Kiekeboe. Nieuw account!
Ik geloof dat ik best een poosje weg ben geweest.

Zo nu en dan krijg ik een vlaag van reusachtige desinteresse in Internet en dan zet ik zomaar maandenlang alleen mijn computer aan om te kijken hoe laat mijn bus vertrekt of om op Wikipedia op te zoeken waar je telefoonbotje eigenlijk zit.
Ik gluur echter alweer een week of wat geniepig met jullie mee, en toen ik me niet meer kon inhouden dacht ik 'stik!', en heb ik de halve ochtend geprobeerd in te loggen. Uiteindelijk ben ik daarmee opgehouden omdat ik mijn wachtwoord écht niet meer wist, net zo min als het emailadres dat ik destijds voor mijn account gebruikte.
Een schone lei dan maar, al ben ik nu natuurlijk ook al mijn oude topics en PMs kwijt. Potverdorie.
Maar ooo, wat heb ik jullie stiekem gemist zeg!

En ooo, wat hoor ik op mijn donder te krijgen omdat jullie allemaal zonder hoepel zitten en daarom misschien wel voor eeuwig in dit topic moeten blijven! Sorry, sorry!
Ik wilde dit fatsoenlijk aanpakken en iedereen die een hoepel besteld had een excuus-PMmetje sturen voordat ik hier mijn rentree maakte, maar dat schiet met een fonkelnieuw account helaas niet zo op. Dus dan maar
en plein public: het spijt me! Na drie hoepellessen was ik de lessen én mijn instructrice echt hartstikke beu, dus ben ik er niet meer op komen dagen. Omdat ik een ongeloofelijk stomme doos ben was ik de bestelde hoepels vervolgens glad vergeten. Ik heb er ook niets meer over gehoord, dus ik denk dat ze gewoon aan anderen verkocht zijn.
Mocht het een troost zijn: de twee hoepels die ik van mijn instructrice heb gekocht zijn allebei stuk. De één sprong ineens open tijdens het hoepelen en bezorgde daarbij mijn lief een bloedlip en de tweede is dusdanig kromgetrokken dat het precies een kroepoekje is. Blij toe dat jullie er nog geen geld aan uitgegeven hadden.
Enfin, ik zie dat SHE in de tussentijd bijzonder goed op jullie heeft gepast. Ik ben bij wijze van experiment ook maar eens aan het SHE-dieet begonnen om te zien hoe dat bevalt. Ik weiger alleen om in het weekend twee dagen lang een berg rijst weg te werken, want daar zou ik stikchagrijnig van worden. Ik eet in het weekend gewoon hetzelfde als op andere dagen, maar dan met een schep zilvervliesrijst bij mijn avondeten.
Echt afvallen is momenteel niet nodig (53 kilo bij één meter 59), maar ik ben wel benieuwd hoe het voelt om suikers en koolhydraten wat vaker uit mijn voedsel te schrappen.
De voorschriften hou ik inmiddels al drie dagen probleemloos vol, al werd ik vanmorgen wél wakker met een krankzinnige drang naar Heel Veel Kaas. Maar ik ben sterk! Ik heb nog nooit van m'n leven op deze manier een dieet gevolgd, dus ik ben benieuwd. Misschien kom ik op deze manier eindelijk wel van mijn bolle armpjes en beentjes af.
Goed, ik ga SHE maar eens PMmen.
Fijn om terug te zijn. *glim*
[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 18-07-2008 10:55:48 ]