voor de goede orde.. ik ben ook een vrouw hoor..quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:00 schreef vliegtuigjevouwen.nl het volgende:
ik voel een 2 strijd tussen mannen en vrouwen opkomen in dit topic
Ik ben prima georganiseerdquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:54 schreef bleiblei het volgende:
Die trage bonobo-apen bij kassa's met 300 tasjes, mapjes en friemeltjes die bij ongelooflijk aan het rommelen zijn als ze al lang en breed klaar hadden kunnen zijn door een beetje efficient alles te organiseren.... Zijn ook gewoon fucking irritant.
Mens, je hebt toch 2 handen ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet want dan is er geen toonbank/plankje meer om mijn tas op te leggen.
Daar gaat dit topic niet over. Open je eigen topicquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:55 schreef zovty het volgende:
Oh, daar heb ik zo'n schijthekel aan. Sta je daar te wachten op je voorganger, en subtiel naar het "U kunt gelijk beginnen met pinnen" bordje te wijzen. Gaat zo'n doos nadat alles is afgerekend nog eens op d'r gemakje de bosnuskaart opsnorren. Dan nog eens goed kijken hoe het pasje nou door de pinautomaat moet (al 300 jaar op dezelfde manier mevrouwtje.) En als ze dan na 2 pogiingen er toch in slaagt om 4 cijfertjes in de juiste volgorde in te drukken gaat ze eerst de bon nog eens aandachtig bestuderen om vervolgens netjes de tas in te pakken. Zware dingen onderop, groente en fruit boven op, brood in een andere tas.
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Zou je die laatste niet weer in een rugzak doen en die rugzak weer in een koffer ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben prima georganiseerd!
Deze:
[ afbeelding ]
In deze:
[ afbeelding ]
In deze:
[ afbeelding ]
In deze:
[ afbeelding ]
En rits moet je met twee handen dicht doen. Dus nee ik heb geen handen over.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Mens, je hebt toch 2 handen ?
Met eentje hou je je tas vast, met de ander pleur je je spullen erin.
Moet alles nou per se op z'n josties ?
Daar gaat dit topic niet over! Deze mensen verpesten het voor de rest (mij) !!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
Is ook stront vervelend. Er staan mensen achter je te wachten en jij gaat effe op je dooie akkertje je puinzooi reorganiseren.
Oprotten, dat doe je maar elders
Daar gaat dit topic wel over, je hebt het notabene zelf geopend.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic niet over! Deze mensen verpesten het voor de rest (mij) !!
Als ik dit topic zo lees gaat alleen de OP er niet over.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic niet over.
STA JE DER NOU NOG?!?!?!?!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic niet over! Deze mensen verpesten het voor de rest (mij) !!
O jij hebt geen portemonnee om je geld in te doen? Jij gooit je geld (als je dat al hebtquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:12 schreef Ladidadida het volgende:
Wat een randdebiel ben jij, een pasje in een mapje in een tasje in een tasje? Doe normaal
Een tas....quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O jij hebt geen portemonnee om je geld in te doen? Jij gooit je geld (als je dat al hebt) gewoon at random in je tas?
Gewoon, hop geld in je portomonnee frotten en die in je broekzak proppen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O jij hebt geen portemonnee om je geld in te doen? Jij gooit je geld (als je dat al hebt) gewoon at random in je tas?
Ik heb een portemonnee die ik in m'n tas gooi als ik gepind heb. Spullen pak in wanneer de kassamiep ze langs de blieper heeft gehaald. Het is zo makkelijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Spullenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb een portemonnee die ik in m'n tas gooi als ik gepind heb. Spullen pak in wanneer de kassamiep ze langs de blieper heeft gehaald. Het is zo makkelijk
Dan is het helemaal erg, want die kun je tegelijk met je pinpas in dat kutmapje van je proppen en dan zou je helemaal snel klaar moeten zijn. Waarom kan ik een voor een week boodschappen sneller inpakken dan jij een strippenkaart in kunt pakken?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Spullensinds wanneer is een strippenkaart spullen
kassamiep? Nooit bij de ako geweest?
Dude!
Respectquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan is het helemaal erg, want die kun je tegelijk met je pinpas in dat kutmapje van je proppen en dan zou je helemaal snel klaar moeten zijn. Waarom kan ik een voor een week boodschappen sneller inpakken dan jij een strippenkaart in kunt pakken?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:22 schreef Liquidootje het volgende:
Een beetje mens laat een scheetje als aandenken achter voor de boos-weg-kijkers. Dude.
Ik ben geen treuzelwijf met mapjes en tasjes en tasjes en tasjesquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik wil jouw kunsten zeker overnemen, vertel me, wat is je geheim?
Zien!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:27 schreef T3rr0r het volgende:
Maar je hebt dan weer wel bijzonder geile billen. En da's ook wat waard.
Je hebt alleen de OP niet gelezenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:29 schreef AKnynke het volgende:
goed topic PF!
Ik laat mijn spullen altijd naar het eind van de lopende band rollen, zet m'n tas op de lopende band en pak aldaar in.
Wat zijn jullie sociaal zeg. Ik loop altijd nog even naar de dozen bak om een perfect passende doos te zoeken. Tevens doe ik dat vóór het betalen met pin én kleingeld.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:29 schreef AKnynke het volgende:
goed topic PF!
Ik laat mijn spullen altijd naar het eind van de lopende band rollen, zet m'n tas op de lopende band en pak aldaar in.
Ik heb de OP wel gelezen, maar over dit feit heengelezen. Heb ook naar je tassen gekeken, en ben het met mimu eens, ik vind ze niet zo mooi. Je portemonnee zowieso niet. En betaal je altijd met dollars?quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je hebt alleen de OP niet gelezen
In de ako hebben ze geen lopende band, anders wist ik het ook wel!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Let op: Dit topic is niet bedoeld om te klagen over: supermarkten, meerdere spullen, huisvrouwen, oma's, opa's, mensen die überhaupt met losgeld betalen, mensen die losse bonnetjes in hun tas hebben, over mensen met een portemonnee, over mensen met geld, over slome mensen, over lelijke mensen, over je moeder.
OPEN MAAR JE EIGEN TOPIC!!!!!
DAAR GAAT DIT TOPIC NIET OVER GODVERDOMME OPEN JE EIGEN TOPIC!!!!!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Klacht 2:
Ik was mijn telefoon kwijt en ik hoorde net ergens het muziekje dat de telefoon zichzelf uitschakelt wegens lege batterij.
Dude
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb de OP wel gelezen, maar over dit feit heengelezen. Heb ook naar je tassen gekeken, en ben het met mimu eens, ik vind ze niet zo mooi. Je portemonnee zowieso niet. En betaal je altijd met dollars?
phieuw. PF kan het wel aan! Als ze d'r eigen tassen maar mooi vind!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:48 schreef Liquidootje het volgende:
Wat jij wil
Je leest haar post niet goed.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb de OP wel gelezen, maar over dit feit heengelezen. Heb ook naar je tassen gekeken, en ben het met mimu eens, ik vind ze niet zo mooi. Je portemonnee zowieso niet. En betaal je altijd met dollars?
*Zucht* ik haat farfallus ook hoor, maar kom op het was wel een sneer nadat ze jou op een truttige manier verweten had de OP niet gelezen te hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
phieuw. PF kan het wel aan! Als ze d'r eigen tassen maar mooi vind!
ik moet misschien eens wat beter gaan kijken. Maar ja, doe ook nog een poging tot werken. zie het nu...quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Je leest haar post niet goed.
De kleine vond ze niet mooi. De grote vond ze wel mooi.
Een portemonnee is functioneel en smaken verschillen.
Sowieso schrijf je zonder z.
En als laatste..
Ceci n'est pas une dollar..
Die hoef ik niet uit te leggen, toch?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
*Zucht* ik haat farfallus ook hoor, maar kom op het was wel een sneer nadat ze jou op een truttige manier verweten had de OP niet gelezen te hebben.
ik vind PF tof!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
*Zucht* ik haat farfallus ook hoor, maar kom op het was wel een sneer nadat ze jou op een truttige manier verweten had de OP niet gelezen te hebben.
oh ja, was dit sarcastisch over " ik sneer nooit", of ben je verbaasd dat ik je tof vind?quote:
Dat tweede gedeeltequote:Op woensdag 16 juli 2008 13:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh ja, was dit sarcastisch over " ik sneer nooit", of ben je verbaasd dat ik je tof vind?
Gewoon een boterhammetje uit je tas pakken en die voor de counter oppeuzelen en daarna pas vertrekken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:54 schreef sjeppert het volgende:
gewoon extra rustig alles inpakken en skeit aan hebben
TS is vrouwquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:12 schreef Ladidadida het volgende:
Wat een randdebiel ben jij, een pasje in een mapje in een tasje in een tasje? Doe normaal
Ah, een vrouw.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:17 schreef Dickbride het volgende:
[..]
TS is vrouw\
Ze kan het dus niet helpen
Er staan ladingen inhoudelijke reacties. Dat iemand het niet met je eens is, of aantoont dat je mutsig bezig bent, betekent niet dat ze niet inhoudelijk reageren. Maar goed, aan het witte tasje te zien ben je ook niet gewend om ongelijk te krijgen. Jou ongelijk geven betekent meestal of niet meer gepijpt worden of een klap op je bek.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip en de eerste inhoudelijke reactie
Ik snap het wel. Je kan dat tasje toch ook wel 3 stappen van de toonbank in je plunjezakgeval doen zodat zij de volgende klant kan helpen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dan wil ik alles weer terug doen in de omgekeerde volgorde.
Staan ze je altijd weg te kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ding-Ding-Ding we have a winner comment!quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Je kan dat tasje toch ook wel 3 stappen van de toonbank in je plunjezakgeval doen zodat zij de volgende klant kan helpen?
Je bent zeker ook pas je pasje gaan zoeken onderin die giga tas van je toen zij het al lang op de kassa had aangeslagen.....muts
En dan vind je het vreemd dat mensen je weg kijkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ben prima georganiseerd!
Deze:
[ afbeelding ]
In deze:
[ afbeelding ]
In deze:
[ afbeelding ]
In deze:
[ afbeelding ]
Een rits krijg je met 1 hand dicht, ik krijg met 1 hand mijn jas dicht, mijn tas enzovoortsquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
En rits moet je met twee handen dicht doen. Dus nee ik heb geen handen over.
Ik ook, maar ik doe ook niet zo debiel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:17 schreef Dickbride het volgende:
[..]
TS is vrouw\
Ze kan het dus niet helpen
quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jou ongelijk geven betekent meestal of niet meer gepijpt worden of een klap op je bek.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
DAAR GAAT DIT TOPIC NIET OVER GODVERDOMME OPEN JE EIGEN TOPIC!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |