quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee. Ik heb begin jaren 90 wel veel house gedraaid, gemaakt en er ook mee opgetreden en heb dus alles wel gevolgd. Die happy hardcore die Rabbering altijd draait (altijd Elstak, Nakatomi etc) is gewoon een vreselijk slap, slecht en makkelijk aftreksel van hetgeen toen wel cool was.
De beats, de samples en geluidjes.. alles in een Top40-jasje. Freakin' terrible!
omg geniaalquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Ergo "nu ik je ken vind ik je maar niets".
De vroege gabber/rave vond ik altijd best grappig! Ben stiekum wel benieuwd naar "His Royal Darkness" van Darkraver.. die gast draaide altijd wel lekker vroegahquote:
Klopt, moet ik nog even doen maar als jij het wilt doen, graag.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
forum.3fmfan.nl is niet aangepast door hans, zal het even aanpassen
Darkraver was zeker goed, sloeg ook vaker met een plastic hamer op zijn kop als een idioot. Thunderdome geweest, raving nightmare en nog een paar. Niet super vaak maar een stuk of 5-10 keer in totaal. Was ook geen echte gabber te noemen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
De vroege gabber/rave vond ik altijd best grappig! Ben stiekum wel benieuwd naar "His Royal Darkness" van Darkraver.. die gast draaide altijd wel lekker vroegah.
Thunderdome live, Earthquake en Hellraiser cd's heb ik hier nog liggen. Geloof dat ik ook nog wel van die posters heb die ik vroeger verzamelde. Idem voor de flyers, maar die heb ik geloof ik al niet meer. Heb wel een paar toffe posters van Thunderdome. O.a. met Chucky.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:15 schreef Topspin het volgende:
[..]
Darkraver was zeker goed, sloeg ook vaker met een plastic hamer op zijn kop als een idioot. Thunderdome geweest, raving nightmare en nog een paar. Niet super vaak maar een stuk of 5-10 keer in totaal. Was ook geen echte gabber te noemen.
His Royal darnkness heb ik nog niet van gehoord. Nu dus voor het eerst.
De snelheid vond ik altijd wel lekker en het ritme van de muziek, het snelle eraan, en dan vaker van die vrouwen stemmen die tussendoor kwamen plus oude nummers die erin gemonteerd werden. Sommige nummers waren echt complete herrie maar zulke cd's heb ik nooit gehad. Nightmare in Rotterdam cd nog gehad maar die is kwijt geraakt op de een of andere manier.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik heb mij gelukkig kunnen onthouden van gabber en thunderdome, vond er gewoon echt niets aan.
Een vriend van me waar ik toen vaker mee omging had op zijn studentenkamer de hele muur vol flyers hangen, en dan gingen we slechts zeer beperkt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thunderdome live, Earthquake en Hellraiser cd's heb ik hier nog liggen. Geloof dat ik ook nog wel van die posters heb die ik vroeger verzamelde. Idem voor de flyers, maar die heb ik geloof ik al niet meer. Heb wel een paar toffe posters van Thunderdome. O.a. met Chucky.
Toch vind ik "what's up" van die 4 lelijke wijven echt veel erger. Da's absoluut de vreselijkste plaat ever (samen met Chasing Cars natuurlijk, logischerwijs).quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:18 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEE dit vind ik zo'n VRESELIJKE ZEIK plaat. Het gaat maar door en door. Vreselijk.
Ben nog nooit op zo'n party geweest, maar de posters hadden inderdaad wel een harde uitstraling. Ik kan de posters niet meer vinden maar ik had er ook een met een spin en een mummy. Zo'n wildplakker had de poster met de spin net opgehangen en dus kon ik 'm er zo afhalen. Ghe ghe.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:21 schreef Topspin het volgende:
Een vriend van me waar ik toen vaker mee omging had op zijn studentenkamer de hele muur vol flyers hangen, en dan gingen we slechts zeer beperkt.
Een valse hond heeft ook nog op zo'n thunderdome poster gezeten. Thunderdome posters kwamen over alsof het alleen maar complete herrie was maar dat viel best mee op die ene party waar ik geweest ben ervan.
Oja, dat waren ook van die "fijne" 1 dagsvliegen. Alhoewel die van de 4 niet blonde dames nog wat werk heeft gedaan voor o.a. Pink. Je hebt ook zo'n extra lang uitvoering van I want you en die gaat maar door. Echt, vreselijk en niet om aan te horen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:23 schreef cosmick het volgende:
Toch vind ik "what's up" van die 4 lelijke wijven echt veel erger. Da's absoluut de vreselijkste plaat ever (samen met Chasing Cars natuurlijk, logischerwijs).
Weer dezelfde plop-bassdrum, de Collins- en Amen-break. Zoals in elk 'hh-nummer'.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:35 schreef -Hans- het volgende:
Zo, even de subwoofer wat harder zetten. Zit wel een aardig *boem* in dit liedje.
Beat kwam me al zo bekend voor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Weer dezelfde plop-bassdrum, de Collins- en Amen-break. Zoals in elk 'hh-nummer'.
Volgens mij moet je gewoon ff wachten tot het goed droog is en het dan nog een keer doen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:38 schreef -Hans- het volgende:
Iemand hier met wat verf ervaring?
[ afbeelding ]
Ik krijg het geheel niet mooi dekkend. De donkere gedeelten zijn gedaan toen ik de roller net in het verf had gedoopt. Volgens mij gebruik ik een te fijne roller.
En Radiohead niet kennen... en Opus ..quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:43 schreef Sersjee het volgende:
Ze herkennen Motorcycle Emptiness niet... PRUTSERS!
Komt door het niet goed verdelen in het begin van het rollen, door te grote druk in het begin van het strijken laat je dan te veel verf achter.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:38 schreef -Hans- het volgende:
Iemand hier met wat verf ervaring?
[ afbeelding ]
Ik krijg het geheel niet mooi dekkend. De donkere gedeelten zijn gedaan toen ik de roller net in het verf had gedoopt. Volgens mij gebruik ik een te fijne roller.
Ik hoop het want ik ben er niet helemaal zeker van dat het goed gaat. Laat het wel even drogen en dan zie ik het morgen wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:43 schreef cosmick het volgende:
Volgens mij moet je gewoon ff wachten tot het goed droog is en het dan nog een keer doen.
Maar is dat iets wat wordt versterkt door de roller die ik heb gekozen (erg fijn) of zou dat niet heel erg moeten uitmaken. Ik probeer het geheel zo goed mogelijk te verdelen maar dat valt niet echt mee. Het is een relatief klein oppervlakte maar ik heb het verf bakje al aardig vaak moeten bijvullen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
Komt door het niet goed verdelen in het begin van het rollen, door te grote druk in het begin van het strijken laat je dan te veel verf achter.
Ook.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:46 schreef Topspin het volgende:
Bad boys bad boys
Dacht dat inner circle ook bad boys bad boys had gemaakt van de film bad boys
is ook bekend geworden door americaanse reallife politie arrestatie serie, daar was het de openings/eindtune vanquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:46 schreef Topspin het volgende:
Bad boys bad boys
Dacht dat inner circle ook bad boys bad boys had gemaakt van de film bad boys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |