, veni
pi_60159381
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:35 schreef Fha het volgende:
Ik geloof dat eerder een wonder is als er iemand geen problemen heeft met ziggo..
Ook hier is er dan een wonder....
Ik heb geen problemen gehad met Ziggo tot nu toe...mijn ouders overigens ook niet
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:35:39 #15
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60159936
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:12 schreef Gail het volgende:
Heeft iemand ook problemen met ziggo?
Wie niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Martijn_77 op 17-07-2008 10:15:20 ]
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:38:28 #16
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_60159978
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:12 schreef Gail het volgende:
Heeft iemand ook problemen met ziggo?
Mwaaah, wat versta je onder problemen?
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
pi_60160114
Klacht #4864321345132487948435613328165831576842636541871896743135867
a dirty mind is a joy forever
Forum admin Jump: webicon weggehaald wegens veiligheidswaarschuwing.
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:59:39 #18
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60160285
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 08:35 schreef RodenCity het volgende:

[..]

Maak al meer dan 7 jaar gebruik van @home/Ziggo en moet helaas bekennen dat ik nog nooit een probleem met ze heb gehad.
Hier al vele jaren Multikabel en nu dus Ziggo, en ook hier gaat het prima.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  donderdag 17 juli 2008 @ 10:02:02 #19
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_60160327
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Hier al vele jaren Multikabel en nu dus Ziggo, en ook hier gaat het prima.
geen problemen hier met casema/ziggo, alleen dat 0900 nr's niet berijkbaar zijn.. vrij lastig,

[ Bericht 13% gewijzigd door makkie88 op 17-07-2008 10:40:01 ]
pi_60160335
Ja, wacht al een maand om teruggebeld te worden door een monteur voor reparatie van de groene kabel; breuk in groene kabel Casema/CAI
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_60172445
nou ik heb ze vanochtend eindelijk aan de lijn gekregen hoor. echt van die dodo's (domme dozen) aan de lijn gehad. ze werken langs elkaar heen de verschillende afdelingen :S.

Ik had op 9 mei een brief geschreven dat ik ging verhuizen en of het mogelijk was om de huidige abo over te nemen door mijn huisgenoot. Nooit antwoord gekregen op de brief, dus heb op 9 juli nog eens een keer maar contact opgenomen met ze. Kreeg ik als antwoord dat ik niet bereikbaar was en dat er ook nog eens een brief naar mij was gestuurd dat ik contact met ze moest opnemen (ik heb de brief nooit gehad) dus ik mijn vraag nog maar aan dat mens uitgelegd, kreeg ik te horen dat dit niet mogelijk was en dat ik maar schriftelijk moest aangeven dat ik de abo wil opzeggen en dat mijn huisgenoot opnieuw moet aanvragen (en dan moet ze weer de 30 euro aansluitkosten betalen), echt geldklopperij, en het gaat om dezelfde adres!

kreeg ik 3 dagen geleden dus de brief thuis van (zie 1ste post) dat ik weer contact met ze moest opnemen, vandaag dus gesproken met ze om te vragen waarom ik contact moest opnemen met ze, kijg ik als antwoord op mijn brief van 9 mei dat het niet mogelijk is om het contract over te laten zetten op een andere naam, JAAAAA DUHHHH dat wist ik al na het telefoontje van 9 juli... Ik weer heel het verhaal uitgelegd aan de dodo en nou moet ik volgens haar een week of 3 afwachten voordat de wijziging is doorgevoerd, en krijg ik een schriftelijk bevestiging. Nou ik hou mijn hart vast :S...ik vraag aan dat kind hoe zit dat met opnieuw aanvragen met het nieuwe abo, wanneer moet mijn x huisgenoot abo aanvragen zodat er geen overloop is om straks geen tv meer te kunnen ontvangen, vraagt de dodo wat ik daarmee bedoelll...ik bedoel je hoeft niet eens zo slim te zijn, ze krijgen toch een handboek met alle mogelijkheden van antwoorden op vragen van klanten!!
pi_60172493
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 09:38 schreef Dickbride het volgende:

[..]

Mwaaah, wat versta je onder problemen?
de bereikbaarheid van ziggo als er problemen zijn of de domheid van de mensen van de service desk..er zullen best wel goede mensen daar werken maar ik ben ze nog niet tegengekomen....

alles gaat zo langzaam...
pi_60172505
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:37 schreef X7MG het volgende:
Mocht je iets willen weten, iets willen veranderen of wat dan ook, stuur gewoon een e-mail naar support@home.nl.

Het is vrij druk op de e-mail afdeling maar je hebt binnen een dag of 2 antwoord.

En trust me, op de e-mail afdeling zitten slimmere mensen dan achter de telefonische helpdesk..
ik heb ze inmiddels al gesproken, maar thanx for the tip , ik zal het onthouden voor de volgende x, denk vrij zeker dat die er wel komt.
pi_60172623
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Ziggo/@home

Ik moet dagelijks mijn modem resetten, soms meerdere keren op een dag
Dit had ik dus een week ofwat terug ook, echt fucking irritant. Modem resetten, kan je weer 5 min internette als je geluk hebt. Maar goed nu werkt het weer...
pi_60172752
De cholera voor Ziggo!
Uiteindelijk overgestapt op XS4ALL, en zeker al 3 weken geen modem meer aangeraakt
pi_60173882
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:24 schreef Gail het volgende:

[..]

de bereikbaarheid van ziggo als er problemen zijn of de domheid van de mensen van de service desk..er zullen best wel goede mensen daar werken maar ik ben ze nog niet tegengekomen....

alles gaat zo langzaam...
Hap.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')