Die van mij riekt naar bospaddestoelen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:09 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Als jij eerste je stinkende piem0l post
Ik mag TS wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:09 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:09 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:22 schreef right_turn het volgende:
Hihi, het vriendje van TS denkt bij het woord 'achterom' aan de tuindeur!
Naja alleen: "Je wordt wel een beetje roodquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:21 schreef garfield_rules het volgende:
lekker genant
zeiden ze dan nog iets of?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:22 schreef right_turn het volgende:
Hihi, het vriendje van TS denkt bij het woord 'achterom' aan de tuindeur!
True, de gemiddelde ouder is echt niet zo achterlijk als dat ze er uit zien.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:24 schreef daftme het volgende:
Ik vind het wel humorals het echt is dan he. En die ouders weten wel beter
Onverkapt kankergrapjequote:Op woensdag 16 juli 2008 18:52 schreef Triptamine het volgende:
Verkapt-kijk-mij-vier-dagen-kunnen-bloeden-zonder-dood-te-gaan topic
Geboortedatum: 12-07-1989quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:10 schreef bloodacolyte het volgende:
Pinkietje bij haar schoonouders:
schoonmama: Wat gaan jullie doen?
Pinkietje en vriendje: Wij gaan naar boven om een film......
schoonmama: kijken zeker..... nou je neemt het maar een keer op, heeft je pa ook nog wat te rukken, smerige pijpdel....
@TS: vunzige praat heeft die schoonmoeder van jou, moet je toch eens wat van zeggen....
whehehquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:21 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Geboortedatum: 12-07-1989
Opleiding: vmbo
Beroep: Heftruckchauffeur
Moet ik nog meer zeggen?
Heb ik wel maar ik vind seks lekker maagdje!quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:53 schreef Gluckskafer het volgende:
Na 4 maanden al vuilakken
Als je mijn schoondochter zou zijn had ik zoeen sletterig meisje het huis uit getrapt.
Waar is je zelfrespect meisje
Je zou eens kritisch naar jezelf moeten kijken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:06 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Heb ik wel maar ik vind seks lekker maagdje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |