Weekeindje Polenquote:
Ik wil wel even voor die oud-vriendin spelen hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:22 schreef vencodark het volgende:
Onzeker. Ik wil eigenlijk contact opnemen met een oud-vriendin. Maar ik durf eigenlijk niet.
Bedankt hequote:Op woensdag 16 juli 2008 19:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik wil wel even voor die oud-vriendin spelen hoor![]()
Je lijkt Dromenvanger wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:25 schreef Topspin het volgende:
Ik ga laptop afsluiten en eens helemaal op non-actief. Zou eigenlijk een hangmat moeten gaan kopen met van die 2 standaarden waar de hangmat aan wordt opgehangen zodat er geen 2 bomen nodig zijn. Eens helemaal lekker liggen met ontspanningsmuziek. Wil niet online blijven tot 2200 want dat kan misschien betekenen dat ik niet kan afschakelen voor het slapen.
De eerste gaap van vandaag. Luchtbed kan ik erbij halen en buiten leggen, ding pompt zich toch vanzelf op dus is zo gebeurt. Heb zin om voor het slapen gaan eens helemaal weg te zakken in een diepe meditatie of trance. Juiste muziek aanwezig op de speler dus dat moet kunnen lukken zelfs zonder joint
Groetjes van mijn nieuwe macbook pro!quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:31 schreef fraubitch het volgende:
ik ga steeds meer en meer van de Apple houden
wat een heerlijk ding!
OT: goed!
mijn macbook geeft een kusje terugquote:Op donderdag 17 juli 2008 02:37 schreef fyah het volgende:
[..]
Groetjes van mijn nieuwe macbook pro!
of wat voor apple anders?
wat een liefjes zijn het ookquote:Op donderdag 17 juli 2008 02:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mijn macbook geeft een kusje terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |