Weekeindje Polenquote:
Ik wil wel even voor die oud-vriendin spelen hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:22 schreef vencodark het volgende:
Onzeker. Ik wil eigenlijk contact opnemen met een oud-vriendin. Maar ik durf eigenlijk niet.
Bedankt hequote:Op woensdag 16 juli 2008 19:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik wil wel even voor die oud-vriendin spelen hoor![]()
Je lijkt Dromenvanger wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:25 schreef Topspin het volgende:
Ik ga laptop afsluiten en eens helemaal op non-actief. Zou eigenlijk een hangmat moeten gaan kopen met van die 2 standaarden waar de hangmat aan wordt opgehangen zodat er geen 2 bomen nodig zijn. Eens helemaal lekker liggen met ontspanningsmuziek. Wil niet online blijven tot 2200 want dat kan misschien betekenen dat ik niet kan afschakelen voor het slapen.
De eerste gaap van vandaag. Luchtbed kan ik erbij halen en buiten leggen, ding pompt zich toch vanzelf op dus is zo gebeurt. Heb zin om voor het slapen gaan eens helemaal weg te zakken in een diepe meditatie of trance. Juiste muziek aanwezig op de speler dus dat moet kunnen lukken zelfs zonder joint
Groetjes van mijn nieuwe macbook pro!quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:31 schreef fraubitch het volgende:
ik ga steeds meer en meer van de Apple houden
wat een heerlijk ding!
OT: goed!
mijn macbook geeft een kusje terugquote:Op donderdag 17 juli 2008 02:37 schreef fyah het volgende:
[..]
Groetjes van mijn nieuwe macbook pro!
of wat voor apple anders?
wat een liefjes zijn het ookquote:Op donderdag 17 juli 2008 02:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mijn macbook geeft een kusje terug
hey =( Haal je macbook eens van de mijne!! Hij zit hem te berijdenquote:
hij is iets aan het uploadenquote:Op donderdag 17 juli 2008 02:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hey =( Haal je macbook eens van de mijne!! Hij zit hem te berijden![]()
![]()
ben jij frau haar macbook?quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:55 schreef Morwen het volgende:
Ik geniet
bwehehehe...quote:
Aiiiiii, caught on Fokquote:
Geen probleem... geloof ik...quote:
Daar begin ik sinds enkele posts ook aan te denken ..quote:
quote:
Dat is niet te hopen. die gast heeft heel wat topics om zeep geholpen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 12:57 schreef Topspin het volgende:
[..]
![]()
Zou zomaar kunnen dat ik z'n hergeboorte ben
OT: Ben uitgeslapen dus lekker fit en ontspannen
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:30 schreef Thrackan het volgende:
Vandaag absoluut geen flikker uitgevoerd.
En dat op m'n werk
Vierkant gaan denkenquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:07 schreef Stella-gemella het volgende:
Alsof ik in een cirkel zit, waar ik niet uit kom. Wat moet ik hier nou mee
Dank je welquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:56 schreef Le_Saboteur het volgende:
* Le_Saboteur voelt zich prima en wenst Sylvana een fijne vakantie
Ik maar 2.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:25 schreef RealZeus het volgende:
Goed
Aankomende week maar 3 dagen werken.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:42 schreef fraubitch het volgende:
Ik wil het er niet over hebben![]()
Fucking gedoe
Grrrrrrr
zal voor je duimenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 07:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
![]()
OT:geen zin om te werken, kruip veel liever terug bij mnHoop dat ik een uurtje eerder wegkan vandaag
![]()
komt door dat glas in je armquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
mwoah
Er zit geen glas in mn arm, geak.quote:
niet nodig.quote:
Vertelquote:Op zondag 20 juli 2008 00:38 schreef Stella-gemella het volgende:
Erg gezellige dag gehad![]()
![]()
Straks heerlijk slapen
Zo fijn gewerkt?quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:54 schreef Q. het volgende:
Blegh.
Moodswings Q.?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:59 schreef Q. het volgende:
Goed!
Nee, 3 dagen vrijquote:Op zondag 20 juli 2008 13:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Zo fijn gewerkt?
OT: moe van mijn werkochtend, nog maar 'n rits van 7 dagen en ik heb weer vrij
Als in de dingen die je doet of sta je nu met een stuk touw op zolder?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:24 schreef vencodark het volgende:
Kut, heb er geen zin meer in.
Euh, gok eens? Als ik er letterlijk mee op wilde houden, denk je dan dat ik dat kom posten op fok? Nee, ik ben deze avond nu gewoon beu en ik ga naar mijn bed. Ik heb geen zin meer in deze dag.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als in de dingen die je doet of sta je nu met een stuk touw op zolder?
Nou ja, het blijft FOK!. Mij verbaast niks meer.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh, gok eens? Als ik er letterlijk mee op wilde houden, denk je dan dat ik dat kom posten op fok? Nee, ik ben deze avond nu gewoon beu en ik ga naar mijn bed. Ik heb geen zin meer in deze dag.
alweer gestolen????quote:Op maandag 21 juli 2008 12:53 schreef skyrebel het volgende:
Zeer leuk weekend gehad. Vette bands gezien, weer eens in Tilburg op stap geweest en nog relaxed bij een maat van me gehangen. Oke, dat mijn fiets gestolen is, is wel een klein minpuntje.
Nu best wel gaar nog.
Banaan met een vorkquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:16 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Banaan met een vork
OT: Na de middag nog gaarder dan ervoor, ondertussen bijna gebakken banaan zo gaar.
yep, voor het appartement van een maat van me. Dit keer zat ie wel vastgeketend, maar het mocht niet baten in de schurkenstad.quote:
Woohooquote:
bakbanana, twiedeliediedie, bakbanana, twiedeliedomquote:
Mijn hart zegt ja, mijn lichaam zegt nee en mijn hersenen zeggen dat het te laat en te ver is.quote:
Nog steeds?quote:
tja,de mijne zit om de hoekquote:Op maandag 21 juli 2008 21:29 schreef Vamps het volgende:
[..]
Mijn hart zegt ja, mijn lichaam zegt nee en mijn hersenen zeggen dat het te laat en te ver is.
Ik woon niet in een stad.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:03 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
tja,de mijne zit om de hoekwelke stad woon je?
Gelukkig wel ja..quote:Op maandag 21 juli 2008 22:00 schreef Vamps het volgende:
[..]
Nog steeds?![]()
Jeeeezzz...![]()
Wat betreft het weekend: Me too
Ik verlang, samen met jou en vele anderen, ook naar het prachtige weekend.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:15 schreef Miam het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja..![]()
![]()
Was het maar weekend......Ik verlang ernaar..
Veel leuke dingen gepland.![]()
![]()
Sorrie dat ik er dit keer niet ben om jou gezelschap te houden.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:15 schreef vencodark het volgende:
Heb het wel gezellig hier. Project Runway aan het kijken met als semi-gezelschap mijn broertje en zijn vriendin. En ze plakken.
Ik zeg emmer ijskoud wakker.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:15 schreef vencodark het volgende:
Heb het wel gezellig hier. Project Runway aan het kijken met als semi-gezelschap mijn broertje en zijn vriendin. En ze plakken.
Tja, je beseft wat je mist he. Gister Love Actually gekeken, wederom inclusief plakstel op de bank.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:30 schreef Vamps het volgende:
[..]
Sorrie dat ik er dit keer niet ben om jou gezelschap te houden.
Het spijt me.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, je beseft wat je mist he. Gister Love Actually gekeken, wederom inclusief plakstel op de bank.
Ja, als je plaksel leest, ipv plakstel wel ja.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:34 schreef Vamps het volgende:
[..]
Het spijt me.![]()
Whaha, en wat klinkt dat plaksel op de bank fout zeg.
"Waar het hart van vol zit, loopt de mond van over" is momenteel een zeer foute reactie om te geven...quote:Op maandag 21 juli 2008 22:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, als je plaksel leest, ipv plakstel wel ja.
Hahaha, behanger ben ik niet, maar toevallig wordt momenteel mijn kamer totaal verbouwd, dus is het behang al van de muren en komt het nieuwe er binnenkort op. Dat kan al enigszins schelen.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:41 schreef vencodark het volgende:
Ben je soms behanger? Aangezien je aan plaksel dacht.![]()
Maare, je kan weleens verkeerd lezen he.
heeft westland wel een shopquote:Op maandag 21 juli 2008 22:13 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik woon niet in een stad.![]()
Nee, ik woon in het prachtige Westland, perfect gelegen tussen Den Haag, Rotterdam en Delft in.
Nope, als westlander moet je naar Den Haag... Nou ja afhankelijk van de hoek van het westland waar je woont...quote:
Nee, maar zoals ik zei, ligt het tussen Den Haag, Delft en Rotterdam.quote:
Je bent mijn stalker?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope, als westlander moet je naar Den Haag... Nou ja afhankelijk van de hoek van het westland waar je woont...
Waarom weet ik dat?
Wil je erover praten?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:02 schreef Houniet het volgende:
KUTZOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
-> Schopje Seks?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:21 schreef Akelalala het volgende:
Ik mis mijn vriendje lief... Het voelt zo leeg en eenzaam in mijn bed... Was toch beter geweest als ik lekker naast, tegen, op hem had kunnen kruipen
Same here.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:21 schreef Akelalala het volgende:
Ik mis mijn vriendje lief... Het voelt zo leeg en eenzaam in mijn bed... Was toch beter geweest als ik lekker naast, tegen, op hem had kunnen kruipen
Dat Westland is zeker leuk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:31 schreef Thrackan het volgende:
Leuk he dat Westland, ik ging regelmatig naar Delft voor supplies, maar daar is ook de helft dicht tegenwoordig.
OT: Ben vroeg mijn bed uitgekomen, had ik misschien niet moeten doen.
Ik moet eens even nadenken wie je eigenlijk bentquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:46 schreef Vamps het volgende:
Trouwens, Thrackan, ik heb sinds kort mij diploma binnen.
Dus je kan weer officieel trots op me zijn.
Wat een toeval overigens dat ik je toch weer moest tegenkomen...
Doe alsjeblieft niet te veel moeite, ik geniet momenteel van mijn, tot op zekere hoogte, 'anonimiteit'.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:10 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ik moet eens even nadenken wie je eigenlijk bent
OT: Bagger, maar gestaag vorderend
Ja nou eh ik moet er toch over nadenken hoor, doe maar PM danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:27 schreef Vamps het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft niet te veel moeite, ik geniet momenteel van mijn, tot op zekere hoogte, 'anonimiteit'.
OT: Keigoed! Radovan Karadzic is gearresteerd, dus dat wordt Rakija zuipen vanavond.
Ik gun je nog even de tijd om er zelf achter te komen wie deze New York HardCore-liefhebber is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:16 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ja nou eh ik moet er toch over nadenken hoor, doe maar PM dan
Hoe kan ik nou trots op je zijn als ik niet meer weet wie je bent?
OT: IKWILNAARHUISENWELNU!
En ik begin ziek te worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:03 schreef Q. het volgende:
Tering-moe.
fuck eentonig, het is een heerlijk gevoelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:00 schreef Miam het volgende:
verlieeeeeeeeefd...![]()
![]()
het begint wel een beetje eentonig te worden dit..
Ik antwoord wel voor ze; Nee.quote:
NYHC FTWquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:26 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik gun je nog even de tijd om er zelf achter te komen wie deze New York HardCore-liefhebber is.
OT: De Servische taal is moeilijk om te leren, maar ik voel enigzins een vorm van doorzettingsvermogen in me opkomen!
ik wel stiekum een beetje op jouquote:
quote:
Ow het geeft niet.quote:
Uitslapen is voor mietjes, bijslapen is voor mannen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:52 schreef Thrackan het volgende:
Slaapbehoeftig
En nee, Vamps, ik weet het echt niet.
sterkte zal voor je duimenquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:54 schreef candygirl het volgende:
zometeen spuit laten zetten in mijn schouder![]()
hoop maar dat het ook helpt
verder ok, goed geslapen
Ik had het eigenlijk aan je smileygebruik al moeten zien...quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:53 schreef Vamps het volgende:
[..]
Uitslapen is voor mietjes, bijslapen is voor mannen!
Ik stuur wel een PM.
Niets tegen mijn smileygebruil, hč!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:59 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk aan je smileygebruik al moeten zien...![]()
En echte mannen werken gewoon
quote:
Wow, geef mij ook wat.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Like amazing!
en nog gerookt?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:19 schreef Vamps het volgende:
[..]
Nee, maar zoals ik zei, ligt het tussen Den Haag, Delft en Rotterdam.
Dus genoeg shop "in de buurt" en binnen mijn vriendengroep(en) heeft altijd wel iemand wat liggen, dus dat is het probleem verder niet.
Was het maar zo'n feest.quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:30 schreef Vamps het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.![]()
Nee, dit weekend moet een hoop goedgemaakt worden!
Geen enkele is beter dan die op een vrijdagavond, na een week werken, samen met een lekker flesje Hertog!quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:44 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
dan is t extra lekkerik heb vakantie dus rook iets teveel..(ga r nu ook maar eentje draaien
)
hahahah sorryquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:46 schreef Vamps het volgende:
[..]
Geen enkele is beter dan die op een vrijdagavond, na een week werken, samen met een lekker flesje Hertog!
Bedankt dat je dat laatste er even bij moest melden!! Mijn jaloezie is een slechte eigenschap.
Zulke dingen moet je ook niet in je eentje doen, maar op gelegenheden of tenminste in gezelschap.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:59 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
hahahah sorryhij smaakt totaal niet
De mijne wel.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:59 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
hahahah sorryhij smaakt totaal niet
ik ben toch niet alleen,ben onlinequote:Op woensdag 23 juli 2008 14:04 schreef Vamps het volgende:
[..]
Zulke dingen moet je ook niet in je eentje doen, maar op gelegenheden of tenminste in gezelschap.
Mentaal ben ik bij je.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:26 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
ik ben toch niet alleen,ben online
It´s sweet indeadquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:34 schreef Vamps het volgende:
[..]
Mentaal ben ik bij je.![]()
Beetje jammer dat dat nu net niet genoeg is om zelf mee te kunnen genieten van de "zoete" aroma.
Je smaakt hoeft in ieder geval niet bijgeschaafd te worden.quote:
Betaal graag voor kwaliteit,dat komt met de jarenquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:19 schreef Vamps het volgende:
[..]
Je smaakt hoeft in ieder geval niet bijgeschaafd te worden.
Ik heb niet echt een vaste voorkeur, vaak wat er op dat moment in me opkomt of wat de lui in de groep bij zich hebben. Vaak is dat toch wel super-white, maar Napalm, Bubblegum en natuurlijk skunk willen "the tric" ook wel doen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:23 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Betaal graag voor kwaliteit,dat komt met de jaren![]()
wat rook jij?
Hmmm een wietroker dusquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:27 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een vaste voorkeur, vaak wat er op dat moment in me opkomt of wat de lui in de groep bij zich hebben. Vaak is dat toch wel super-white, maar Napalm, Bubblegum en natuurlijk skunk willen "the tric" ook wel doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |