quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik hang graag de betweter uit, zo blijkt, dus waarom nu niet.
De zout
Oh nou ok.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sinds mijn hersenkronkels. Nee echt, vleessappen zijn ok, mits ze niet rood zijn. Dat krijg ik gewoon niet binnen.
Tja, dat is een kwestie van smaak natuurlijk, doe mij maar doorbakken hoor...quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:44 schreef zatoichi het volgende:
[..]
sorry ben verder nooit zo'n taalnazi, maar deze kon ik niet laten...
Ik zou mijn biefstuk ook van te voren, snel dichtschroeien, vuur wat lager, niet bewegen en nogmaals rauw van binnen! Ohja en bloed (of sap whatever) is rood veel lekkerder dan van dat vieze gebakken bloed (zoals mijn moeder dat maakte)
De zout is Rotterdams.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:44 schreef zatoichi het volgende:
[..]
sorry ben verder nooit zo'n taalnazi, maar deze kon ik niet laten...
Is echt zo, heb het gelezen in een boekje over Rotterdams dialect.quote:
Ech welquote:
quote:- de muis van je hand als je je duim gewoon recht hebt, is de biefstuk rood.
- de muis van je hand als je je duim naar je middelvinger laat wijzen, is ie rosé.
- de muis van je hand als je je duim naar je pink wijst, dan is ie bijna doorbakken tot gaar.
Komt vrijwel overeen met mijn al gegeven tip.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:20 schreef Trusten het volgende:
http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?id=383256
Sligro! Absoluut top biefstukjes.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
alleen jammer dat je biina nergens meer een goed lapje biefstuk kan kopen.
Die van de Albert Heijn zijn echt om te jankenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Sligro! Absoluut top biefstukjes.
Mijn keurslager bakt er in elk geval niets van; ik vind de biefstukken daar zeer matig. De super is al helemaal treurig.
Ook die vacuüm units? De Ribeye's daarvan vind ik uitstekendquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Die van de Albert Heijn zijn echt om te janken
Bij een test van Kassa bleek 2 op de 5 biefstukken uit de supermarkt niets eens biefstukquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:57 schreef SHE het volgende:
De super is al helemaal treurig.
Vraag: waarom vind je de biefstukken van je keurslager matig?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Sligro! Absoluut top biefstukjes.
Mijn keurslager bakt er in elk geval niets van; ik vind de biefstukken daar zeer matig. De super is al helemaal treurig.
Verbaasd me niets; alleen al als ik die inkepingen zie ik dat treurige draderige vlees dan draait mijn maag om.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:17 schreef Trusten het volgende:
[..]
Bij een test van Kassa bleek 2 op de 5 biefstukken uit de supermarkt niets eens biefstuk![]()
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=467513
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |