tsja, sommige van die mensen vergeten toch:: everyone's a beginner sometimequote:Op donderdag 17 juli 2008 00:38 schreef Aurelianus het volgende:
Vroeger stikte het van de kutnewbies en nu stikt het van de kutnewbies. En net als vroeger stikt het ook van de lui die het over doen komen alsof ze zelf nooit newbies zijn geweest. Een andere categorie is die van de lieden die denken een intelligente analyse te kunnen maken maar die toch veelal genegeerd worden in de vluchtige wereld van het internet.
amenquote:Op donderdag 17 juli 2008 00:38 schreef Aurelianus het volgende:
Vroeger stikte het van de kutnewbies en nu stikt het van de kutnewbies. En net als vroeger stikt het ook van de lui die het over doen komen alsof ze zelf nooit newbies zijn geweest. Een andere categorie is die van de lieden die denken een intelligente analyse te kunnen maken maar die toch veelal genegeerd worden in de vluchtige wereld van het internet.
Ik voorspel een leegloop...quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:42 schreef slindenau het volgende:
Wat een enorm kuttopic is dit geworden sinds ik er niet meer ben geweest
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:42 schreef slindenau het volgende:
Wat een enorm kuttopic is dit geworden sinds ik er niet meer ben geweest
Natuurlijk. Als ik de helft van de 'mjin eerste account was in 2000'-posts zou moeten geloven, waren er eind 2000 al 15.000 oldbies.quote:Op woensdag 16 juli 200821:52 schreef Devz het volgende:
[..]
Mijn eerste account stamt van rond de eeuwwisseling dus dat valt wel mee
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
TS is een vuil hoerenjoch dat is grootgebracht door een stelletje kutjoegoslaven welke hier illegaal verblijven en worden onderhouden door een stel pooiers.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:56 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Stomme niet-newbie. Vieze wannabe Bob-B. Wie wil er nou op Bob-B lijken?Waarom laat je die nepnaam van je niet veranderen, joh? Dom rund. Met die pedo avatar van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:58 schreef Papadoupoulos het volgende:
[..]
Ik vind jou ook geen fuck aan.quote:![]()
Goed afgericht, die users.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ga eens wegquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:15 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Sinds een dag of wat ben ik weer terug op dit trieste forum, en tot mijn grote verbazing zie ik alleen maar onbekende kutnewbies hier de dienst uit maken. Vroeger hingen hier helden rond als BrauN, Bendeleider ende knowall.
R.I.P.
Ik ben kankerberoemd, schavuit.quote:
Zo beroemd als Tina Turner, alleen de oude generatie kent je. Muhahahaha!!!quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:56 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik ben kankerberoemd, schavuit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
die ouwe negert die werd geslagen door der vent die aan de coke zatquote:
Oh die! Zeg dat dan eerderquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die ouwe negert die werd geslagen door der vent die aan de coke zat
Nah, dat begon bij de TT al, wij hielpen slechts een handje.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Sinds pagina 2, waarna ik geen bijdrage meer heb geleverd hier, is het echt een kankertopic geworden.
Morpheus heette die man toch?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die ouwe negert die werd geslagen door der vent die aan de coke zat
en ze hadden een zoon die heet michael jackson en die ziet er zo uit:quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nah, dat begon bij de TT al, wij hielpen slechts een handje.
[..]
Morpheus heette die man toch?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:56 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik ben kankerberoemd, schavuit.
Ga jij alle noobs nemen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ey newbies, leer eerst eens een PI te gebruiken alvorens ik jullie microdicked nerdjes serieus neem.
Je hebt er nare ervaringen aan overgehouden he, toen ik je rectum oprekte?quote:
Brugklas alert!quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Je hebt er nare ervaringen aan overgehouden he, toen ik je rectum oprekte?
Oh ja, want PI's zijn van vitaal belang voor de inhoud van je postquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ey newbies, leer eerst eens een PI te gebruiken alvorens ik jullie microdicked nerdjes serieus neem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |