quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:26 schreef BaronPils het volgende:
Als er alleen maar 'mooie vrouwen' zouden bestaan, zou ook daar een hierarchie in komen en zou er alsnog een hogere klasse van schoonheid zijn. Oftewel, onze standaarden zouden veranderen.
Ja precies. Zitten al die mooie vrouwen opgescheept met lelijke, dikke mannetjes. Denk niet dat het de voortplanting zal bevorderen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:27 schreef Taurus het volgende:
Maak er op z'n minst even lelijke mensen van. Als de mannen hetzelfde blijven weet ik niet of dat goed is voor de economie en voortplanting, etc.
God heeft bij jou extra zijn best gedaan!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:29 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja precies. Zitten al die mooie vrouwen opgescheept met lelijke, dikke mannetjes. Denk niet dat het de voortplanting zal bevorderen.
Vreemde reactie.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:31 schreef wolferl het volgende:
Vreemde klacht.
Ik heb liever een 'lelijke' vrouw voor mezelf, dan een 'knappe' vrouw die ik moet delen met de wereld.
Daar geloof ik niets van. Mannen kiezen vrouwen op uiterlijk en vrouwen kiezen mannen op basis van machtquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:29 schreef crossover het volgende:
De mooie vrouwen zijn geschapen om de lelijke mannen bezig te houden. Dit is wetenschappelijk bewezen, want mensen kiezen hun partner (vaak) op gelijke mate van fysieke aantrekkelijkheid.
Duidelijk lijkt me.
Zal hij zelf toch ook een redelijk knap uiterlijk moeten hebben, aangezien vrouwen niet altijd alleen naarquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:32 schreef right_turn het volgende:
[..]
Vreemde reactie.
Neem dan een 'knappe' vrouw voor jezelf. Als je toch de keuze hebt
Ja, maar aangezien alle lelijke/knappe, rijke mannen mooie vrouwen hebben, blijven er voor de lelijke arme mannen alleen nog lelijke vrouwen over.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:34 schreef right_turn het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Mannen kiezen vrouwen op uiterlijk en vrouwen kiezen mannen op basis van macht
Het zit 'm in de volgorde, ik denk dat mannen eerst afgaan op uiterlijk en dan persoonlijkheid. Vrouwen eerst naar persoonlijkheid/uitstraling en dan naar uiterlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal hij zelf toch ook een redelijk knap uiterlijk moeten hebben, aangezien vrouwen niet altijd alleen naar
innerlijk kijken, maar ook uiterlijk. Zoals mannen.
Klopt ook niet altijd, ook bij vrouwen vallen knappe mannen eerder op.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Het zit 'm in de volgorde, ik denk dat mannen eerst afgaan op uiterlijk en dan persoonlijkheid. Vrouwen eerst naar persoonlijkheid/uitstraling en dan naar uiterlijk.
Nou.. nee.. Niet zozeer eigenlijk. We zijn net zo oppervlakkig als jullie wat dat betreftquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:40 schreef crossover het volgende:
Vrouwen eerst naar persoonlijkheid/uitstraling en dan naar uiterlijk.
Ja, zou het percentage lesbiennes dan stijgen? Als er alleen nog maar lelijke mannen zijn en voor de rest is iedere vrouw bloedmooi.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:41 schreef DSS24 het volgende:
Er past dan niet langer op elke pot een deksel en zullen er steeds meer potten bijkomen.
Denk het wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:46 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, zou het percentage lesbiennes dan stijgen? Als er alleen nog maar lelijke mannen zijn en voor de rest is iedere vrouw bloedmooi.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klopt ook niet altijd, ook bij vrouwen vallen knappe mannen eerder op.
Zeker als je dan met een persoon gaat praten weet je pas of hij wel oke is of een verwaande snob.
En dan kijk je naar die minder knappe vriend en denkt "hey die is toch zo gek nog niet. "
Waarom zie ik dan vrouwen nooit kijken naar knappe mannen? Mijn vrienden hoor ik regelmatig roepen "wow wat een lekkere chick loopt daar" (oid), terwijl ik dat van vriendinnen nooit hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:44 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nou.. nee.. Niet zozeer eigenlijk. We zijn net zo oppervlakkig als jullie wat dat betreft
Ja, als ik zou moeten kiezen tussen een hele lelijke man en een hele mooie vrouw, is het twijfelen waard. Hangt er vanaf wat je er allemaal mee zou moeten doen, denk ik haha..quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:51 schreef DSS24 het volgende:
Maarja dat zeg ik als man die op mooie vrouwen valt net als ieder andere gezonde man. Ik persoonlijk zou spontaan lesbisch worden.
Wij keuren echt wel hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:51 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Waarom zie ik dan vrouwen nooit kijken naar knappe mannen? Mijn vrienden hoor ik regelmatig roepen "wow wat een lekkere chick loopt daar" (oid), terwijl ik dat van vriendinnen nooit hoor.
Nee dat is niet waarquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:51 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat lesbisch zjin meer in de haak is dan homo zijn.
Maarja dat zeg ik ook als man die op mooie vrouwen valt.
heheheh,quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, als ik zou moeten kiezen tussen een hele lelijke man en een hele mooie vrouw, is het twijfelen waard. Hangt er vanaf wat je er allemaal mee zou moeten doen, denk ik haha..
Of het niet laten merken natuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wij keuren echt wel hoor.Maar niet zo opvallend als mannen doen.
Mannen moeten natuurlijk wel blijven jagen, als ze al weten dat ze "lekker" zijn, doen ze niets meer.
Zie resultaat na huwelijk, bank hangen bierfles in de hand, dikke pens en hand in de broek.
Ik heb gewoon het vage idee dat lebisch zijn van nature logischer is dan homo zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar
Er zijn meer dan dubbel zo veel homoseksuele mannen dan vrouwen.
Ja, dat is van die hypothetische onzinquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:59 schreef DSS24 het volgende:
[..]
heheheh,
Als je als man zijnde MOET kiezen tussen Brad Pitt pijpen en een ranzige zeug van een vrouw beffen...
Maar twijfel je nou of heb je nu meteen een keus gemaakt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, dat is van die hypothetische onzin
Waarschijnlijk omdat je zelf een afkeer hebt voor seksuele interactie met mannen en juist op vrouwen valt. Daarom zijn lesbiennes voor jou interessanterquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:01 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het vage idee dat lebisch zijn van nature logischer is dan homo zijn.
Ik weet eigenlijk niet waarom.
Je gaat liever voor de zeug?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:59 schreef DSS24 het volgende:
[..]
heheheh,
Als je als man zijnde MOET kiezen tussen Brad Pitt pijpen en een ranzige zeug van een vrouw beffen...
Als je niets laat merken, snappen zelfs die knappe mannen niets.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:00 schreef crossover het volgende:
[..]
Of het niet laten merken natuurlijkBeter knap, bescheiden en met zelfkennis dan knap en dat kenbaar maken, dus arrogant.
Ik ga niet kiezenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:04 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Maar twijfel je nou of heb je nu meteen een keus gemaakt?
Kan je dat wat beter uitleggen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als je niets laat merken, snappen zelfs die knappe mannen niets.
Chicken?quote:
Ben jij knap?quote:Kan je dat wat beter uitleggen?
Ik ben zelf niet knap, althans dat vind ik zelf.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:32 schreef right_turn het volgende:
[..]
Vreemde reactie.
Neem dan een 'knappe' vrouw voor jezelf. Als je toch de keuze hebt
Het heeft gewoon geen nutquote:
Nou, laat ik het zo zeggen: ik heb zelfkennis gebaseerd op de mening van anderenquote:Ben jij knap?![]()
![]()
Ik bedoelde 'niet laten merken dat je weet dat je knap bent, als man'.quote:Dat mannen alleen een duidelijke "hint" van vrouwen begrijpen. Dus niets laten merken
aan een man (dat je intresse hebt) werkt niet.
Verkapte-ik-kan-geen-spange-chick-krijgen-post.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:31 schreef wolferl het volgende:
Vreemde klacht.
Ik heb liever een 'lelijke' vrouw voor mezelf, dan een 'knappe' vrouw die ik moet delen met de wereld.
Daar ging het toch niet om, alleen als je een keus moest maken welke dan.quote:
Dat kunnen mannen (volgens mij ) alleen als ze zich er echt niet bewust van zijn.quote:Nou, laat ik het zo zeggen: ik heb zelfkennis gebaseerd op de mening van anderen
[..]
Ik bedoelde 'niet laten merken dat je weet dat je knap bent, als man'.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:16 schreef Cruise.Elroy het volgende:
God heeft lelijke vrouwen gemaakt zodat TS nog een kans maakt zijn maagdelijkheid te verliezen.
Beetje vlees op de botjes is niks mis mee inderdaad.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:18 schreef Lonaa het volgende:
Gratenpakhuizen zijn niet mooi.
Mooi is relatief. Sukkel.
Gratenpakhuizen? Je bedoelt die broodmagere modelletjes?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:18 schreef Lonaa het volgende:
Gratenpakhuizen zijn niet mooi.
Mooi is relatief. Sukkel.
Nee, ik denk dat je wel een realistisch beeld kan hebben van jezelf (dus hoe anderen je zien) zonder verwaand of arrogant te zijn, dan heb je gewoon zelfkennis.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kunnen mannen (volgens mij ) alleen als ze zich er echt niet bewust van zijn.
Eigenlijk het zelfde als bij de vrouw, sommigen weten het niet. Of zien zichzelf niet zo.
Dat vind ik persoonlijk de meest aantrekkelijke.Andere zijn verwaand of arrogant.
Ja die ja, en zelfs die Victoria Secret modellen mogen wel iets meer eten, naar mijn smaak.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gratenpakhuizen? Je bedoelt die broodmagere modelletjes?![]()
Dan moet ik je gelijk geven.
Oepsquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:33 schreef Zelfspotter het volgende:
Moeten ze dan eten, eten dat naar jouw smaak is?
Friet zeker?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik snap jou niet.
Maar ik hou niet van botten nee.
En "naar mijn smaak" verwijst naar de modellen, niet naar het eten. Maar ik ging er vanuit dat iedere lulhannes dat zou snappen. Blijkbaar heb ik me vergist.
Ja dat klopt. Schoonheid is, gelukkig, relatief en voor bijna iedereen anders.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:48 schreef right_turn het volgende:
Beauty is in the eye of the beholder.
Dankje, cola door m'n neus.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:06 schreef Zelfspotter het volgende:
Iedereen met een lelijke vriendin, die door 90% van de mensheid lelijk wordt gevonden, die maakt er zo'n prachtig verhaaltje van he!
"Beauty is in the eye of the beholder" huilie
"Ik heb een dikke Koei maar ik vind haar prachtig mooi"
Dat is onzin, want ook al heb je een vriendin die door iedereen mooi wordt gevonden vindt je haar nog de mooiste.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:06 schreef Zelfspotter het volgende:
Iedereen met een lelijke vriendin, die door 90% van de mensheid lelijk wordt gevonden, die maakt er zo'n prachtig verhaaltje van he!
"Beauty is in the eye of the beholder" huilie
"Ik heb een dikke Koei maar ik vind haar prachtig mooi"
Dacht jij dat echt?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:09 schreef Devlinsect het volgende:
Dat zijn de mensen die een lelijke kerel of dik wijf thuis hebben zitten.
Nee, dat dacht ik niet. Dat denk ik nog steeds.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:14 schreef crossover het volgende:
Dacht jij dat echt?
Het omgekeerde is ook waar, als je een mooie vriend/vriendin hebt is schoonheid nog steeds relatief.
Ja dat klopt denk ik ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:17 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik niet. Dat denk ik nog steeds.
Schoonheid is niet meer relatief te noemen. Tientallen jaren worden vrouwen op Miss Verkiezingen of modebladen uitgezocht aan de hand van een aantal eerder genoemde criteria.
Is dat niet die rechter?quote:
Wijze woordenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:44 schreef Hyman het volgende:
als er geen lelijke wijven waren, waren dus alle wijven hetzelfde.
Oftewel: zonder lelijke wijven geen mooie wijven.
Daar zou ze dan ook vast blij mee zijn, als je je vriendin lelijk zou noemen als ze dat was.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:32 schreef Zelfspotter het volgende:
Ik heb zelf een redelijk mooie vriedin ja. En dat zeggen anderen ook. Maar als ze lelijk was geweest, en ik had er verkering mee. Dan had ik dat wel gezien aan haar dat ze lelijk was. En dat had ik dat ook best eerlijk durven te posten.
Liever?? maw zelfs die ben je momenteel aan het delen met de hele wereldquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:31 schreef wolferl het volgende:
Vreemde klacht.
Ik zie haar liever zo:quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:30 schreef Zelfspotter het volgende:
[ afbeelding ]
"beauty is in the eye of the beholder"
Bijna een onbekend verschijnsel op KLB, ergo: GOED TOPIC, Zelfspotterquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:26 schreef Zelfspotter het volgende:
Nee er wordt inhoudelijk gereaguurd!
Lelijk is ze niet, maar zo bijzonder vind ik d'r nou ook weer niet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:34 schreef Zelfspotter het volgende:
Wat een lelijke vrouw is dit toch zeg! Doe mij maar dan die vrouw die ik hierboven heb geplaatst.
Het is immers in my eyes.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |