Beat kwam me al zo bekend voor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weer dezelfde plop-bassdrum, de Collins- en Amen-break. Zoals in elk 'hh-nummer'.
Volgens mij moet je gewoon ff wachten tot het goed droog is en het dan nog een keer doen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:38 schreef -Hans- het volgende:
Iemand hier met wat verf ervaring?
[ afbeelding ]
Ik krijg het geheel niet mooi dekkend. De donkere gedeelten zijn gedaan toen ik de roller net in het verf had gedoopt. Volgens mij gebruik ik een te fijne roller.
En Radiohead niet kennen... en Opus ..quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:43 schreef Sersjee het volgende:
Ze herkennen Motorcycle Emptiness niet... PRUTSERS!
Komt door het niet goed verdelen in het begin van het rollen, door te grote druk in het begin van het strijken laat je dan te veel verf achter.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:38 schreef -Hans- het volgende:
Iemand hier met wat verf ervaring?
[ afbeelding ]
Ik krijg het geheel niet mooi dekkend. De donkere gedeelten zijn gedaan toen ik de roller net in het verf had gedoopt. Volgens mij gebruik ik een te fijne roller.
Ik hoop het want ik ben er niet helemaal zeker van dat het goed gaat. Laat het wel even drogen en dan zie ik het morgen wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:43 schreef cosmick het volgende:
Volgens mij moet je gewoon ff wachten tot het goed droog is en het dan nog een keer doen.
Maar is dat iets wat wordt versterkt door de roller die ik heb gekozen (erg fijn) of zou dat niet heel erg moeten uitmaken. Ik probeer het geheel zo goed mogelijk te verdelen maar dat valt niet echt mee. Het is een relatief klein oppervlakte maar ik heb het verf bakje al aardig vaak moeten bijvullen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Komt door het niet goed verdelen in het begin van het rollen, door te grote druk in het begin van het strijken laat je dan te veel verf achter.
Ook.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:46 schreef Topspin het volgende:
Bad boys bad boys
Dacht dat inner circle ook bad boys bad boys had gemaakt van de film bad boys
is ook bekend geworden door americaanse reallife politie arrestatie serie, daar was het de openings/eindtune vanquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:46 schreef Topspin het volgende:
Bad boys bad boys
Dacht dat inner circle ook bad boys bad boys had gemaakt van de film bad boys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |