wtf.quote:
Het gaat over muziek en films dudequote:
Ik pak wel een biertje, mag dat ook?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het gaat over muziek en films dudeRelax, calm down and take a pill...
Ja hoor!quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:17 schreef TwistedDarling het volgende:
Voor de volhouder/liefhebber.Vanaf minuut 2 gaat ie echt opbouwen.
Tuurlijk, ga ik ook ff doenquote:
Maar wel een mooi uitzicht hè? En naar beneden gaat het altijd makkelijker dan naar boven vind ik. Zou hem ook weer eens moeten beklimmenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:24 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ja hoor!
Mijn benen zijn kapot. De dom in utrecht is iets van een 400 treden... en dan moet je nog naar beneden
Springen gaat sneller.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:24 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ja hoor!
Mijn benen zijn kapot. De dom in utrecht is iets van een 400 treden... en dan moet je nog naar beneden
Misschien de moeite om je versier-tactieken aan te passen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:24 schreef DarkManta het volgende:
Belsezar en Q hebben al een dinnetje en ik nog niet.
En ik ben er nog nooit geweest! In wel meer Utrechtse musea trouwens, ik moet eens snel een inhaalslag doen. Misschien in de korte vakantie die ik binnenkort heb. Oeh, is wel goed idee!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:28 schreef katerwater het volgende:
De dom is zeker de moeite waard.
Ook heel bizar: jullie hebben een aboriginal-museumWel mooi overigens
Het is natuurlijk wel afhankelijk van waar je woont, in dat dorp waar ik vandaan kom is niet zoveel om tourist te spelen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:36 schreef katerwater het volgende:
Dat raad ik iedereen aan: wees eens toerist in je eigen stad
U2 achterwege laten?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien de moeite om je versier-tactieken aan te passen?
Wat dacht je van beginnen met U2 achterwege laten.
Ben je morgen in Utrecht?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:39 schreef CherryLips het volgende:
oja, de dom, moet ik ook nog eens beklimmen. misschien volgende week. of anders morgen.
Ze willen me allemaal afpakken van jequote:Op woensdag 16 juli 2008 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is natuurlijk helemaal terecht dat je zo'n populaire vrouw bent..
Niet dat ze dan aan ons vraagt of we willen meeten..quote:
Kan gebeurenquote:
Alsof ze dat ooit lukt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ze willen me allemaal afpakken van je
quote:
Ik zit dan toch in Amersfoort.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niet dat ze dan aan ons vraagt of we willen meeten..
'stad'quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:36 schreef katerwater het volgende:
Dat raad ik iedereen aan: wees eens toerist in je eigen stad
Man of vrouw?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Afgesproken met iemand die ik al 5 jaar ofzo niet heb gezien.
Saai hoor!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Man, Maar hij heeft een relatie, dus niet op die manier.
Ik ben sowieso al failliet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdag ben ik weer in Utrecht trouwens. Ik ga echt failliet aan de NS deze week. Ben in twee weken bijna ¤100 kwijt aan het OV. Voordeelurenkaart verlengd, megastrippenkaart gekocht, naar A'dam en Zandvoort geweest, van terwijde naar Utrecht CS, drie keer van Ede naar Utrecht....
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'stad'.
Hier is het Museumplein, daar kun je shoarma kopen en verderop is toen die zwerver doodgevroren.
Hier heeft Volkert van der G zijn wapen gekocht.
Hier trad Gerard Joling vorige week op.
Hier woont Rob de Nijs.
Hier spookt het als de pest.
Hier is een strip van Suske en Wiske over gechreven.
Hier lopen leylijnen. Ik weet zeker dat ik daarom nooit kon slapen op mijn oude kamer.
Kijk, een oorlogsmonument.
Dit electriciteitshuisje is in 1995 ontploft. Was keileuk.
In 1990 is de bliksem ingeslagen in de kerk. Was leuk om te zien.
Hier is die jongen die een jaar boven me zat op school doodgestompt.
Hier heeft Gordon vorig jaar opgetreden.
Hier verkopen ze keilekker Italiaans ijs.
Hier komen telkens kinderen onder de trein. Maar dat krijg je met een basisschool vlak voor een spoorwegovergang.
Hier is de beste bioscoop van Nederland. Volgens Kassa dan.
Daar is de A12.
Hier lopen wilde zwijnen.
Hier liep die zogenaamde poema rond.
Goed, dat was het.
Ze woont dan ook niet in Utrecht, dat scheelt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:53 schreef katerwater het volgende:
[..]
![]()
Je neemt er wel de saaie dingen uit! Wees eens wat trotser op je stad (ja, ik vind het een stad). Trouwens: ik ben toerist geweest in Utrecht, en heb deze dingen niet bekeken. Het zijn meer nieuwsfeiten, maar die kunnen toeristen een worst wezen.
Het zicht vanop de dom is impressive, dat moet je wel eens gedaan hebben.
Amigo!!!!!!!!quote:
Moe maar voldaanquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Amigo!!!!!!!!![]()
Hoe gaat het met je???
Hey, dat is ook hard werken hoor!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't Is wel aanpoten, maar ik kan het geld goed gebruiken en het is wel eens fijn om lekker fysiek bezig te zijn in plaats van de hele dag op fok! op F5 te rammen
Woord!quote:
Daar ga ik heen zondag! ben jij er ook??quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Moe maar voldaan
Om 08:00 begonnen met werken bij FreeFestival Almere, en pas om 22.00 was ik klaar
En morgen weer zo'n dag, om 07:00 gaat de wekker
't Is wel aanpoten, maar ik kan het geld goed gebruiken en het is wel eens fijn om lekker fysiek bezig te zijn in plaats van de hele dag op fok! op F5 te rammen
Zeer waarschijnlijk wel, ben dan net klaar met opbouwen dus wil ik het feestje ook wel meemakenquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar ga ik heen zondag! ben jij er ook??
Niks mis met Miles, maar er gaat wat mij betreft niets boven zijn 1968-1975 periodequote:
Op zondag moet je naar de kerk!quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar ga ik heen zondag! ben jij er ook??
Geef mij een belletje!! Ik hoop wel binnen te komen en dat het niet al vol is als ik aankomquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk wel, ben dan net klaar met opbouwen dus wil ik het feestje ook wel meemaken![]()
![]()
Ik moet alleen denk ik wel 's avonds meteen beginnen met afbreken
Is goed, lijkt me gezelligquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geef mij een belletje!! Ik hoop wel binnen te komen en dat het niet al vol is als ik aankom
En als ik niet binnekom bel ik mijn inside maatje ludootje natuurlijkquote:
Whehehe, kan niets garanderen maar zal morgen eens een balletje opgooien bij m'n baasquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En als ik niet binnekom bel ik mijn inside maatje ludootje natuurlijk
Ik woon niet in Utrechtquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:53 schreef katerwater het volgende:
[..]
![]()
Je neemt er wel de saaie dingen uit! Wees eens wat trotser op je stad (ja, ik vind het een stad). Trouwens: ik ben toerist geweest in Utrecht, en heb deze dingen niet bekeken. Het zijn meer nieuwsfeiten, maar die kunnen toeristen een worst wezen.
Het zicht vanop de dom is impressive, dat moet je wel eens gedaan hebben.
Is goed amigoquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Whehehe, kan niets garanderen maar zal morgen eens een balletje opgooien bij m'n baas
Yep, zijn er zelfs driequote:Op woensdag 16 juli 2008 23:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is goed amigoIk rijd er trouwens elke ochtend langs als ik naar mijn werk ga. Die 2 witte tenten
Zet de barbecue maar vast aan, ik zorg voor het vlees en de saladequote:Op woensdag 16 juli 2008 23:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan kom je in de hel. Gezellig! Net als mij!
Ik denk dat je overanalyseert. En dan ben je in R&P aan het goede adresquote:Op donderdag 17 juli 2008 01:46 schreef MLI het volgende:
Ana, de chick waarmee 'mijn' Pedro vrijdag gebatst heeft, voegde me net toe op facebook. Haar relatiestatus: "It's complicated'. Ik werd echt misselijk toen ik het las. Heb ik iets totaal over het hoofd gezien en speelt het al langer of was hij het neukertje waardoor zij nu een andere relatiestatus heeft? Is het een boodschap van haar kant? Ik heb 3 woorden met haar gewisseld. Hoe weet ze in godsnaam dat ik hem leuk vind? Ik heb het bijna niemand IRL verteld. Of heeft ze een vriendje in Spanje?
![]()
Een vrouw met verstand van computers!quote:Op donderdag 17 juli 2008 07:31 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen allen
Heb heerlijk geslapen vannachtEn wil tegelijkertijd even melden dat ik vanaf vandaag niet meer online kom voorlopig, want ik moet vandaag mijn laptop inleveren (die is weer nodig) en mijn PC is nog steeds gecrasht. Dus die moet ik eerst even fixen (MoBo is stuk).
Mijn werklaptop kan de geschiedenis en al niet wissen, dus die neem ik liever niet mee naar huis om op te werken.
Dus voor nu zeg ik: tot binnenkort
MNR is niet zomaar een vrouw!quote:Op donderdag 17 juli 2008 07:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een vrouw met verstand van computers!
Dat kan op mijn werk officiëel ook niet. Maar als je nou in je browser naar internetopties gaat, het tabblad algemeen, tijdelijke internetbestanden, instellingen en dan "bestanden weergeven". Dan komt ie bij mij in de afdeling cookies en als ik dan alles selecteer en delete is mijn geschiedenis ook gewist.quote:Op donderdag 17 juli 2008 07:31 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen allen
Heb heerlijk geslapen vannachtEn wil tegelijkertijd even melden dat ik vanaf vandaag niet meer online kom voorlopig, want ik moet vandaag mijn laptop inleveren (die is weer nodig) en mijn PC is nog steeds gecrasht. Dus die moet ik eerst even fixen (MoBo is stuk).
Mijn werklaptop kan de geschiedenis en al niet wissen, dus die neem ik liever niet mee naar huis om op te werken.
Dus voor nu zeg ik: tot binnenkort
aangezien ze het toch niet meer leest: mwahquote:
Feeschten zijn immer tof.quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:53 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik begin volgens mij ziek te worden. Vandaag ook de hele dag druk met werk en in het weekend heb ik een feest voor de boeg dat ik niet af wil zeggen.
Elegy! Waar heb jij al die tijd gezeten?quote:Op donderdag 17 juli 2008 08:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat kan op mijn werk officiëel ook niet. Maar als je nou in je browser naar internetopties gaat, het tabblad algemeen, tijdelijke internetbestanden, instellingen en dan "bestanden weergeven". Dan komt ie bij mij in de afdeling cookies en als ik dan alles selecteer en delete is mijn geschiedenis ook gewist.
Succes!quote:
Ik heb een nieuwe computer en kan Call of Duty 4 voluit draaien, multiplayer is verslavendquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elegy! Waar heb jij al die tijd gezeten?
Goedemorgen trouwens!
Ahh een headshothookiequote:Op donderdag 17 juli 2008 09:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe computer en kan Call of Duty 4 voluit draaien, multiplayer is verslavend
werkquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Succes!
Deadlines van/voor/over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |