Dat sowiesoquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hehehe, hij moet toch eigenlijk weten hoe ik tengoede ben veranderd in bed sinds zijn tijd![]()
En die scheiding is karma, had die maar niet vreemd moeten met haar toen die met mij was![]()
Heb hem ook gevraagd of het dit keer ook het geval is geweest, hij zei van niet
Geen idee.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:32 schreef purplerose het volgende:
op een schaal van 1 tot 10, hoe erg fout is het om met een ex te flirten die in scheiding ligt. Gewoon voor de leuk![]()
Ha, grappig heurquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:55 schreef on_air het volgende:
Feestvreugde!. Nu ook overdag op de radio
.
I'm not gonna teach him how to dance with you.
of het alom bekende "we zijn uit mekaar gegroeid"quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:41 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Ai... Ja... dan krijg je dat. Karma is a bitch.
Zij zal hem wel voor geweest zijn, hij vreemdgaan met haar, dan doet zij dat vast uit voorzorg, zodat hij niet (weer) vreemd kan gaan... ofzo.
Ergo "nu ik je ken vind ik je maar niets".quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
of het alom bekende "we zijn uit mekaar gegroeid"
maar hij staat nog niet in de computer volgens mij....quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:55 schreef on_air het volgende:
Feestvreugde!. Nu ook overdag op de radio
.
I'm not gonna teach him how to dance with you.
dat hoor ik er dus ook onderquote:
Ligt er volledig aan wie er voorgezorgt heeft dat het exen zijn gewordenquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:32 schreef purplerose het volgende:
op een schaal van 1 tot 10, hoe erg fout is het om met een ex te flirten die in scheiding ligt. Gewoon voor de leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |