Nog net niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, maar is het voldoende voor IJsselstein?.
Omdat de meeste rij-instructeurs vieze mannetjes zijn die alleen op die manier in contact kunnen komen met studentes.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:23 schreef MNR het volgende:
Omdat de meerderheid van de rijschoolinstructeurs mannen zijn.
Het ligt ook altijd aan de ander he?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:23 schreef MNR het volgende:
En dan ben je al gelijk geen slechte chauffeur?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:29 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben geen slechte chauffeur
Al bijna 2 jaar mijn rijbewijs en 25000 km verder zonder ongelukken
Nee tuurlijk niet, maar kan wel van mezelf zeggen doordat ik altijd meteen veel gereden heb en de manier waarop ik rij dat ik geen slechte chauffeur ben.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dan ben je al gelijk geen slechte chauffeur?
Dat zonder ongelukken is belangrijk maar niet alls zeggend.
Weet je wel hoeveel moeite het kost om 25000km te halen met op en neer op de oprijlaan?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:33 schreef Godlike02 het volgende:
Dat zonder ongelukken is belangrijk maar niet alls zeggend.
Vrouwen hebben geen orientatievermogen. Ok.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:25 schreef Godlike02 het volgende:
oriëntatievermogen hebben vrouwen in elk geval niet.
Dat zal niet helpen in de auto
Ik heb trouwens vanaf het begin wel een TomTomquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen orientatievermogen. Ok.
Uhuh. Zou er nog een kern van waarheid in zitten?quote:
Bij mij thuis uiteraard maar een paar rondjes.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel moeite het kost om 25000km te halen met op en neer op de oprijlaan?.
Dat effect heb ik nu eenmaal op mensen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:38 schreef MissMSX het volgende:
Sinds Singles niet meer bestaat.... Zou er een causaal verband zijn?
Q-koorts
het was een advertentie, die staat ook zo vaak bij de google ads naast de topics.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:57 schreef MNR het volgende:
Hey kluts, van die PM van net zou ik gewoon even een melding maken. Misschien zijn ze ervan op de hoogte, zo niet, zijn ze dat nu.
En wat een PM zeg..
Als ik verder weg van m'n studie wilde gaan wonen dan had ik dat wel eerder gedaan.quote:
Dus jij hebt zoals alle vrouwen ook je rijbewijs gehaald met een blowjob?quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:23 schreef MNR het volgende:
Een google ad, schijnbaar. Die zie ik toch niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:13 schreef CherryLips het volgende:
he wat welke pm?
Hallo bisexueelquote:
Is dat kapot bij jou? Dat zou ik even bij Danny melden.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een google ad, schijnbaar. Die zie ik toch niet.
Ik ben zo hetero als het maar zijn kan hoor! Ik kan echter wel het verschil zien tussen een knappe vent en een bronstige chimpansee!quote:
Ik heb geen adblocker ofzo, maar ik zie ze gewoonweg nooitquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Is dat kapot bij jou? Dat zou ik even bij Danny melden.
Jammerquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen adblocker ofzo, maar ik zie ze gewoonweg nooit
En hoe vond je mijn hometown?quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:30 schreef nectarientje het volgende:
Zo, weer een dag overleefd!
80 down, 80 to go en ik heb ongelofelijk zere poten![]()
Massage anyone?
Go nectarientje, go nectarientje *dansje doet*quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:30 schreef nectarientje het volgende:
Massage anyone?
Het schijnt dat de meesten de 2e dag uitvallen, áls ze uitvallen. Dus als je vandaag idd uitgelopen hebt, moet dat helemaal goedkomen!quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:30 schreef nectarientje het volgende:
Massage anyone?
Is het niet altijd tijd voor wijn of is dat de alcoholist in mij die spreekt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:31 schreef Kluts het volgende:
Zo, net gegeten. Tijd voor wijn.
En dat is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |