Haha had je die van gogo of X-travel? uur lang gratis drinken..quote:Op maandag 27 juli 2009 23:21 schreef endr0me het volgende:
Cocktails zijn gevaarlijk, de cocktailnight heeft mij hard genekt
Maar hoe is dat nou afgelopen met dat stront smeren? Daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:18 schreef Ethanolic het volgende:
Ben sinds de 23ste terug van 15 dagen SunnyBeach.
Wij hadden een té chill tentje gevonden qua eten, echt top voedsel. Villa Bora ofzo heette het.
Places to be waren wel Viking en Lazur. In de Lazur kwamen vooral veel Oost-Europeanen, is wel erg leuk maar ik weet er niet veel meer van. De Viking was vol met Denen en Nederlanders (Ook aardig wat Sweden en Noren). Daar kwamen wel de knapste dames (en hoe knap
). Viking werd ook wel goede muziek gedraaid. Slam Café was bedroevend; slechte DJ, geen verkeerde muziek maar hoe die mixte_!
, tevens was daar ongeveer 85% man en 15% vrouw.
Flying Dutchman, dat was echt de verzamelplek voor lelijke mensen. Godsamme ga daar nooit heen als je je ogen lief hebt. Wat een ballentent is dat!
Partypakket = waste of money AND time! Ze buiten je uit via Gogo. Dezelfde dingen kan je particulier doen voor 20 euro minder.
Gelukkig zorgden we er altijd voor dat we met wat mooie dames bij ons in het appartementje voorzaten en gingen stappen. Er komen namelijk ook veel mooie Nederlandse dames ;-) .
Ben op de tweede nacht beroofd door een hoertje op de boulevard van mijn ketting. Nooit leuk dus maar geen portomonnee (zoals een vriend van me wel is beroofd). Laat je ID thuis in je koffer op slot!
We hebben geen problemen gehad met locals. Gedraag je, dan is alles goed. En NIET alleen over straat!
Een paar mongolen hebben dit uitgespookt in ons appartement;
[ afbeelding ]
Kijk goed uit met je borg trouwens! Ze rekenen voor een simpele kleine handoek snel 25 euro borg.
Dus ook in Dawn Park geweestquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:18 schreef Ethanolic het volgende:
Ben sinds de 23ste terug van 15 dagen SunnyBeach.
Wij hadden een té chill tentje gevonden qua eten, echt top voedsel. Villa Bora ofzo heette het.
Places to be waren wel Viking en Lazur. In de Lazur kwamen vooral veel Oost-Europeanen, is wel erg leuk maar ik weet er niet veel meer van. De Viking was vol met Denen en Nederlanders (Ook aardig wat Sweden en Noren). Daar kwamen wel de knapste dames (en hoe knap
). Viking werd ook wel goede muziek gedraaid. Slam Café was bedroevend; slechte DJ, geen verkeerde muziek maar hoe die mixte_!
, tevens was daar ongeveer 85% man en 15% vrouw.
Flying Dutchman, dat was echt de verzamelplek voor lelijke mensen. Godsamme ga daar nooit heen als je je ogen lief hebt. Wat een ballentent is dat!
Partypakket = waste of money AND time! Ze buiten je uit via Gogo. Dezelfde dingen kan je particulier doen voor 20 euro minder.
Gelukkig zorgden we er altijd voor dat we met wat mooie dames bij ons in het appartementje voorzaten en gingen stappen. Er komen namelijk ook veel mooie Nederlandse dames ;-) .
Ben op de tweede nacht beroofd door een hoertje op de boulevard van mijn ketting. Nooit leuk dus maar geen portomonnee (zoals een vriend van me wel is beroofd). Laat je ID thuis in je koffer op slot!
We hebben geen problemen gehad met locals. Gedraag je, dan is alles goed. En NIET alleen over straat!
Een paar mongolen hebben dit uitgespookt in ons appartement;
[ afbeelding ]
Kijk goed uit met je borg trouwens! Ze rekenen voor een simpele kleine handoek snel 25 euro borg.
Jij ook? hoeveelste tot de hoeveelste?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:51 schreef endr0me het volgende:
[..]
Dus ook in Dawn Park geweest
Overigens vind ik het Partypakket geen onzin, het kan dan wel goedkoper maar het is gewoon leuk om zo de eerste contacten te leggen.
Niemand heeft wat gemeld, niemand is eruit gezet.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar hoe is dat nou afgelopen met dat stront smeren? Daar ben ik wel benieuwd naar
dan moet ik je gezien hebbenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:36 schreef endr0me het volgende:
6-16 juli.. was opzicht een prima complex
A49, met mooi uitzicht op de vuilnisbelt waar elke morgen een zigeunergezinnetje rond zat te spittenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:52 schreef endr0me het volgende:
Die dames in de bediening waren goed te pruimen inderdaad.. anyway ik zat in A07, andere groep op kamer A13. Achteraf alleen jammer dat ik niet in de Lazur ben geweest als ik de verhalen zo lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |