Wat verwacht je dan ookquote:Kleur ogen: Zwart wit bruin geel rood
Emo?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef zovty het volgende:
Ik mag altijd overal doorlopen, wordt een beetje lafjes gefouileerd, men neemt mij niet serieus. Niemand respect me..
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:26 schreef DroogDok het volgende:
Ik snap de klacht niet?
Je wordt op het vliegveld altijd bestast door potige mannen, dat is toch juist fijn?
Altijd schattig, vooroordelen 'goedpraten'.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:15 schreef Targhor het volgende:
Moet je niet bij ons klagen, maar bij de mensen die het blijkbaar zover hebben laten komen dat er zulke vooroordelen bestaan.
Tja als je er zo bij loopt zoals op je plaatje, dan snap ik het wel!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:36 schreef mrfool het volgende:
hehe ik ben geen neger, maar heb altijd precies het zelfde probleem!
gaat er eentje met een baard voor me het vliegtuig in, mag ie door lopen, kom ik, krijg ik de vragen, mogen we u checken? heeft u iets aan te geven? ja hoofdpijn van jou ja!
Niet doen, op den duur wordt je het zwarte schaap!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:35 schreef RTB het volgende:
Gewoon negeren.
Woonde TS maar in de VS, dan kon ie zn ouders aanklagenquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:43 schreef DrDarwin het volgende:
ALs je neger bent dan zijn je ouders daar schuldig aan.
TS moet het gewoon niet zo donker inzien.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:46 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Niet doen, op den duur wordt je het zwarte schaap!
Dit heb ik ook gehad hoor. Bij aankomst en vertrek.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:07 schreef Koewam het volgende:
Hallo, koekwammes hier met 1 klacht. Deze klacht kun je in de volgende alinea vinden.
Mijn klacht is dat ik overal als verdacht word aangezien.
Dit is de uitwerking van mijn klacht:
Als ik op vakantie ga word van het hele vliegtuig misschien 3 mensen er uit gepikt voor controle. Altijd ik en nog twee negers.
Soms word ik weleens staande gehouden om te kijken of mijn fiets niet gejat is.
Dit weekend even parijs gedaan. Of ik geen drugs bij me had, even gefouilleerd wilde worden en ze even in mn tas mochten kijken.
Agenten die vragen waar ik vandaan kwam en waar ik naartoe ga en of ze mijn papieren even mogen zien en met hoofdkantoor bellen om te kijken of ik niet toevallig wat op mn kerfstok heb staan.
Dit is mijn mening:
Het zuigt.
Want ik ben poeslief.
En mocht ik kwaad uit willen halen dan ben ik kansloos
Samenvatting: ik ben een neger
Dat was mijn klacht.
Als iemand nog vragen en/of opmerkingen heeft dat kan hij/zij deze hier onder kwijt.
Idd straks pleegt hij nog zelfmoord, dat zou echt een zwarte bladzijde in de geschiedenis zijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:07 schreef RTB het volgende:
[..]
TS moet het gewoon niet zo donker inzien.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:19 schreef Ladidadida het volgende:
Ik had medelijden, totdat ik las dat je een neger bent
Dit soort woorden zeg je toch nietquote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:14 schreef Scorpie het volgende:
Verdiende loonHad je maar geen neger moeten worden
lekkere wijven he die van de douane en beveiligingquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:07 schreef Koewam het volgende:
Als ik op vakantie ga word van het hele vliegtuig misschien 3 mensen er uit gepikt voor controle. Altijd ik .
Dit is mijn mening:
Het zuigt.
Idd, alleen jammer dat ze een baard hebben, een lage stem een lul tussen hun benen en gewoon een vent zijnquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:04 schreef MLF het volgende:
[..]
lekkere wijven he die van de douane en beveiliging
Speak for yourself.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
TS moet je maar zo denken: je hebt een grotere piemel dan al die witte jongens
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:07 schreef Koewam het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:22 schreef floris.sp het volgende:
TS zal vast wel zo'n criminele poolse kop hebben. Ik leef met je mee
Slotje.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:07 schreef Koewam het volgende:
Hallo, koekwammes hier met 1 klacht. Deze klacht kun je in de volgende alinea vinden.
Als ik op vakantie ga word van het hele vliegtuig misschien 3 mensen er uit gepikt voor controle. Altijd ik en nog twee negers.
Dit weekend even parijs gedaan. Of ik geen drugs bij me had, even gefouilleerd wilde worden en ze even in mn tas mochten kijken.
Agenten die vragen waar ik vandaan kwam en waar ik naartoe ga en of ze mijn papieren even mogen zien en met hoofdkantoor bellen om te kijken of ik niet toevallig wat op mn kerfstok heb staan.
Dit is mijn mening:
Het zuigt.
Want ik ben poeslief.
Dat was mijn klacht.
Als iemand nog vragen en/of opmerkingen heeft dat kan hij/zij deze hier onder kwijt.
nou alle reacties ten spijt hier het lijkt me best lullig inderdaadquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:07 schreef Koewam het volgende:
Dit is mijn mening:
Het zuigt.
Want ik ben poeslief.
Dat was mijn klacht.
ja dat zou kunnen dan denken ze weer dat je wat te verbergen hebt of zoquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:20 schreef Koewam het volgende:
Fanvanheteersteuur, ik draag geen zonnebrillen, ik ben wel altijd heel erg nerveus (soms schrik ik al als iemand tegen me begint te praten, heb er verder geen last van). Misschien ligt het daar aan.
Het was al zo'n verdacht topic.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:20 schreef Koewam het volgende:
HSG-Bomber: deze PC heb ik GESTOLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat gaat over naggers.quote:
Het is Azië niet.quote:
quote:[..] Skin whitening is a term covering a variety of cosmetic methods used to whiten the skin, in parts of Africa, Asia and the Arab world. Wiki [..]
Ja, mijn klacht is dat negers voor al die vertragingen zorgen op luchthavens en zo. Ze moeten altijd gefouileerd worden: zonder negers waren er geen grenscontroles nodig en zo!quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:07 schreef Koewam het volgende:
Jij ziet meer iets in een grote boot met hele kleine kamers?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:22 schreef tslh het volgende:
[..]
Ja, mijn klacht is dat negers voor al die vertragingen zorgen op luchthavens en zo. Ze moeten altijd gefouileerd worden: zonder negers waren er geen grenscontroles nodig en zo!
Klacht: negers die zich per vliegtuig verplaatsen moeten verboden worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |