haha! wat een foto. klaar om besneden te worden op het hakblok.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:52 schreef Lady-night het volgende:
[ afbeelding ]
http://i34.tinypic.com/x6ge8n.jpg
Het laatste waarschijnlijk, maar helaas misluktquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:02 schreef sunny16947 het volgende:
Had Manny haar nageltjes uitgestoken dat hij een bril op moest. Of is dat om intelligenter over te komen?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:02 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha! wat een foto. klaar om besneden te worden op het hakblok.
ehh, plompuh?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:03 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
wat moeten wij vrouwen zonder zakken
een tasje kopen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:03 schreef Blondestoot het volgende:
[..]
wat moeten wij vrouwen zonder zakken
pfffffffff wordt je nou niet moe van steeds die filmpjes terugkijken?quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:10 schreef Lady-night het volgende:
Het rode petje....en ook dat werkte niet..
http://www.clipser.com/watch_video/128074&mvpageno=1
o ik zat hier aan te denkenquote:
dream on and get fucked on the way, sisterquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ik zat hier aan te denken![]()
Hannes loopt op klompen
Hannes loopt op klompen
Simpe-sampe-sompe
Door de plassen dat het spat
Broek en kousen worden nat
Moeder roept: Hans, laat dat hoor!
Hannes stapt maar dapper door
Hij laat zich niet lompen
In goeden huize doen ze ook allerlei dingen hoor WJquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:38 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
naahh blurkie, ik dacht dat jij van goeden huize kwam..
Ja, er staan foto's van de baby bij: Bewoners in de Media, moet je daar maar even kijken Brons_Juweelquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:02 schreef Brons_Juweel het volgende:
Dag lieve zieltjes,
Heeft iemand nog de foto's gezien van de dochter van Nadia en Dennis?
Ik ben benieuwd of het een dennis-look-a-like is...![]()
Nog drie topics en dan heeft ze de hele Gouden Kooi herhaald.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
pfffffffff wordt je nou niet moe van steeds die filmpjes terugkijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |