quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:28 schreef Matje-1989 het volgende:
maar alleen op korting.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:28 schreef Matje-1989 het volgende:
Nu moet ik t/m vrijdag voluit betalen voor mijn treinreisjes!
Ik lig nog in bed, droeftoeterquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dit is z'n out-of-bed logica.
past mooi bij z'n out of bed kapsel.
ga eens wat doen met je leven dan, kansloze uitvreterquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
ga eens wat doen met je leven dan, kansloze uitvreter
Ga naar de kapper bv.
Ook goed. Dan blijf je lekker in je bed stinken.quote:
Ja inderdaad, ik snap niet waarom deze regel er is. We moeten dus kennelijk 4 weken onsquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:56 schreef RuiDaSilva het volgende:
ja idd vooral vervelend als je aan het afstuderen bent en twee keer in de week op en neer moet vanuit regio Rotterdam naar Leiden
Nope,quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:01 schreef J.Herrer het volgende:
Vandaag is ie toch nog geldig?
Die regel is er zodat je niet het hele jaar door op andermans kosten diepzinnige overpeinzingen over je gel cq waxkeuze hebt, maar zelf wellicht ook eens wat gaat doen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:59 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik snap niet waarom deze regel er is. We moeten dus kennelijk 4 weken ons
OV'tje missen. Nu ben ik zelf wel 2 weken op vakantie dat scheelt, maar al die reizen die je anders
moet maken loopt aardig in kosten op..
Dan had ik vanochtend de buschauffer gepwndquote:
Dat is een instinker om te kijken welk opleidingsniveau je hebt genoten. Er staat tot 16 juli dus niet inbegrepen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:01 schreef J.Herrer het volgende:
Vandaag is ie toch nog geldig?
Ipv zo snel mogelijk als een fokking nerd op invoeren te drukken had je ook ff het berichtje boven je kunnen lezenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:08 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dat is een instinker om te kijken welk opleidingsniveau je hebt genoten. Er staat dus tot 16 juli dus niet inbegrepen.
Ach gut, ben je nu boos omdat je het niet helemaal had begrepen en ik er een opmerking over maak?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ipv zo snel mogelijk als een fokking nerd op invoeren te drukken had je ook ff het berichtje boven je kunnen lezen
Jeuj!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:19 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
je hoeft heeul niet het volle pond te betalen, enkel de resterende 60% (want een OV geeft wel recht op 40% korting)
Mja, ik zometeen ook weer 15 eurotjesquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:31 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Jeuj!
Vandaag weer 20 euro aan openbaar vervoer uitgegeven
Je kunt er, net als de TS overigens, gewoon niet mee omgaan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:17 schreef J.Herrer het volgende:
Je moet gewoon beter lezen
Je hebt toch niet voor niets van die jampotglazen?
Zo'n mooiboy als jij heeft standaard wel een opgevoerde scooter in de tuin staanquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:49 schreef mooiboi89 het volgende:
Kanker OV!!!
En nu mn waggie ook al kapot is
Nooit van afstuderen gehoord?quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:17 schreef stbabylon het volgende:
Heel simpel, heel schoolgaand Nederland heeft op dit moment vakantie. Als jij nog wel naar school moet, heb je het afgelopen jaar niet hard genoeg gewerkt. Je had al klaar moeten zijn, dan had je ook vakantie en had je geen OV nodig.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:17 schreef stbabylon het volgende:
Heel simpel, heel schoolgaand Nederland heeft op dit moment vakantie. Als jij nog wel naar school moet, heb je het afgelopen jaar niet hard genoeg gewerkt. Je had al klaar moeten zijn, dan had je ook vakantie en had je geen OV nodig.
Mja dat dus inderdaad.quote:
Ik ben geen kamper vieze haterquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zo'n mooiboy als jij heeft standaard wel een opgevoerde scooter in de tuin staan
Dat ondersteunt zijn stelling alleen maar.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ipv zo snel mogelijk als een fokking nerd op invoeren te drukken had je ook ff het berichtje boven je kunnen lezen
Komen ze bij je "ja, maar het is herfstvakantie toch?"quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
In welke fantasiewereld leef jij? Ik moet gewoon doorwerken op de uni. Afstuderen, onderzoek doen, papers publiceren etc. We hebben niet allemaal twee maanden vakantie.
FAIL!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:08 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dat is een instinker om te kijken welk opleidingsniveau je hebt genoten. Er staat tot 16 juli dus niet inbegrepen.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:33 schreef Plots het volgende:
[..]
FAIL!
Er staat: ..." van 16 juli tot 16 augustus"
Dus de 17 weer geldig.. en moet 20 alweer naar school.. kenker
FAIL!quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:33 schreef Plots het volgende:
FAIL!
Er staat: ..." van 16 juli tot 16 augustus"
Dus de 17 weer geldig.. en moet 20 alweer naar school.. kenker
Dat ding is toch al betaald en wie doet er tegenwoordig nog stedentrips in NL.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Die regel is er omdat studenten anders in hun vakantie lekker gratis stedentrips gaan maken op onze belastingcenten. Jammer dat er voor (af)studeerders die gewoon full-time doorwerken geen speciale vakantie-OV is.
Ach, twee uurtjes fietsen per dag is goed voor je
vrijwilligerswerk staat goed op z´n CVquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:14 schreef Teunebeun het volgende:
Mijn broer moet dagelijks vijf euro betalen aan het OV. Dus hij werkt de eerste paar uurtjes voor niks
Ik toevallig wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat ding is toch al betaald en wie doet er tegenwoordig nog stedentrips in NL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |