abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70020563
quote:
Op maandag 15 juni 2009 09:27 schreef Hardrebel het volgende:
Heb gister even prototype gespeeld maar wat een bout game. De controls en bewegingen van de caracter voelen zo onnatuurlijk aan. Graphics zijn gewoonweg slecht te noemen. Nu weet ik wel dat we verwent zijn met GTA4 enz maar prototype lijkt op GTA3 man. Doe mij maar Infamous.
GTA4 is idd mooier, maar als je daar 4 auto's tegelijk opblaast gaat hij toch snel moeilijk doen. Prototype is wel wat meer explosies en al en heeft daarom grafisch wat moeten inleveren.
pi_70045717
Even hulp gevraagd bij een missie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast bedankt
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_70046523
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:33 schreef gamefreek het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast bedankt
SPOILER
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_70046551
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:33 schreef gamefreek het volgende:
SPOILER
Alvast bedankt
Even opnieuw opstarten? Ding hoort namelijk gewoon kapot te gaan.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_70046681
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:53 schreef koei het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:54 schreef Nebo het volgende:

[..]

Even opnieuw opstarten? Ding hoort namelijk gewoon kapot te gaan.
Ga ik morgen wel ff proberen, nu kan ik geen truck meer zien

Beiden bedankt
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_70048471
zo, 309 van de 350 brokstukken verzameld! Donderdag de laatste 41 zoeken!
pi_70057190
Ik heb gisteravond de verhaallijn uitgespeeld vervolgens zijn opeens alle gebieden in the history district overgenomen (maar geen trophy). Dit terwijl ik voordat ik hem uitspeelde op 87% zat ofzo.
Niet dat het heel erg boeit ofzo; ik ga hem toch nog als evil cole spelen.

edit: Een paar gebieden overnemen in the warren hielp; trophy gekregen.

ps: nog maar 4 shards

[ Bericht 27% gewijzigd door Renzokuken op 16-06-2009 19:27:17 ]
PSN id: Puddled_nl
pi_70150478
Ik zit nu op het tweede eiland. Ver in het noorden staat zo'n gigantische toren van afval en weet ik het wat allemaal. Man ik heb in tijden niet zo erg op het randje van mijn stoel gezeten als tijdens het klimmen. Maar nu ben ik bijna boven (groot platform met een groot kampvuur). De toren gaat nog een stukje door en ik wil hélemaal naar boven, maar ik kan niet vinden waar. Kan je niet verder of kijk ik niet goed?

Als je niet verder kan vind ik het behoorlijk zonde, had erg graag op dat randje van die kraan willen staan
pi_70150588
beklim je die toren zomaar of in een missie? In het eerste geval raad ik je aan je poging te staken
pi_70151007
Zomaar, ik zag dat kreng van de andere kant van het eiland en dacht 'daar móet ik opklimmen.' Ik had al het vermoeden dat ik daar ook nog wel zou komen met een missie, maar ik kon het even niet laten Mooie locatie voor één van de eindbattles of iets dergelijks though, zeg maar niks!
pi_70162891
Ben aan het twijfelen om deze game of prototype te gaan halen, beide games spreken mij erg aan, en speel nu alleen maar fallout, dus mag best iets bij komen

Ik heb een schijthekel aan games met monsters en andere gedrochten, voor zover ik begrepen heb komen die in beide games niet voor? Wel kut dat Infamous dus in het Nederlands is, dat vind ik dus gewoon echt niks, maar als de game zelf dan enorm vet is, zou je er nog doorheen kunnen kijken/luisteren natuurlijk
pi_70163072
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:45 schreef wapwip het volgende:
Ben aan het twijfelen om deze game of prototype te gaan halen, beide games spreken mij erg aan, en speel nu alleen maar fallout, dus mag best iets bij komen

Ik heb een schijthekel aan games met monsters en andere gedrochten, voor zover ik begrepen heb komen die in beide games niet voor? Wel kut dat Infamous dus in het Nederlands is, dat vind ik dus gewoon echt niks, maar als de game zelf dan enorm vet is, zou je er nog doorheen kunnen kijken/luisteren natuurlijk
Je kan het spel ook importeren (heb ik ook gedaan). Dan heb je gewoon de Engelse versie. Gelukkig heb ik de Nederlandse versie nog nooit hoeven spelen. Want volgens sommige mensen zijn de stemmen echt lachwekkend slecht. (niveautje fox kids/cartoon network)
pi_70163387
Dat vind ik wel beetje erg veel gedoe

Hoeveel monsters en gemuteerde rommel ga ik tegenkomen in deze game? Is het een goede combinatie tussen normale characters en monster-achtige?

Ik vind het belangrijk dat het spel een klein beetje "echt" kan zijn, dat vind ik lekkerder spelen.
pi_70163941
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:00 schreef wapwip het volgende:
Dat vind ik wel beetje erg veel gedoe

Hoeveel monsters en gemuteerde rommel ga ik tegenkomen in deze game? Is het een goede combinatie tussen normale characters en monster-achtige?

Ik vind het belangrijk dat het spel een klein beetje "echt" kan zijn, dat vind ik lekkerder spelen.
In Infamous kom je in het begin veel reapers (voor de ontploffing waren het junkies) tegen. In het begin vond ik ze er een beetje weird uit zien. Maar naarmate het spel vordert, wen je er wel aan. De bazen in inFamous zijn ook allemaal menselijke wezens, alleen dan met superpowers (vergelijk het maar een beetje met X-men).

Dus echte monsters kom je niet tegen. Op het 2e eiland kom je soms wel grote spinnen (of krabben) tegen, ook kom je later een paar Golems (een grote vijand gemaakt door afval en puinhoop) tegen. Die Golems lijken eigenlijk meer op grote robots dan op monsters.

Over Prototype kan ik niet oordelen want dat spel heb ik zelf niet.
Maar als je veel reviews leest of bekijkt. Kan je zelf ook wel weten dat inFamous gewoon een topgame is en Prototype niet. Maarja de ene vind Prototype wel leuk en de andere weer niet. Maar ik zou persoonlijk voor inFamous gaan als ik jou was.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:43:22 #265
3415 Webby
1 omhoog!
pi_70164814
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:01 schreef Renzokuken het volgende:
Ik heb gisteravond de verhaallijn uitgespeeld vervolgens zijn opeens alle gebieden in the history district overgenomen (maar geen trophy). Dit terwijl ik voordat ik hem uitspeelde op 87% zat ofzo.
Niet dat het heel erg boeit ofzo; ik ga hem toch nog als evil cole spelen.

edit: Een paar gebieden overnemen in the warren hielp; trophy gekregen.

ps: nog maar 4 shards
Dat gaat rotwerk worden denk ik. Ik heb hem bijna uitgespeeld voor de eerste keer en zit nu op 337 shards. Heb wel eindelijk alle stunts gedaan
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_70165532
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:45 schreef wapwip het volgende:

Je kan het spel trouwens gewoon in het Engels spelen.

[Update] inFamous Engelstalig in Nederland na patch
pi_70166289
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:51 schreef Jwells het volgende:

[..]

Je kan het spel ook importeren (heb ik ook gedaan). Dan heb je gewoon de Engelse versie. Gelukkig heb ik de Nederlandse versie nog nooit hoeven spelen. Want volgens sommige mensen zijn de stemmen echt lachwekkend slecht. (niveautje fox kids/cartoon network)
Dat is onzin, de stemmen zijn erg goed gedaan. Ik heb het hele spel in het Nederlands gespeeld en me geen moment geërgerd aan de stemmen. En Ja, ik heb het spel ook 1,5 uur in het Engels gespeeld. Mensen klagen gewoon omdat ze Engels gewend zijn, terwijl Nederlandse stemmen in sommige games echt wel goed gedaan worden.

En zoals hierboven al gezegt: importeren is niet nodig voor de Engelse versie, gewoon je PS3 op Engels zetten en aansluiten op internet is voldoende, dan haal je automatisch de patch binnen en is daarna alles Engelstalig.

Ik moet nog 5 shards overigens, maar geen flauw idee waar die liggen... Ik heb alle gebieden uitgekamd, maar niet goed genoeg dus blijkbaar

[ Bericht 0% gewijzigd door koei op 19-06-2009 15:13:10 ]
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:03:05 #268
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_70167700
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:21 schreef koei het volgende:

[..]

[...]

En zoals hierboven al gezegt: importeren is niet nodig voor de Engelse versie, gewoon je Xbox op Engels zetten en aansluiten op internet is voldoende, dan haal je automatisch de patch binnen en is daarna alles Engelstalig.

Ik moet nog 5 shards overigens, maar geen flauw idee waar die liggen... Ik heb alle gebieden uitgekamd, maar niet goed genoeg dus blijkbaar
Say what?!?
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_70168061
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:03 schreef Fallen het volgende:

[..]

Say what?!?

Dat is de tweede domme fout al in dat stukje Voortaan mijn posts maar drie keer over lezen
pi_70172435
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:21 schreef koei het volgende:

[..]

Dat is onzin, de stemmen zijn erg goed gedaan. Ik heb het hele spel in het Nederlands gespeeld en me geen moment geërgerd aan de stemmen. En Ja, ik heb het spel ook 1,5 uur in het Engels gespeeld. Mensen klagen gewoon omdat ze Engels gewend zijn, terwijl Nederlandse stemmen in sommige games echt wel goed gedaan worden.

En zoals hierboven al gezegt: importeren is niet nodig voor de Engelse versie, gewoon je PS3 op Engels zetten en aansluiten op internet is voldoende, dan haal je automatisch de patch binnen en is daarna alles Engelstalig.

SPOILER: Mogelijk lastige Blast Shard locaties
pi_70182043
Wat een VET spel Even de demo gedownload net, ik moest alleen een generator onder de spoorrails zien te vinden, wat me niet lukte toen ben ik maar wat auto's gaan omgooien enzo, erg leuk, super vette explosies Deze ga ik zeker kopen
pi_70206964
Slap einde zeg. Ik had veeeel meer verwacht van het die
SPOILER
pi_70207260
SPOILER
pi_70210164
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:26 schreef FinalD87 het volgende:

[..]
SPOILER: Mogelijk lastige Blast Shard locaties
Zo, weer 1 erbij! nog 4 te gaan...
pi_70221794
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:58 schreef Jwells het volgende:
SPOILER
Daarom juist. Dit had toch veel beter uitgewerkt kunnen worden?

Het enige wat je krijgt is een kort filmpje dat
SPOILER
Ik zo van WTF is dit het einde?
pi_70224307
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:55 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Daarom juist. Dit had toch veel beter uitgewerkt kunnen worden?

Het enige wat je krijgt is een kort filmpje dat
SPOILER
Ik zo van WTF is dit het einde?
SPOILER
pi_70226161
Ik kom ergens niet uit. Ik speel de game als Good. Ben nu ook Hero, en heb het spel bijna uit.

Alleen nu krijg ik niet alle districts 100%. Op Warren en Neon heb ik nog een side missie openstaan. Alleen die kan je alleen doen als je 'Bad' bent. Dus hoe krijg ik nu deze districts op 100% ?

Ook zie ik in het powers menu dat er een ability is die je krijgt bij het doen van een x aantal 'Good side missions'. 15 om de ability op zn top te krijgen. Maar ik heb er maar 5. En aangezien ik het spel bijna uit heb (80%) vraag ik me af. Hoe of waar vind ik nu die overige 10? Op de minimap zie ik ze niet
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_70227468
Ben vandaag maar eens begonnen met het spel (ja ik weet het , kwam er maar niet aan toe). Eerste indruk is positief.

Met name het klimmechaniek is waar ik erg van onder de indruk ben. Van een nog hoger niveau als in AC als je het mij vraagt.

Hoe spelen jullie trouwens in de 1e playthrough? Good or evil? Ga zelf eerst voor good, 2e playthrough evil.
  zondag 21 juni 2009 @ 18:47:47 #279
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_70228096
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:30 schreef the_undertaker het volgende:
Ik kom ergens niet uit. Ik speel de game als Good. Ben nu ook Hero, en heb het spel bijna uit.

Alleen nu krijg ik niet alle districts 100%. Op Warren en Neon heb ik nog een side missie openstaan. Alleen die kan je alleen doen als je 'Bad' bent. Dus hoe krijg ik nu deze districts op 100% ?

Ook zie ik in het powers menu dat er een ability is die je krijgt bij het doen van een x aantal 'Good side missions'. 15 om de ability op zn top te krijgen. Maar ik heb er maar 5. En aangezien ik het spel bijna uit heb (80%) vraag ik me af. Hoe of waar vind ik nu die overige 10? Op de minimap zie ik ze niet
Er zijn 5 good en 5 evil sidemissions per eiland, zoek eens rond bij de evil sidemissions die je ziet, de good missies zitten daar ergens bij in de buurt.
Ook geen sig dus
pi_70228114
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:30 schreef the_undertaker het volgende:

Als het goed is kun je kiezen uit goede of slechte missies daar. Moet je even goed rondzoeken in die gebieden. Ik ben zelf voor de goede kant gegaan de eerste keer en heb ook alle goede missies gewoon kunnen spelen, alleen als je eenmaal de goede missie hebt gedaan vervalt de slechte. Heb je niet per ongeluk een slechte missie gedaan? Overigens heb ik heel lang zitten zoeken om de laatste districts van Historic over te nemen, maar het klopt dat je daar 3 districten open houdt (als je alle andere districten hebt overgenomen zit je dan wel gewoon op 84/84)
  zondag 21 juni 2009 @ 18:53:55 #281
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_70228228
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:48 schreef koei het volgende:

[..]

Als het goed is kun je kiezen uit goede of slechte missies daar. Moet je even goed rondzoeken in die gebieden. Ik ben zelf voor de goede kant gegaan de eerste keer en heb ook alle goede missies gewoon kunnen spelen, alleen als je eenmaal de goede missie hebt gedaan vervalt de slechte. Heb je niet per ongeluk een slechte missie gedaan? Overigens heb ik heel lang zitten zoeken om de laatste districts van Historic over te nemen, maar het klopt dat je daar 3 districten open houdt (als je alle andere districten hebt overgenomen zit je dan wel gewoon op 84/84)
De laatste districts kan je overnemen door daar bad guys te verslaan tot er eentje een foto dropt met een blast shard er op
Ook geen sig dus
pi_70228292
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:53 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

De laatste districts kan je overnemen door daar bad guys te verslaan tot er eentje een foto dropt met een blast shard er op
Nee, je kan pas het hele district overnemen nadat je de storyline hebt uitgespeeld, anders blijven er altijd 3 gebieden over. Die verborgen pakketjes had ik allemaal al gehaald.
  zondag 21 juni 2009 @ 18:59:13 #283
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_70228327
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:57 schreef koei het volgende:

[..]

Nee, je kan pas het hele district overnemen nadat je de storyline hebt uitgespeeld, anders blijven er altijd 3 gebieden over. Die verborgen pakketjes had ik allemaal al gehaald.
Oh, op die manier, dat klopt ja Maar dat zijn ieg niet de good/evil sidemissions toch?
Ook geen sig dus
pi_70228634
nee, die kun je al veel eerder halen
pi_70288079
pi_70308994
Heeft iemand het infamous kostuum voor home al? Amerika heeft het al sinds de 16e, lopen wij echt zo achter?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_70321158
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:37 schreef delano.888 het volgende:
Heeft iemand het infamous kostuum voor home al? Amerika heeft het al sinds de 16e, lopen wij echt zo achter?
Home
pi_70335627
Ik zie nu de aftiteling van inFamous voorbij komen. Wat een einde
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:45:13 #289
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_70339443
Ik ben er net mee begonnen, vind het erg gaaf en tot nu toe lekker gevarieerd nog!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_70339585
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er net mee begonnen, vind het erg gaaf en tot nu toe lekker gevarieerd nog!
TIP!
Koop als eerste de health upgrades, erg nuttig
pi_70347877
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:08 schreef Nebo het volgende:
Ik zie nu de aftiteling van inFamous voorbij komen. Wat een einde
Nogal vaag einde toch, niet echt bijzondere cliffhanger.
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:19:10 #292
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_70354625
Gisteren de Good-Side versie uitgespeeld.

Heb nu alleen op de 2 laatste eilanden 1x een heel klein stukje wat ik niet gecleared heb. Zie nergens meer missies open staan en kom ook nauwelijks Reapers/Dustmen/thingies tegen. Als ik die dan overhoop blaas, geen hidden packages, geen missies.

Ow, en hoe weet ik hoevel blast-shards ik nog moet? Heb wel zo'n melding van "another 4 for upgrade", maar geen idee hoeveel ik er al heb/moet....
pi_70354678
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:19 schreef Fallen het volgende:
Gisteren de Good-Side versie uitgespeeld.

Heb nu alleen op de 2 laatste eilanden 1x een heel klein stukje wat ik niet gecleared heb. Zie nergens meer missies open staan en kom ook nauwelijks Reapers/Dustmen/thingies tegen. Als ik die dan overhoop blaas, geen hidden packages, geen missies.

Ow, en hoe weet ik hoevel blast-shards ik nog moet? Heb wel zo'n melding van "another 4 for upgrade", maar geen idee hoeveel ik er al heb/moet....
Je moet er in totaal 350, je kan zien hoeveel je er hebt als je je spel afsluit, en vervolgens naar save data gaat en je save selecteerd.
pi_70354751
edit: te laat
PSN id: Puddled_nl
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:24:12 #295
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_70354797
Dank u beiden!
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:41:54 #296
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_70364052
Overigens wordt het nu ook aangegeven. Blijkbaar moest ik er nog 2 voor de laatste upgrade.
In plaats van de upgrade staat er nu xxx van 350.

De savegame optie werkte bij mij niet. Gaf wel aan hoever ik was met districten en powers, de rest niet... maar dat komt misschien vanwege het spelen op een SD-tv.

Sta nu op 332/350... maar weet niet hoelang ik het leuk blijf vinden om te zoeken.
pi_70364935
Zodra je op 346 staat is het niet leuk meer Fallen
pi_70365313
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 07:41 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Nogal vaag einde toch, niet echt bijzondere cliffhanger.
SPOILER
pi_70365934
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:41 schreef Fallen het volgende:
Overigens wordt het nu ook aangegeven. Blijkbaar moest ik er nog 2 voor de laatste upgrade.
In plaats van de upgrade staat er nu xxx van 350.

De savegame optie werkte bij mij niet. Gaf wel aan hoever ik was met districten en powers, de rest niet... maar dat komt misschien vanwege het spelen op een SD-tv.

Sta nu op 332/350... maar weet niet hoelang ik het leuk blijf vinden om te zoeken.
Je kan naar beneden (rechter stickje dacht ik) bij die savegame om het wel te zien.
En hier een map voor alle shards (en dead drops), kan je ze weg strepen:
pi_70383041
Gister gekocht en vandaag een sessie van 4 uurtjes gehad. Game valt me tot nu toe een beetje tegen. Vooral die reapers zijn er bij de haren bij getrokken.
Staan ze daar maar een beetje op de daken te schieten, alsof ze niks beters te doen hebben. In het begin toen ik het ging spelen ergerde ik me daar kapot aan, nu wel wat minder maar het is niet origineel.
Misschien heb ik het nog niet lang genoeg gespeeld om een oordeel te geven ( als ik die map hierboven zie.. ) maar ik denk niet dat ik het ooit uit zal spelen als de game zo vervelend blijft.
Dat stukje waar hij dat infected water in z'n gezicht krijgt was wel tof, schrok me kapot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')