abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:43:34 #201
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60183774
Op het Waterlooplein stikt het ervan toch?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:49:52 #202
221912 minilot
Nancy boy
pi_60183952
Kiekeboe. Nieuw account!

Ik geloof dat ik best een poosje weg ben geweest. Zo nu en dan krijg ik een vlaag van reusachtige desinteresse in Internet en dan zet ik zomaar maandenlang alleen mijn computer aan om te kijken hoe laat mijn bus vertrekt of om op Wikipedia op te zoeken waar je telefoonbotje eigenlijk zit.

Ik gluur echter alweer een week of wat geniepig met jullie mee, en toen ik me niet meer kon inhouden dacht ik 'stik!', en heb ik de halve ochtend geprobeerd in te loggen. Uiteindelijk ben ik daarmee opgehouden omdat ik mijn wachtwoord écht niet meer wist, net zo min als het emailadres dat ik destijds voor mijn account gebruikte.
Een schone lei dan maar, al ben ik nu natuurlijk ook al mijn oude topics en PMs kwijt. Potverdorie.

Maar ooo, wat heb ik jullie stiekem gemist zeg! En ooo, wat hoor ik op mijn donder te krijgen omdat jullie allemaal zonder hoepel zitten en daarom misschien wel voor eeuwig in dit topic moeten blijven! Sorry, sorry!

Ik wilde dit fatsoenlijk aanpakken en iedereen die een hoepel besteld had een excuus-PMmetje sturen voordat ik hier mijn rentree maakte, maar dat schiet met een fonkelnieuw account helaas niet zo op. Dus dan maar en plein public: het spijt me! Na drie hoepellessen was ik de lessen én mijn instructrice echt hartstikke beu, dus ben ik er niet meer op komen dagen. Omdat ik een ongeloofelijk stomme doos ben was ik de bestelde hoepels vervolgens glad vergeten. Ik heb er ook niets meer over gehoord, dus ik denk dat ze gewoon aan anderen verkocht zijn.

Mocht het een troost zijn: de twee hoepels die ik van mijn instructrice heb gekocht zijn allebei stuk. De één sprong ineens open tijdens het hoepelen en bezorgde daarbij mijn lief een bloedlip en de tweede is dusdanig kromgetrokken dat het precies een kroepoekje is. Blij toe dat jullie er nog geen geld aan uitgegeven hadden.

Enfin, ik zie dat SHE in de tussentijd bijzonder goed op jullie heeft gepast. Ik ben bij wijze van experiment ook maar eens aan het SHE-dieet begonnen om te zien hoe dat bevalt. Ik weiger alleen om in het weekend twee dagen lang een berg rijst weg te werken, want daar zou ik stikchagrijnig van worden. Ik eet in het weekend gewoon hetzelfde als op andere dagen, maar dan met een schep zilvervliesrijst bij mijn avondeten.
Echt afvallen is momenteel niet nodig (53 kilo bij één meter 59), maar ik ben wel benieuwd hoe het voelt om suikers en koolhydraten wat vaker uit mijn voedsel te schrappen.
De voorschriften hou ik inmiddels al drie dagen probleemloos vol, al werd ik vanmorgen wél wakker met een krankzinnige drang naar Heel Veel Kaas. Maar ik ben sterk! Ik heb nog nooit van m'n leven op deze manier een dieet gevolgd, dus ik ben benieuwd. Misschien kom ik op deze manier eindelijk wel van mijn bolle armpjes en beentjes af.

Goed, ik ga SHE maar eens PMmen.

Fijn om terug te zijn. *glim*

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 18-07-2008 10:55:48 ]
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:58:37 #203
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60184173
Lot!!!

pi_60184227
Minilot, wb

Vivi, jij bent wel enthousiast over spinning, toch? Vertel 's, hoe belastend is dat voor je knieën, vergeleken met bijv. hardlopen, fietsen of zwemmen?
Ik zit voorlopig nog wel even met die dwarse rotknie van mij; vanavond voor het eerst weer 's zwemmen, maar hardlopen zit er voorlopig echt niet in... En sporten moet/wil ik toch
pi_60184333
Minilot !! Dat hoepelverhaal .... aaaadeehadee olé olé

Ik heb een koelkast op het werk, SHE.

edit: Mèn, probeer ik naarstig te cutten met de booze, word ik net uitgenodigd voor de wij-houden-van-een-roseetje-hyves met de tekst "jij lust ook wel een roseetje!"
Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:07:15 #206
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60184394
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:43 schreef Vivi het volgende:
Op het Waterlooplein stikt het ervan toch?
Zijn dat niet van die batik-lelijkerds?
Want dat zoek ik weer niet..ik zoek iets vrouwelijks
pi_60184498
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:05 schreef -marz- het volgende:

edit: Mèn, probeer ik naarstig te cutten met de booze, word ik net uitgenodigd voor de wij-houden-van-een-roseetje-hyves met de tekst "jij lust ook wel een roseetje!"
Erg he Ik doe zo m'n best om minder te drinken, maar het zit echt in mijn systeem: uit eten = wijn, vrienden te eten = wijn, vrijdagavond een filmpje kijken met de Mr = wijn, ongeinspireerd een deadline proberen te halen = wodka, lekker op het dakterras hangen = wodka met ijs (schijnheilig als ik ben, drink ik nog enkel wijn en wodka, dat dan wel ).

Mijn moeder had idd ook zo'n mooie hippiejurk (groen met allemaal verschillende stofjes) maar die heeft mijn zus ingepikt en toen heeft ze de zoom kapotgetrapt
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:14:19 #208
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60184561
quote:

Ik heb hetzelfde Marz, ik ben gewoon echt een spoelbak
Volgens mij zou alleen een zwangerschap mij kunnen genezen, maar daar moet ik eigenlijk ook niet aan denken.

Anyhow, de lunch tips in vogelvlucht:

- salades
- kipsate ( avond tevoren even grillen, in een tupperware bakje doen (zonder stokje ) en apart pindasaus meenemen
- hamburgertje op een volkoren boterham met ketchup
- kipshoarma (avond tevoren maken ) met een beetje tzaziki
- soep
- gerookte zalm met een volkorenbol en een beetje yogonaise gemengd met dragon
- broodje makreel of makreelsalade
- gekookte mosselen met een whiskeysausje ( zelf maken van ketchup, yogonaise en scheutje baco )
pi_60184790
Kipsaté! Hamburger!
Zal ik er toch aan moeten geloven om de avond ervoor iets te bedenken/maken... nu heb ik altijd een zak brood op m'n werk liggen en allerlei beleg. Belangrijk ivm klanten is iig geen shoarma/tzaziki

Ik ga eens wat proberen, dank voor de tips.
pi_60184857
Ja het is toch vreselijk dat wij drank associeren met gezellig en ontspannen. Als ik lekker ga ontspannen drink ik een wodkaatje of wijntje in bad, roseetjes op het balkon, op de bank hangen met jazz en een baileys ... mijn lievelingsspelletjes zijn drankspelletjes

Alleen drinken probeer ik nu iig niet te doen, maar dan 'mis' ik ook echt mijn wodkaatje
pi_60184977
Het ergste is dat mijn wodka bijna op is, en ik me al dagen serieus afvraag waar ik in hemelsnaam Stoli moet kopen hier in BE. Want die vind ik verreweg het lekkerst
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:35:24 #212
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60185107
Vind je eau de vie niks CF? Dat hebben ze zat in het Belgse en vind ik persoonlijk lekkerder dan wodka.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:35:26 #213
221912 minilot
Nancy boy
pi_60185109
quote:
Echt hoor, ik zou nog vergeten adem te halen als ik er niet zo blauw van werd.

Wat lunchen op het werk betreft.. Ik ben een tijdje gelegen begonnen met Japanse bento-lunchboxen. Mijn eerste hieperdepiep-bento zag er zo uit:

...en haalde de nrc.next, maar doorgaans vul ik mijn bento wat minder hysterisch en heel wat voedzamer.
Ik heb nog niet hoeven werken sinds ik een SHE-volgeling ben, dus ik moet maar eens gaan brainstormen over de mogelijkheden in zo'n klein doosje.
Het fijne aan zo'n ding is dat je verschillende compartimenten hebt die je lekvrij kunt afsluiten en die ook nog 'es in de magnetron kunnen. Ik heb al heel wat collega's-met-een-boterham jaloers gemaakt met mijn dampende schoofschoteltjes
pi_60185150
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:30 schreef ColdFeet het volgende:
Het ergste is dat mijn wodka bijna op is, en ik me al dagen serieus afvraag waar ik in hemelsnaam Stoli moet kopen hier in BE. Want die vind ik verreweg het lekkerst
Mja, daar heb ik dan weer een vent voor die regelmatig in allerlei oostbloklanden vertoeft. Hij gaat altijd voor de drank met de gekste namen (Gorbatsjov wodka)

En Absolut moet er natuurlijk ook zijn. Eén ding is zeker; wat er ook gebeurt, er zal altijd drank in de kast staan.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:37:19 #215
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60185171
Die Bento !!

allleen een adhd-er krijgt 'm zo netjes volgepropt
pi_60185189
Wat ontzettend leuk Lotje echt goed!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:40:43 #217
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60185247
En bedankt, mijn vriend kijkt naar mijn scherm en zijn gezicht klaart op als die van een 8-jarige in een snoepwinkel.

'Dat wil ik ook naar mijn werk Sjors!'
pi_60185256
Ik herken dat wel, dat gefixeerde gedrag. En dan uren, nee dagen, nee wéken 'research' plegen naar het object van obsessie.
En het als een baksteen laten vallen zodra de interesse weg is.
Gelukkig heb ik dat ietsje minder met mensen.

Welkom terug, trouwens, Minilotje
pi_60185350
Ik drink ook bijna iedere dag. Gelukkig hou ik het wel bij 1 wodkaatje. Normaal gesproken dan he. Als ik iets speciaals heb (en er zijn best veel "speciale" dingen in het leven) dan drink ik wel meer. Ik word echter nooit meer ladderzat. Voor die tijd ben ik allang misselijk, dus dat is eigenlijk wel fijn zo'n ingebouwde rem.

Ik heb de jurk nog niet vermaakt, want m'n naaimasjien is in Belgie en ik dus niet. Op het waterlooplein ben ik al in geen 10 jaar geweest, dus ik zou niet weten of daar hippiejurken hangen. Het is ook eigenlijk niet echt een hippiejurk, hij is wel lang en zo, maar hij stamt uit midden jaren '70, dus dat was al post-hippie.

Ik had eigenlijk makreel willen meenemen naar het werk, maar toen ik hem vanochtend wilde fileren en een stukje proefde vond ik hem vies: veel te vissig. Deze makreel komt uit Belgie, zou het daaraan liggen? Dat het anders wordt gerookt?? Haring is in Belgie ook niet te eten. Heb nu maar 2 chipolata worstjes meegenomen en een hardgekookt ei.

WB minilotje!!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:48:36 #220
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60185477
Oh boy, ik kan het echt nooit bij één houden. Of ik moet ziek zijn, wat ik nooit ben, omdat mijn alcohol alle mogelijke bacterien dood volgens mij
Ik drink zeker 3 glazen rode wijn, of 3 wodka's op een avond. Ik drink alleen altijd hetzelfde en ga niet meer drinken als het weekend is.
Als ik eters heb gaan er wel echt flessen doorheen.

Gelukkig is drank voor vrouwen wel noodzakelijkok, vanaf middelbare leeftijd en dan max 2 per dag, maar toch
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:57:45 #221
221912 minilot
Nancy boy
pi_60185729
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:40 schreef SHE het volgende:
En bedankt, mijn vriend kijkt naar mijn scherm en zijn gezicht klaart op als die van een 8-jarige in een snoepwinkel.

'Dat wil ik ook naar mijn werk Sjors!'
Ha, die hoeft wat minder gezond te eten hè? Dan raad ik aan..

De poffertjesbento! Met blokjes roomboter (even laten smelten in de magnetron) en flesjes stroop.

En bedankt voor het warme welkom terug, allemaal!
pi_60185755
Haha, ik vind die bento echt tof! Maar ik vind mezelf al een held dat ik 's morgens vroeg een smoothie maak van yoghurt en bevroren fruit en dan voorzichtig de -dan nog dikke- drap in een flesje wurm. Tegen half elf is ie daqn koel en drinkbaar
Ik neem vaak kliekjes mee naar m'n werk; een restant salade, geroosterde groente, soep... Als ik niet zo'n last had gekregen van die pasta, had ik vandaag het kliekje meegenomen Nu eet de Mr het op

SHE, ik heb me nog nooit verdiept in eau de vie. Tequila mag zeker niet? Ik heb nog een fles Jose Cuervo staan
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:01:01 #223
221912 minilot
Nancy boy
pi_60185814
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik herken dat wel, dat gefixeerde gedrag. En dan uren, nee dagen, nee wéken 'research' plegen naar het object van obsessie.
En het als een baksteen laten vallen zodra de interesse weg is.
Gelukkig heb ik dat ietsje minder met mensen.

Welkom terug, trouwens, Minilotje
Dat noemt de dokter hyperfocus. Enerzijds stiklastig, anderzijds heel tof als je je toevallig op iets gezonds, creatiefs of wereldverbeterends fixeert!
Wat zijn jouw obsessies zoal geweest? Ik raad een SHEdieetobsessie aan!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:04:44 #224
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60185895
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:07 schreef SHE het volgende:

[..]

Zijn dat niet van die batik-lelijkerds?
Want dat zoek ik weer niet..ik zoek iets vrouwelijks
Zie je mij aan voor een persoon die van batik houdt?

Maar goed, ik klets natuurlijk een beetje onzin, want "in mijn tijd"toen ik ronddartelde in elfenjurkjes stikte het er daar van, en mooie, maar dat is natuurlijk al een beetje geleden. Maar dat verdring ik altijd .

@Coldfeet; ik vind het reuze meevallen qua belasting voor je knieen, ik heb ook een knie-blessure en dit gaat eigenlijk best heel goed . (Anders dan hardlopen, waar ik ook enthousiast aan begon .. ) .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:08:14 #225
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60185969
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, die hoeft wat minder gezond te eten hè? Dan raad ik aan..

[ afbeelding ]

De poffertjesbento! Met blokjes roomboter (even laten smelten in de magnetron) en flesjes stroop.

En bedankt voor het warme welkom terug, allemaal!
Oh my god!

Jij zal een leuke moeder zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')