Durf ik nietquote:Op zondag 20 juli 2008 22:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, pak die telefoon en stuur dat verlossende sms'je!![]()
Je hebt haar al een keer gedumpt (ik hoop door het tegen haar te zeggen), maar een sms'je sturen durf je nietquote:
Ik ben bang voor haar reactie en van de mensen op het komende feestje.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:27 schreef WurM het volgende:
[..]
Je hebt haar al een keer gedumpt (ik hoop door het tegen haar te zeggen), maar een sms'je sturen durf je niet
Die reacties krijg je sowieso alquote:Op zondag 20 juli 2008 22:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben bang voor haar reactie en van de mensen op het komende feestje.
Dat feestje wordt geenszins wat jij je er van voorstelt, dat kan ik je nu al vertellen...quote:Op zondag 20 juli 2008 22:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben bang voor haar reactie en van de mensen op het komende feestje.
Vertel; waarvan moet ik je kennen.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:46 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat feestje wordt geenszins wat jij je er van voorstelt, dat kan ik je nu al vertellen...
Je kent me niet, ik ken jou niet en je hebt (voor mij) niet genoeg relevante informatie in je fobo staan om erachter te komen wie je stiekem echt bent en om dus contact te leggen met iemand die je kent. Maar feestjes worden sowieso nooit wat je ervan verwachtquote:
Ik dacht jij kent ons en komt ookquote:Op zondag 20 juli 2008 22:56 schreef WurM het volgende:
[..]
Je kent me niet, ik ken jou niet en je hebt (voor mij) niet genoeg relevante informatie in je fobo staan om erachter te komen wie je stiekem echt bent en om dus contact te leggen met iemand die je kent. Maar feestjes worden sowieso nooit wat je ervan verwacht
Voor dit topic zou dat geweldig zijn. Live verslag en wat leuke foto's van TS die gemept wordt door een roedel agressieve meiden.quote:
Val van je treeplank ofzoquote:Op zondag 20 juli 2008 23:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Voor dit topic zou dat geweldig zijn. Live verslag en wat leuke foto's van TS die gemept wordt door een roedel agressieve meiden.
Zou tof zijn inderdaadquote:Op zondag 20 juli 2008 23:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Voor dit topic zou dat geweldig zijn. Live verslag en wat leuke foto's van TS die gemept wordt door een roedel agressieve meiden.
Ik val nog liever zes keer van een treeplank dan dat ik me verlaag tot jouw niveau.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |