Bewijs bewijs! Waar woon je? Met mijn rijstijl kan ik er binnen 3 uur zijn, waar je ook woont in dit kleine kud-landjequote:
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat zal het geweest zijn. TS mag wel uitkijken komende tijd.
Wil geen soaquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:12 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Bewijs bewijs! Waar woon je? Met mijn rijstijl kan ik er binnen 3 uur zijn, waar je ook woont in dit kleine kud-landje
Als de nederlandse vlag tijdens Orkaan Katrina!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:13 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Dus meteen 1 seconde nadat jij bent klaargekomen kan die van jou alweer wapperen?
Ja, hij was vooral benieuwd wanneer hij het eens kon lenen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:22 schreef nachtdier2 het volgende:
Oh, en papa had natuurlijk daarna een goed gesprek nu zoonlief bewezen heeft over een goed stuk gereedschap te bezitten.
Geef het maar aan je eigen vriendin..quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:17 schreef Iceman21 het volgende:
[..]
Mijn sapje zit vol met Vitamine F, geloof me, het is goed voor je!
Misschien post die hier ook welquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:09 schreef stbabylon het volgende:
Trouwens, 2,8% kans dat papa hier mee leest
Beter een kkhoer dan een kkmoslimquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:22 schreef seto het volgende:
kkhoer
Sorry schatje, mijn vriendin heeft nog dikke wangen, ze houd graag wat achter de hand voor periodes waarin de economie niet zo geweldig isquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:27 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Geef het maar aan je eigen vriendin..
Of zusje
kkhoerquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:24 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Beter een kkhoer dan een kkmoslim
Kontneuken is voor homo's. Of voor als je vriendin een beetje uitgelubberd is.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:43 schreef TheZapster het volgende:
*proest*
OT : TS heeft niets voor vriend over want je kan je ook in je reet laten pakken
Ik denk dat het de_boswachter is, of is zijn vader geen DJ?quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:12 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Misschien post die hier ook well
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk dat het de_boswachter is, of is zijn vader geen DJ?
Misschien dat een mod dit figuur even een virtuele stomp op zijn neus kan geven. 3x zelfde post gaat nergens meer over.quote:
TS is een kloon met piemelquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:43 schreef TheZapster het volgende:
*proest*
OT : TS heeft niets voor vriend over want je kan je ook in je reet laten pakken
Heul niet!quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:17 schreef Druuna het volgende:
[..]
Oh met spiraaltje bloedt ze nog erger hoor..ziel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |