http://www.gametrailers.com/video/review-hd-infamous/49517quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:13 schreef DooD het volgende:
Gametrailers een 9.0 voor infamous.
Nee hoor, zijn vriendinnetje werkt bij een gamespublisher.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Inmiddels post je hier vaak genoeg om te weten dat hij voor een gamesite werkt. Case closed.
Ik was anders apetrots als ik van school weer kwam met een 7! Tegenwoordig moeten de games allemaal van die kansloze 9's of 10-en te hebben om goed te zijn. Geloof me, deze game kun je blindelings orderenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Cijfers lopen behoorlijk uiteen dus. Het cijfer Eurogamer zet me enigszins wel aan het twijfelen.
quote:
Dit is het infamous topic. Dus hier zeker 100% infamous. Mischien in het prototype topic prototypequote:Op maandag 25 mei 2009 11:54 schreef Hardrebel het volgende:
Welk spel is vetter: Infamous of Prototype?
En dat vraag je in het Infamous topic? Wat verwacht je dan??quote:Op maandag 25 mei 2009 11:54 schreef Hardrebel het volgende:
Prototype.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:54 schreef Hardrebel het volgende:
Prototype, alleen maar om het feit dat je voertuigen en wapens kan gebruiken.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:54 schreef Hardrebel het volgende:
Ik had gehoopt dat je het wat duidelijke kon bijstaan. Het antwoord waarom het leuker is vind ik slecht onderbouwd. Reacties onder jou zijn al wat beter.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En dat vraag je in het Infamous topic? Wat verwacht je dan??
Infamous natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |