abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70068588
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:44 schreef BBoelie het volgende:
Iemand vervelende ervaringen met schoonmaaksters op het hotel & waardevolle spullen? Herinner mij bijv. van Parijs zelfs dat in veel hotels je spullen niet veilig zijn. Kun je in het gemiddelde hotel in SB wel gewoon geld enzo achterlaten met een gerust hart? Dat is volgens mij namelijk chiller dan alles bij je te hebben
Ik zou het niet al te veel vertrouwen maar je kunt vast wel een verstop plek vinden in het appartement En inderdaad de schoonmakers een beetje fooi geven. Nog een tip is genoeg geld pinnen het komt daar nog al eens voor dat de pin automaten leeg zijn en dan kan het even duren voordat je een gevulde gevonden hebt. Dat moet je natuurlijk niet hebben als je lekker aan het uitgaan bent.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:24:09 #177
171594 Hri
Askakó
pi_70093678
Kan iemand een tijd geven dat Transavia daarheen vliegt? of is dit echt willekeurig per dag..

ik heb nu namelijk geen idee hoe laat we begin augustus vliegen & als het erg vroeg is morgens dan kunnen wij niet met de trein en moet er iets geregeld worden.
pi_70094466
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 13:24 schreef Hri het volgende:
Kan iemand een tijd geven dat Transavia daarheen vliegt? of is dit echt willekeurig per dag..

ik heb nu namelijk geen idee hoe laat we begin augustus vliegen & als het erg vroeg is morgens dan kunnen wij niet met de trein en moet er iets geregeld worden.
Dat krijg je volgens mij vaak een week van te voren te horen en dat is per vlucht weer verschillend
pi_70097471
Ik vlieg in ieder geval 10 uur 's avonds heen.. terug moet nog bekend worden, Transavia heen en Hamburg Air terug..
Brett Holman
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:07:25 #180
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_70115590
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 18:46 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Ik zou het niet al te veel vertrouwen maar je kunt vast wel een verstop plek vinden in het appartement En inderdaad de schoonmakers een beetje fooi geven. Nog een tip is genoeg geld pinnen het komt daar nog al eens voor dat de pin automaten leeg zijn en dan kan het even duren voordat je een gevulde gevonden hebt. Dat moet je natuurlijk niet hebben als je lekker aan het uitgaan bent.
Het stikt daar van de pinautomaten man, ik pinde gewoon om de 2 dagen
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_70115979
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 23:07 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Het stikt daar van de pinautomaten man, ik pinde gewoon om de 2 dagen
Niet mijn ervaring en ik heb zoals eerder verteld regelmatig voor een leeg pinautomaat gestaan.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2009 @ 15:04:08 #182
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_70222081
Kickje
Over 2 weken naar Sunny beach
Ben wel een btje bang geworden door wat horrorverhalen over geweld en corruptie op vakantie reiswijzer
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 21 juni 2009 @ 15:34:21 #183
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_70223025
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:04 schreef Paul het volgende:
Kickje
Over 2 weken naar Sunny beach
Ben wel een btje bang geworden door wat horrorverhalen over geweld en corruptie op vakantie reiswijzer
Laat ik het zo zeggen, ik heb in Cherssonissos ergere dingen meegemaakt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2009 @ 15:44:26 #184
80791 crew  Paul
pi_70223332
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:34 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, ik heb in Cherssonissos ergere dingen meegemaakt.
oh
Daar ben ik 2 keer geweest en daar heb ik echt niets gezien qua geweld oid
Of ik was te lam misschien
  zondag 21 juni 2009 @ 16:23:04 #185
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_70224385
quote:
Op zondag 21 juni 2009 15:44 schreef Paul het volgende:

[..]

oh
Daar ben ik 2 keer geweest en daar heb ik echt niets gezien qua geweld oid
Of ik was te lam misschien
Daarom, maak je niet te druk om die verhalen. Overal gebeurt wel wat.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_70238809
Sunny Beach is enorm kut, je kunt je er prima vermaken, daar niet van. Maar het is een keer en nooit weer. Enorm veel tuig op straat. Werkt allemaal onder de 'mafia', althans noem het mafia of niet het is georganiseerd, mannen met een uitzichtloze toekomst die graag cowboytje spelen om wat centen bij elkaar te schrapen.

Uitgaan is matig verder. Als je verder niet stoer zal er niets gebeuren, maar ga niet alleen ronddwalen en draag geen opzichtige kleding/sieraden.

Voor de mensen die er heen moeten, het is dus allemaal wel prima.

En kijk uit met de taxi-chauffers, stap tegelijkertijd uit, deuren open en allemaal er uit, dan pas betalen. Van te voren goed afspreken waar je heen gaat en wat het gaat kosten. Wordt er een laserlampje op je geschenen, rennen. Is een systeem om vervelende toeristjes aan te wijzen. En mocht je in de problemen komen, gasten doen alles voor geld dus betaal en ga weg. Politie is corrupt dus heb je niets aan. Beveiliging van hotel/appartement wil nog wel eens helpen. Schoonmaaksters zijn top trouwens.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 23 juni 2009 @ 23:47:01 #187
80791 crew  Paul
pi_70309297
Klinkt lekker XiChico
Ik kom dus niet levend thuis
Fok ook weer blij
pi_70322609
Ach het zal allemaal wel meevallen.. je niet als de stoere jongen gedragen en bij je kameraden blijven..
Brett Holman
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 juni 2009 @ 18:41:48 #189
80791 crew  Paul
pi_70332881
Wat bedoelen jullie allemaal met je stoer gedragen
Ze pakken je toch gewoon als je alleen loopt of als je juist niet stoer bent en makkelijke prooi
pi_70333487
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:41 schreef Paul het volgende:
Wat bedoelen jullie allemaal met je stoer gedragen
Ze pakken je toch gewoon als je alleen loopt of als je juist niet stoer bent en makkelijke prooi
Als je daar haantjesgedrag gaat vertonen tegen bepaalde personen van de inheemse bevolking, kan dat je wel eens flink opbreken. Dat quasi-stoer doen is niet verstandig, je kunt beter inbinden en de confrontatie uit de weg gaan...

Loop gewoon 'snachts niet alleen over straat en ga mensen niet uitlokken, dan hoef je eigenlijk nergens bang voor te zijn en kun je gewoon een toffe vakantie hebben.
pi_70334523
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:04 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Als je daar haantjesgedrag gaat vertonen tegen bepaalde personen van de inheemse bevolking, kan dat je wel eens flink opbreken. Dat quasi-stoer doen is niet verstandig, je kunt beter inbinden en de confrontatie uit de weg gaan...

Loop gewoon 'snachts niet alleen over straat en ga mensen niet uitlokken, dan hoef je eigenlijk nergens bang voor te zijn en kun je gewoon een toffe vakantie hebben.
Jah inderdaad Maar op de boulevard is het altijd wel druk dus daar kun je gewoon lopen, alleen je moet beetje oppassen met terug lopen naar je hotel na het uitgaan. Taxi heb ik absoluut geen problemen mee gehad (behalve dat ze soms lomp reden) en dat is niet duur. Maar ook daar zou ik niet alleen ingaan 's nachts.
Je moet je er niet te druk over maken want het valt allemaal wel mee als je gewoon een beetje oppast (en 's nachts van het strand blijft )
pi_70334761
Over 2 weekjes zit ik op het Goudstrand, beetje jammer dat ik geen verhalen kan lezen daarover! Al denk ik niet dat het heel veel verschilt. Toch stiekem in jullie topic de vraag of er mensen zijn met ervaringen op het Goudstrand?!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 juni 2009 @ 20:04:35 #193
80791 crew  Paul
pi_70335481
Ok genoeg over het geweld dan
Hoe is het uitgaan? wat zijn leuke tenten?
pi_70335741
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:04 schreef Paul het volgende:
Ok genoeg over het geweld dan
Hoe is het uitgaan? wat zijn leuke tenten?

Orange en Den Glade Viking Orange was voor ons toen lekker makkelijk te bereiken en was altijd wel goed druk. Qua vrouwen was het daar niet geweldig maar wel gezellig met die russen.
Bij Den Glade Viking komt veel scandinavisch volk en die vrouwen zijn gewoon prachtig. Je mag er trouwens alleen naar kijken en dus niet mee praten of dansen. Die gasten zijn trouwens allemaal fucking gay met hun legerstrepen op het gezicht Maar in die tent werd ook wel lekkere muziek gedraaid.
En nog dat nederlandse tentje waar ik de naam niet meer van weet. Leuk om heen te gaan voordat je naar een grotere discotheek gaat maar meer ook niet. Wel gezellig om met wat andere Nederlanders te praten.

Over het algemeen is het uitgaan echt geweldig. Enigste nadeel dat er heel veel kerels rondlopen.
pi_70338976
Vraagje over het geld trouwens, ze hebben daar nog geen euro. Kan ik dan gewoon met m'n normale pinpasje (Rabobank) pinnen?? Of moet ik speciaal voor die tijd hier in Nl bij de bank leva halen?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 24 juni 2009 @ 21:35:30 #196
80791 crew  Paul
pi_70339030
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:34 schreef Reflectionne het volgende:
Vraagje over het geld trouwens, ze hebben daar nog geen euro. Kan ik dan gewoon met m'n normale pinpasje (Rabobank) pinnen?? Of moet ik speciaal voor die tijd hier in Nl bij de bank leva halen?
Lijkt me dat ik daar wel met mijn pasje kan pinnen
Anders heb ik een probleem
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:42:42 #197
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_70339324
Natuurlijk kan je daar gewoon pinnen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_70348003
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Natuurlijk kan je daar gewoon pinnen.
Dankje..
pi_70358882
Eind juli met 4 maten naar SB. We zitten in een appartement in Palazzo. Is er iemand die iets over deze appartementen te vertellen heeft??

Verder is het al een aantal keer gevraagd, maar ik zou toch nog graag een aantal restaurants willen weten waar wel echt goed te eten is.
  zondag 28 juni 2009 @ 16:09:40 #200
182939 BBoelie
Kampioen Dubbelpost
pi_70449114
Hier lees je welgeteld één mening. Die site is over het algemeen wel relaxed om na te lezen of je appartement wat is: http://www.vakantiereiswi(...)eling/73116/palazzo/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')