Nee dat ben ik niet..... ik kan me niet herinneren dat er ooit een foto van mij is gemaakt in pak.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ben je dat Rekkie? Heel mooi.
Ik vind alleen de stropdas niet zo. Maar dat is een kwestie van smaak.
Dat komt door de rare houding van de armen, maar het is wel degelijk een mensquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
Het leek me ook meer een paspop eigenlijk
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:56 schreef RSie het volgende:
[..]
goed pak!![]()
al zijn de brede dassen en revers een beetje over en moet je tegenwoordig eigenlijk weer smaller gaan!
Ja, ik twijfelde ookquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat komt door de rare houding van de armen, maar het is wel degelijk een mens
Dat is vrij logisch hoor, de standaard student heeft nu eenmaal geen auto (en redelijk vaak ook nog geen rijbewijs). Toen ik nog HEAO Communicatie deed, was het gebruikelijk om in pak naar school te komen als je presentaties had. Om de doodeenvoudige reden dat het gewoon eenheid toont van de projectgroep en het mooi staat. De docenten konden dat wel waarderenquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:44 schreef waht het volgende:
Studenten doen zo nu en dan ook een pak aan, en dan komen ze op de fiets of met de bus!
Betreffende mening van veel vrouwen is tot dusver het enige pluspunt aan een pak.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:40 schreef tho_Omas het volgende:
Met 4000e bruto een audi a4Gunstige leasemaatschappij heb je dan.
Als je een beetje A4 is een bruto jaarsalaris waard bij 4000e per maand. En dan nog bijtelling etc. Maar TS denkt klaarblijkelijk dat dat de grens is om een pak te dragen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En wat heeft de leasemaatschappij met je salaris te maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |