Voor een blonde stoot heb je dat best snel doorquote:Op zondag 20 juli 2008 20:54 schreef Blondestoot het volgende:
dus je wil dat ze aardig tegen je blijft doen als t uit is vanwege een feestje??
Ja goed hequote:Op zondag 20 juli 2008 21:09 schreef WurM het volgende:
[..]
Voor een blonde stoot heb je dat best snel door
waarom wil je eigenlijk geen relatie met haar.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:40 schreef Beach het volgende:
Ik wil dat mijn vriendin het met mij uitmaakt.
Waarom?
Als ik het uitmaak wil ze me niet meer zien...
En dat wordt erg lastig om privéredenen.
Als zij het uitmaakt is er niks aan de hand voor me.
Hoe zorg ik dat zij het uitmaakt zonder dat ik lullig moet doen?
Vreemdgaan is geen probleem uiteraard maar dat vertel ik dus niet tegen haar dat ik dat doe![]()
Samenvatting: hoe laat ik mijn vriending het uitmaken
Ja. Erg héquote:Op zondag 20 juli 2008 20:54 schreef Blondestoot het volgende:
dus je wil dat ze aardig tegen je blijft doen als t uit is vanwege een feestje??
Ja best wel,waarom maak je t niet zelf uit na het feestjequote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:24 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
Ja best wel,waarom maak je t niet zelf uit na het feestjeje kan toch niemand versieren op dat feestje als zij daar rondloopt!!
Kan ik niet maken, aangezien we elkaar allemaal kennen.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:27 schreef delano.888 het volgende:
Of je laat het gewoon aan, en gaat op het feestje iedereen (heel fout en duidelijk) proberen te versieren, dan gaat het ook vanzelf uit
Oh, en dit kun je wel maken!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan ik niet maken, aangezien we elkaar allemaal kennen.
ja sorry ik heb me nu eenmaal in een lastige positie gemanouvreerdquote:Op zondag 20 juli 2008 21:53 schreef WurM het volgende:
[..]
Oh, en dit kun je wel maken!
Sommige mensen...
Inderdaad. Je hebt jezelf in deze positie gebracht, maar je bent wel te fucking laf om jezelf er weer uit te halen.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:05 schreef Beach het volgende:
[..]
ja sorry ik heb me nu eenmaal in een lastige positie gemanouvreerd
Ik hou dit zelf niet langer volquote:Op zondag 20 juli 2008 22:08 schreef WurM het volgende:
[..]
Inderdaad. Je hebt jezelf in deze positie gebracht, maar je bent wel te fucking laf om jezelf er weer uit te halen.
Ja, pak die telefoon en stuur dat verlossende sms'je!quote:Op zondag 20 juli 2008 22:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik hou dit zelf niet langer vol![]()
ik ga maar eens hard zijn..,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |