abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69666662
Wat is het probleem dan met een Nederlandstalig menu? Ik zie het probleem niet hoor. Of moet de echte gamenerd alles in het engels willen doen? Het spel zelf is wel engels alleen menu toch niet?
pi_69666692
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:16 schreef Scarify het volgende:

[..]

haha ja weet je wat het is, ik heb die op NL zodat mijn ouders (mochten ze ooit BR gaan kijken) er nog wat van snapten..
Naja ik zal em nu maar op Engels zetten

dank voor de hulp, en nu ben ik echt ff paar uur weg
Ok have fun..
Je ouders kunnen geen engels?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_69666759
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:17 schreef Hardrebel het volgende:
Wat is het probleem dan met een Nederlandstalig menu? Ik zie het probleem niet hoor. Of moet de echte gamenerd alles in het engels willen doen? Het spel zelf is wel engels alleen menu toch niet?
Nou het is gewoon lomp, vooral de meeste trophies. Standaard is gewoon engels en al het andere is (meestal niet geweldig) vertaald. Tja t blijft een persoonlijke keuze, maar denk dat de meeste het wel doen, aangezien die Uncharted/Infamous/Killzone2/Rachet&K niet nederlands willen spelen...
pi_69666865
Ik ben begonnen aan inFamous in het Nederlands (patch was toen nog niet uit) en daar ben ik ook na de patch mee verder gegaan. Is prima te doen allemaal, alleen die TV-presentator is erg vervelend omdat hij een hele bekende stem heeft. Is volgens mij Lebbis of iemand die als hem klinkt.

En het spel bevat ook best groffe opmerkingen in het Nederlands die best aardig zijn!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_69666897
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:22 schreef koei het volgende:
Ik ben begonnen aan inFamous in het Nederlands (patch was toen nog niet uit) en daar ben ik ook na de patch mee verder gegaan. Is prima te doen allemaal, alleen die TV-presentator is erg vervelend omdat hij een hele bekende stem heeft. Is volgens mij Lebbis of iemand die als hem klinkt.
Beloof me dan dat je je volgende playtrough in engels probeert even, geloof me, je wil nooit meer terug
pi_69667019
Ik heb 'm in het Engels ook een uurtje gespeeld tijdens het inFamous persevent en dat klinkt inderdaad beter, maar Nederlands is echt best goed gedaan. Het is gewoon gewenning. Bijna alles op TV is Engels, dus verwacht je engels en ben je automatisch teleurgesteld als het Nederlands is (en ook nog een stem die je herkent).
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:27:54 #207
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69667083
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:26 schreef koei het volgende:
Ik heb 'm in het Engels ook een uurtje gespeeld tijdens het inFamous persevent en dat klinkt inderdaad beter, maar Nederlands is echt best goed gedaan. Het is gewoon gewenning. Bijna alles op TV is Engels, dus verwacht je engels en ben je automatisch teleurgesteld als het Nederlands is (en ook nog een stem die je herkent).
Wie is het dan?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_69667671
:s ik vind Nederlandstalige menu's altijd wel gewoon relax, en ja ofc kunnen mn ouders Engels, maar ze zijn geen techniek wonders..
Zolang het spel maar Engels is vind ik het prima.. Nederlandse spellen bah.. die stemmen zijn gewoon raar
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:30:05 #209
158732 magge
dát is even geleden!
pi_69691685
bedankt voor de info van waar ik ben enzo

damn it gewoon te weinig tijd om te spelen, gelukkig komt prototype een weekje later.

ps. the Uncharted beta key is niet meer beschikbaar.
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:31:21 #210
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_69693321
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wie is het dan?
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:22 schreef koei het volgende:
Is prima te doen allemaal, alleen die TV-presentator is erg vervelend omdat hij een hele bekende stem heeft. Is volgens mij Lebbis of iemand die als hem klinkt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:17:42 #211
158732 magge
dát is even geleden!
pi_69694841
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:31 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

[..]

Ja dat is Lebbis, dat vond ik juist wel cool.
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
pi_69702797
Vraagje:
Ik heb al aardig wat powers unlocked, maar heb nog 3 vraagtekens staan.
Ook heb ik de volgende powers nog niet unlocked:

-Megawatt Hammer
-Polarity Wall
-Lightning Storm
-Static thrusters

Dit zijn er toch echt 4

Hoe kan dit? ik maak me zorgen
pi_69705459
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje:
Ik heb al aardig wat powers unlocked, maar heb nog 3 vraagtekens staan.
Ook heb ik de volgende powers nog niet unlocked:

-Megawatt Hammer
-Polarity Wall
-Lightning Storm
-Static thrusters

Dit zijn er toch echt 4

Hoe kan dit? ik maak me zorgen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69736417
Damn best lang bezig als je gewoon je tijd neemt
Moet wel beetje oppassen, deed zo'n Thunder clap dinges van 5 hoog, ietsje teveel van het goede Zakte direct van rang, koste me 40 good-xp ongeveer..
Nu ben ik braaf, maar haha evil moet ook wel lachen zijn, overal auto's verwoesten en totale paniek zaaien
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:35:40 #215
158732 magge
dát is even geleden!
pi_69737309
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:11 schreef Scarify het volgende:
Damn best lang bezig als je gewoon je tijd neemt
Moet wel beetje oppassen, deed zo'n Thunder clap dinges van 5 hoog, ietsje teveel van het goede Zakte direct van rang, koste me 40 good-xp ongeveer..
Nu ben ik braaf, maar haha evil moet ook wel lachen zijn, overal auto's verwoesten en totale paniek zaaien
Ja, ik wilde goed spelen, maar omdat ik zo ontzettend slecht kan mikken, werd ik wel evil. :/
pi_69745231
Ik zit nu op 49%, maar die stunts zijn echt lastig. Ik heb er maar 11 uit 21. Voor de rest is het wel een dope spel. 't is fucking verslavend..
pi_69746184
Gisteren eindelijk 'Right back at ya' unlocked!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan twee minuten later zonder moeite ineens in beeld: 'Right Back At Ya (X2)'

Maar goed, nu nog een zooi districts clearen, 11 shards, een paar high falls en dan nog een keer spelen als goede Cole.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 17:51:27 #218
258517 DragonBlade
Wat is deze?
pi_69746298
is inderdaad een gaaf spel, heb enkel de demo, maar daar moet ik het ook maar even mee doen

ik vind persoonlijk ook engels altijd beter klinken, maar dat omdat 9/10 de engelse stemmen beter klinken en ik sommige uitspraken etc. beter vind in het engels
maar aan de andere kant: nederlands is wel onze taal he en zo slecht vind ik het niet klinken
He walks amongst us, but he is not one of us
pi_69776903
Ik vond Uncharted in het Nederlands ook best goed eigenlijk. Ik vind het toch wel van kwaliteit getuigen als een game dat goed voor elkaar weet te krijgen.
pi_69782473
Heb inFamous net uitgespeeld. Wat een bawzen spel. Het einde is wel dope.
SPOILER
Moet alleen nog een paar stunts en Blast Shards halen. Daarna op Evil (hard) spelen.
  zondag 7 juni 2009 @ 12:16:33 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69790075
Ik heb gisteren inFamous eindelijk eens echt goed gespeeld (missie met die vliegende units) en het is erg gaaf Vooral het klimmen en springen is echt cool al is het iets wennen als je veel Crackdown gespeeld hebt. Minpuntje vind ik de leeglopende krachten, maar dat is niet onoverkomelijk.

Nu weet ik 101% zeker dat ik die inFamous bundel ga halen de 25e
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  zondag 7 juni 2009 @ 12:22:27 #222
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_69790207
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gisteren inFamous eindelijk eens echt goed gespeeld (missie met die vliegende units) en het is erg gaaf Vooral het klimmen en springen is echt cool al is het iets wennen als je veel Crackdown gespeeld hebt. Minpuntje vind ik de leeglopende krachten, maar dat is niet onoverkomelijk.

Nu weet ik 101% zeker dat ik die inFamous bundel ga halen de 25e
Toen een stukje van de demo speelde kreeg ik een beetje een flashback naar Super Mario Sunshine waar je ook in de lucht blijft zweven wanneer je je water omlaag spoot. Vind de game ook wel een beetje Uncharted achtig met al dat klimmen en hangen. Opzich alle ingrediënten voor mij om een game leuk te vinden. Ik denk dat ik de demo vanmiddag nog is goed ga uit proberen, en misschien schaf ik de game nog wel aan. Ik twijfel alleen of ik de game wel leuk blijf vinden omdat ik meer van lineaire games houd.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 7 juni 2009 @ 12:24:29 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69790255
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:22 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Toen een stukje van de demo speelde kreeg ik een beetje een flashback naar Super Mario Sunshine waar je ook in de lucht blijft zweven wanneer je je water omlaag spoot. Vind de game ook wel een beetje Uncharted achtig met al dat klimmen en hangen. Opzich alle ingrediënten voor mij om een game leuk te vinden. Ik denk dat ik de demo vanmiddag nog is goed ga uit proberen, en misschien schaf ik de game nog wel aan. Ik twijfel alleen of ik de game wel leuk blijf vinden omdat ik meer van lineaire games houd.
De game is vrij lineair opgezet als je dat wil. Als jij gewoon steeds de blauwe bolletjes gaat spelen (de verhaalmissies), is het lineair. Je mist dan echter wel zaken als losse missies (de gele) en upgrade-dingetjes (daar moet je volgens mij objecten voor verzamelen).

Wat ik wel vind, is dat er veel knoppen gebruikt worden. En het is natuurlijk weer rete-irritant dat L1 en R1 nog steeds de standaard richt- en schietknoppen zijn Klote PlayStation controllers
pi_69790454
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat ik wel vind, is dat er veel knoppen gebruikt worden. En het is natuurlijk weer rete-irritant dat L1 en R1 nog steeds de standaard richt- en schietknoppen zijn Klote PlayStation controllers
Wat wil jij dan?
L1 & R1 is toch heel goed werkend?
  zondag 7 juni 2009 @ 12:31:49 #225
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_69790465
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De game is vrij lineair opgezet als je dat wil. Als jij gewoon steeds de blauwe bolletjes gaat spelen (de verhaalmissies), is het lineair. Je mist dan echter wel zaken als losse missies (de gele) en upgrade-dingetjes (daar moet je volgens mij objecten voor verzamelen).

Probleem bij open wereld game bij mij is dat ik nooit weet waarmee ik bezig ben, waar ik vandaan kom, en wat ik moet doen Meestal loop ik dan gewoon een beetje rond, en dan ben ik het al snel zat Had ik bij GTA Chinatown wars ook Maar zoals ik zei, ik ga die demo nog wel een keer spelen, want die had ik dus niet uitgespeeld
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 7 juni 2009 @ 12:34:12 #226
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69790517
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:31 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wat wil jij dan?
L1 & R1 is toch heel goed werkend?
De triggers. Maar dat zal mijn Xbox-fanboyism wel zijn
pi_69790898
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

De triggers. Maar dat zal mijn Xbox-fanboyism wel zijn
Dat denk ik ook, triggers zijn niet logisch om mee te schieten
Wel voor gasgeven ed.
pi_69794012
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:48 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, triggers zijn niet logisch om mee te schieten
Wel voor gasgeven ed.
ja naja een pistool heeft in het echt ook een trigger he..
Ik vond het ook wel raar toen ik van mn oude xdoos ineens op de PS3 R1 moest gebruiken.

Heb gisteren de goodguy uitgespeeld, 67% totaal ofzo.
ben nu met badguy bezig, wel lachen, de hele tijd shockwaves en granaatjes gooien tegen auto's.. Thunderclaps maken als je naar beneden suist
Is altijd lachen om iets in een puinzooi te veranderen..
Ben benieuwt naar Prototype, komt daar eigenlijk een demo van?
  maandag 8 juni 2009 @ 15:43:50 #229
258517 DragonBlade
Wat is deze?
pi_69827885
zal best kunnen, alhoewel die dan wel een beetje laat is...
ik heb prototype al besteld, en lijkt me een vette game (H)

ik begrijp alleen niet het gezeur over die triggers...
pi_69832992
In gamekings werd zondagavond effies infamous afgekraakt zeg. Zegt ook niet alles natuurlijk aangezien ze het al niet eens normaal konden uitspreken.
  maandag 8 juni 2009 @ 18:20:13 #231
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_69833186
Wat voor kritiek hadden ze dan? Zegt wel genoeg over Gamekings trouwens, spel krijgt overal dikke 9's enzo.

Anyway vet spel! Zit nu op 56% oid. Bijna naar 't 3e eiland, vermaak me prima met al m'n powers ondertussen.

Enige nadeel wat ik zo kan bedenken trouwens, is dat de sidemissions af en toe wat eentonig zijn. Maar de storyline missions worden echt veeeul vetter naarmate 't spel vordert.

[ Bericht 28% gewijzigd door Evil_Koekje op 08-06-2009 18:25:48 ]
pi_69833189
Infamous owned. Ik dacht ook eerst dat het spel zou tegenvallen. Maar het is gewoon een toppertje. Het spel is soms echt verslavend. En scoort ook behoorlijk hoog in de meeste reviews.
  maandag 8 juni 2009 @ 18:56:22 #234
258517 DragonBlade
Wat is deze?
pi_69834387
dat programma suckt ook gewoon... ik lees liever de PU
pi_69895695
had het idee dat ze er niet echt aandachtig naar hadden gekeken.. Ze wisten de aanvallen geeneens, en volgens mij begonnen ze ook NLse taal af te kraken terwijl dit dus niet eens 'verplicht' gebruik is.
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:13:11 #236
258517 DragonBlade
Wat is deze?
pi_69905687
dat sowieso, als je het niet bevalt download je toch lekker de EN zwakke manier voor het afkraken van een spel...
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:35:40 #237
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_69906423
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_69907273
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef Scarify het volgende:
had het idee dat ze er niet echt aandachtig naar hadden gekeken.. Ze wisten de aanvallen geeneens, en volgens mij begonnen ze ook NLse taal af te kraken terwijl dit dus niet eens 'verplicht' gebruik is.
Plus dat de Nederlandse taal echt goed gedaan is in dit spel

Duidelijk gevalletje van schoppen tegen een spel omdat de rest het de hemel in prijst...
pi_69920590
Ik heb 'm hier al een week liggen maar ben er helaas nog niet aan toegekomen. Van het weekend maar eens rustig voor gaan zitten dan.

The Making of inFamous‘ Innovative Soundtrack

Prima soundtrack heeft het spel.
pi_69941268
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb 'm hier al een week liggen maar ben er helaas nog niet aan toegekomen. Van het weekend maar eens rustig voor gaan zitten dan.

zit toch altijd meer diepgang in dan je denk he
pi_69943727
Misschien wel geld gekregen wat de uitgever van Prototype om infamous neer te halen. Kan maar zo. TMF is al 1 en al reclame dus van Gamekings zal het wel kunnen. Echt objectief zijn ze niet vind ik.
  donderdag 11 juni 2009 @ 18:12:54 #242
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_69944682
okay, ik ben gezwicht... ik heb inFamous gekocht, de SE versie (uiteraard...)
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:54:29 #243
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_69956832
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:

Soundtrack van het jaar
Amon tobin
pi_70010328
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government. Supreme executive power derives from a mandate from the masses, not from some farcical aquatic ceremony.
pi_70011615
Er is vast al iemand die hem heeft uitgespeeld. Wat gebeurt er daarna? Kun je gewoon verder spelen en op zoek naar de laatste shards enzo, of is het gelijk afgelopen? En als je het spel nog eens als goed ipv slecht of andersom door wilt spelen, moet je dan die shards weer opnieuw zoeken en vinden, of kun je alleen de nog niet gevonden shards vinden?
pi_70011745
quote:
Op zondag 14 juni 2009 23:47 schreef koei het volgende:
Er is vast al iemand die hem heeft uitgespeeld. Wat gebeurt er daarna? Kun je gewoon verder spelen en op zoek naar de laatste shards enzo, of is het gelijk afgelopen? En als je het spel nog eens als goed ipv slecht of andersom door wilt spelen, moet je dan die shards weer opnieuw zoeken en vinden, of kun je alleen de nog niet gevonden shards vinden?
Na de laatste missie kan je nog verder met side missions, blast shards en dead drops.
Bij een nieuwe start wordt ALLES gereset.
pi_70011884
Hmm, dat is wel jammer... Dat wordt voorlopig nog geen tweede ronde dus
pi_70014966
Gelukkig heb ik alle shards en dead drops al gevonden. Maar die stunts zijn wel lastig. Zeker als je het spel hebt uitgespeeld. Omdat je dan bijna geen vijanden meer tegenkomt.
pi_70016892
Heb gister even prototype gespeeld maar wat een bout game. De controls en bewegingen van de caracter voelen zo onnatuurlijk aan. Graphics zijn gewoonweg slecht te noemen. Nu weet ik wel dat we verwent zijn met GTA4 enz maar prototype lijkt op GTA3 man. Doe mij maar Infamous.
pi_70020563
quote:
Op maandag 15 juni 2009 09:27 schreef Hardrebel het volgende:
Heb gister even prototype gespeeld maar wat een bout game. De controls en bewegingen van de caracter voelen zo onnatuurlijk aan. Graphics zijn gewoonweg slecht te noemen. Nu weet ik wel dat we verwent zijn met GTA4 enz maar prototype lijkt op GTA3 man. Doe mij maar Infamous.
GTA4 is idd mooier, maar als je daar 4 auto's tegelijk opblaast gaat hij toch snel moeilijk doen. Prototype is wel wat meer explosies en al en heeft daarom grafisch wat moeten inleveren.
pi_70045717
Even hulp gevraagd bij een missie:
SPOILER
Alvast bedankt
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_70046523
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:33 schreef gamefreek het volgende:
SPOILER
Alvast bedankt
SPOILER
pi_70046551
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:33 schreef gamefreek het volgende:
SPOILER
Alvast bedankt
Even opnieuw opstarten? Ding hoort namelijk gewoon kapot te gaan.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_70046681
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:53 schreef koei het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:54 schreef Nebo het volgende:

[..]

Even opnieuw opstarten? Ding hoort namelijk gewoon kapot te gaan.
Ga ik morgen wel ff proberen, nu kan ik geen truck meer zien

Beiden bedankt
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_70048471
zo, 309 van de 350 brokstukken verzameld! Donderdag de laatste 41 zoeken!
pi_70057190
Ik heb gisteravond de verhaallijn uitgespeeld vervolgens zijn opeens alle gebieden in the history district overgenomen (maar geen trophy). Dit terwijl ik voordat ik hem uitspeelde op 87% zat ofzo.
Niet dat het heel erg boeit ofzo; ik ga hem toch nog als evil cole spelen.

edit: Een paar gebieden overnemen in the warren hielp; trophy gekregen.

ps: nog maar 4 shards

[ Bericht 27% gewijzigd door Renzokuken op 16-06-2009 19:27:17 ]
PSN id: Puddled_nl
pi_70150478
Ik zit nu op het tweede eiland. Ver in het noorden staat zo'n gigantische toren van afval en weet ik het wat allemaal. Man ik heb in tijden niet zo erg op het randje van mijn stoel gezeten als tijdens het klimmen. Maar nu ben ik bijna boven (groot platform met een groot kampvuur). De toren gaat nog een stukje door en ik wil hélemaal naar boven, maar ik kan niet vinden waar. Kan je niet verder of kijk ik niet goed?

Als je niet verder kan vind ik het behoorlijk zonde, had erg graag op dat randje van die kraan willen staan
pi_70150588
beklim je die toren zomaar of in een missie? In het eerste geval raad ik je aan je poging te staken
pi_70151007
Zomaar, ik zag dat kreng van de andere kant van het eiland en dacht 'daar móet ik opklimmen.' Ik had al het vermoeden dat ik daar ook nog wel zou komen met een missie, maar ik kon het even niet laten Mooie locatie voor één van de eindbattles of iets dergelijks though, zeg maar niks!
pi_70162891
Ben aan het twijfelen om deze game of prototype te gaan halen, beide games spreken mij erg aan, en speel nu alleen maar fallout, dus mag best iets bij komen

Ik heb een schijthekel aan games met monsters en andere gedrochten, voor zover ik begrepen heb komen die in beide games niet voor? Wel kut dat Infamous dus in het Nederlands is, dat vind ik dus gewoon echt niks, maar als de game zelf dan enorm vet is, zou je er nog doorheen kunnen kijken/luisteren natuurlijk
pi_70163072
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:45 schreef wapwip het volgende:
Ben aan het twijfelen om deze game of prototype te gaan halen, beide games spreken mij erg aan, en speel nu alleen maar fallout, dus mag best iets bij komen

Ik heb een schijthekel aan games met monsters en andere gedrochten, voor zover ik begrepen heb komen die in beide games niet voor? Wel kut dat Infamous dus in het Nederlands is, dat vind ik dus gewoon echt niks, maar als de game zelf dan enorm vet is, zou je er nog doorheen kunnen kijken/luisteren natuurlijk
Je kan het spel ook importeren (heb ik ook gedaan). Dan heb je gewoon de Engelse versie. Gelukkig heb ik de Nederlandse versie nog nooit hoeven spelen. Want volgens sommige mensen zijn de stemmen echt lachwekkend slecht. (niveautje fox kids/cartoon network)
pi_70163387
Dat vind ik wel beetje erg veel gedoe

Hoeveel monsters en gemuteerde rommel ga ik tegenkomen in deze game? Is het een goede combinatie tussen normale characters en monster-achtige?

Ik vind het belangrijk dat het spel een klein beetje "echt" kan zijn, dat vind ik lekkerder spelen.
pi_70163941
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:00 schreef wapwip het volgende:
Dat vind ik wel beetje erg veel gedoe

Hoeveel monsters en gemuteerde rommel ga ik tegenkomen in deze game? Is het een goede combinatie tussen normale characters en monster-achtige?

Ik vind het belangrijk dat het spel een klein beetje "echt" kan zijn, dat vind ik lekkerder spelen.
In Infamous kom je in het begin veel reapers (voor de ontploffing waren het junkies) tegen. In het begin vond ik ze er een beetje weird uit zien. Maar naarmate het spel vordert, wen je er wel aan. De bazen in inFamous zijn ook allemaal menselijke wezens, alleen dan met superpowers (vergelijk het maar een beetje met X-men).

Dus echte monsters kom je niet tegen. Op het 2e eiland kom je soms wel grote spinnen (of krabben) tegen, ook kom je later een paar Golems (een grote vijand gemaakt door afval en puinhoop) tegen. Die Golems lijken eigenlijk meer op grote robots dan op monsters.

Over Prototype kan ik niet oordelen want dat spel heb ik zelf niet.
Maar als je veel reviews leest of bekijkt. Kan je zelf ook wel weten dat inFamous gewoon een topgame is en Prototype niet. Maarja de ene vind Prototype wel leuk en de andere weer niet. Maar ik zou persoonlijk voor inFamous gaan als ik jou was.
  vrijdag 19 juni 2009 @ 13:43:22 #265
3415 Webby
1 omhoog!
pi_70164814
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:01 schreef Renzokuken het volgende:
Ik heb gisteravond de verhaallijn uitgespeeld vervolgens zijn opeens alle gebieden in the history district overgenomen (maar geen trophy). Dit terwijl ik voordat ik hem uitspeelde op 87% zat ofzo.
Niet dat het heel erg boeit ofzo; ik ga hem toch nog als evil cole spelen.

edit: Een paar gebieden overnemen in the warren hielp; trophy gekregen.

ps: nog maar 4 shards
Dat gaat rotwerk worden denk ik. Ik heb hem bijna uitgespeeld voor de eerste keer en zit nu op 337 shards. Heb wel eindelijk alle stunts gedaan
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_70165532
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:45 schreef wapwip het volgende:

Je kan het spel trouwens gewoon in het Engels spelen.

[Update] inFamous Engelstalig in Nederland na patch
pi_70166289
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 12:51 schreef Jwells het volgende:

[..]

Je kan het spel ook importeren (heb ik ook gedaan). Dan heb je gewoon de Engelse versie. Gelukkig heb ik de Nederlandse versie nog nooit hoeven spelen. Want volgens sommige mensen zijn de stemmen echt lachwekkend slecht. (niveautje fox kids/cartoon network)
Dat is onzin, de stemmen zijn erg goed gedaan. Ik heb het hele spel in het Nederlands gespeeld en me geen moment geërgerd aan de stemmen. En Ja, ik heb het spel ook 1,5 uur in het Engels gespeeld. Mensen klagen gewoon omdat ze Engels gewend zijn, terwijl Nederlandse stemmen in sommige games echt wel goed gedaan worden.

En zoals hierboven al gezegt: importeren is niet nodig voor de Engelse versie, gewoon je PS3 op Engels zetten en aansluiten op internet is voldoende, dan haal je automatisch de patch binnen en is daarna alles Engelstalig.

Ik moet nog 5 shards overigens, maar geen flauw idee waar die liggen... Ik heb alle gebieden uitgekamd, maar niet goed genoeg dus blijkbaar

[ Bericht 0% gewijzigd door koei op 19-06-2009 15:13:10 ]
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:03:05 #268
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_70167700
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:21 schreef koei het volgende:

[..]

[...]

En zoals hierboven al gezegt: importeren is niet nodig voor de Engelse versie, gewoon je Xbox op Engels zetten en aansluiten op internet is voldoende, dan haal je automatisch de patch binnen en is daarna alles Engelstalig.

Ik moet nog 5 shards overigens, maar geen flauw idee waar die liggen... Ik heb alle gebieden uitgekamd, maar niet goed genoeg dus blijkbaar
Say what?!?
pi_70168061
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:03 schreef Fallen het volgende:

[..]

Say what?!?

Dat is de tweede domme fout al in dat stukje Voortaan mijn posts maar drie keer over lezen
pi_70172435
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:21 schreef koei het volgende:

[..]

Dat is onzin, de stemmen zijn erg goed gedaan. Ik heb het hele spel in het Nederlands gespeeld en me geen moment geërgerd aan de stemmen. En Ja, ik heb het spel ook 1,5 uur in het Engels gespeeld. Mensen klagen gewoon omdat ze Engels gewend zijn, terwijl Nederlandse stemmen in sommige games echt wel goed gedaan worden.

En zoals hierboven al gezegt: importeren is niet nodig voor de Engelse versie, gewoon je PS3 op Engels zetten en aansluiten op internet is voldoende, dan haal je automatisch de patch binnen en is daarna alles Engelstalig.

SPOILER: Mogelijk lastige Blast Shard locaties
pi_70182043
Wat een VET spel Even de demo gedownload net, ik moest alleen een generator onder de spoorrails zien te vinden, wat me niet lukte toen ben ik maar wat auto's gaan omgooien enzo, erg leuk, super vette explosies Deze ga ik zeker kopen
pi_70206964
Slap einde zeg. Ik had veeeel meer verwacht van het die
SPOILER
pi_70207260
SPOILER
pi_70210164
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:26 schreef FinalD87 het volgende:

[..]
SPOILER: Mogelijk lastige Blast Shard locaties
Zo, weer 1 erbij! nog 4 te gaan...
pi_70221794
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 21:58 schreef Jwells het volgende:
SPOILER
Daarom juist. Dit had toch veel beter uitgewerkt kunnen worden?

Het enige wat je krijgt is een kort filmpje dat
SPOILER
Ik zo van WTF is dit het einde?
pi_70224307
quote:
Op zondag 21 juni 2009 14:55 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Daarom juist. Dit had toch veel beter uitgewerkt kunnen worden?

Het enige wat je krijgt is een kort filmpje dat
SPOILER
Ik zo van WTF is dit het einde?
SPOILER
pi_70226161
Ik kom ergens niet uit. Ik speel de game als Good. Ben nu ook Hero, en heb het spel bijna uit.

Alleen nu krijg ik niet alle districts 100%. Op Warren en Neon heb ik nog een side missie openstaan. Alleen die kan je alleen doen als je 'Bad' bent. Dus hoe krijg ik nu deze districts op 100% ?

Ook zie ik in het powers menu dat er een ability is die je krijgt bij het doen van een x aantal 'Good side missions'. 15 om de ability op zn top te krijgen. Maar ik heb er maar 5. En aangezien ik het spel bijna uit heb (80%) vraag ik me af. Hoe of waar vind ik nu die overige 10? Op de minimap zie ik ze niet
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_70227468
Ben vandaag maar eens begonnen met het spel (ja ik weet het , kwam er maar niet aan toe). Eerste indruk is positief.

Met name het klimmechaniek is waar ik erg van onder de indruk ben. Van een nog hoger niveau als in AC als je het mij vraagt.

Hoe spelen jullie trouwens in de 1e playthrough? Good or evil? Ga zelf eerst voor good, 2e playthrough evil.
  zondag 21 juni 2009 @ 18:47:47 #279
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_70228096
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:30 schreef the_undertaker het volgende:
Ik kom ergens niet uit. Ik speel de game als Good. Ben nu ook Hero, en heb het spel bijna uit.

Alleen nu krijg ik niet alle districts 100%. Op Warren en Neon heb ik nog een side missie openstaan. Alleen die kan je alleen doen als je 'Bad' bent. Dus hoe krijg ik nu deze districts op 100% ?

Ook zie ik in het powers menu dat er een ability is die je krijgt bij het doen van een x aantal 'Good side missions'. 15 om de ability op zn top te krijgen. Maar ik heb er maar 5. En aangezien ik het spel bijna uit heb (80%) vraag ik me af. Hoe of waar vind ik nu die overige 10? Op de minimap zie ik ze niet
Er zijn 5 good en 5 evil sidemissions per eiland, zoek eens rond bij de evil sidemissions die je ziet, de good missies zitten daar ergens bij in de buurt.
Ook geen sig dus
pi_70228114
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:30 schreef the_undertaker het volgende:

Als het goed is kun je kiezen uit goede of slechte missies daar. Moet je even goed rondzoeken in die gebieden. Ik ben zelf voor de goede kant gegaan de eerste keer en heb ook alle goede missies gewoon kunnen spelen, alleen als je eenmaal de goede missie hebt gedaan vervalt de slechte. Heb je niet per ongeluk een slechte missie gedaan? Overigens heb ik heel lang zitten zoeken om de laatste districts van Historic over te nemen, maar het klopt dat je daar 3 districten open houdt (als je alle andere districten hebt overgenomen zit je dan wel gewoon op 84/84)
  zondag 21 juni 2009 @ 18:53:55 #281
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_70228228
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:48 schreef koei het volgende:

[..]

Als het goed is kun je kiezen uit goede of slechte missies daar. Moet je even goed rondzoeken in die gebieden. Ik ben zelf voor de goede kant gegaan de eerste keer en heb ook alle goede missies gewoon kunnen spelen, alleen als je eenmaal de goede missie hebt gedaan vervalt de slechte. Heb je niet per ongeluk een slechte missie gedaan? Overigens heb ik heel lang zitten zoeken om de laatste districts van Historic over te nemen, maar het klopt dat je daar 3 districten open houdt (als je alle andere districten hebt overgenomen zit je dan wel gewoon op 84/84)
De laatste districts kan je overnemen door daar bad guys te verslaan tot er eentje een foto dropt met een blast shard er op
Ook geen sig dus
pi_70228292
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:53 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

De laatste districts kan je overnemen door daar bad guys te verslaan tot er eentje een foto dropt met een blast shard er op
Nee, je kan pas het hele district overnemen nadat je de storyline hebt uitgespeeld, anders blijven er altijd 3 gebieden over. Die verborgen pakketjes had ik allemaal al gehaald.
  zondag 21 juni 2009 @ 18:59:13 #283
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_70228327
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:57 schreef koei het volgende:

[..]

Nee, je kan pas het hele district overnemen nadat je de storyline hebt uitgespeeld, anders blijven er altijd 3 gebieden over. Die verborgen pakketjes had ik allemaal al gehaald.
Oh, op die manier, dat klopt ja Maar dat zijn ieg niet de good/evil sidemissions toch?
Ook geen sig dus
pi_70228634
nee, die kun je al veel eerder halen
pi_70288079
pi_70308994
Heeft iemand het infamous kostuum voor home al? Amerika heeft het al sinds de 16e, lopen wij echt zo achter?
pi_70321158
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:37 schreef delano.888 het volgende:
Heeft iemand het infamous kostuum voor home al? Amerika heeft het al sinds de 16e, lopen wij echt zo achter?
Home
pi_70335627
Ik zie nu de aftiteling van inFamous voorbij komen. Wat een einde
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:45:13 #289
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_70339443
Ik ben er net mee begonnen, vind het erg gaaf en tot nu toe lekker gevarieerd nog!
pi_70339585
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er net mee begonnen, vind het erg gaaf en tot nu toe lekker gevarieerd nog!
TIP!
Koop als eerste de health upgrades, erg nuttig
pi_70347877
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:08 schreef Nebo het volgende:
Ik zie nu de aftiteling van inFamous voorbij komen. Wat een einde
Nogal vaag einde toch, niet echt bijzondere cliffhanger.
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:19:10 #292
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_70354625
Gisteren de Good-Side versie uitgespeeld.

Heb nu alleen op de 2 laatste eilanden 1x een heel klein stukje wat ik niet gecleared heb. Zie nergens meer missies open staan en kom ook nauwelijks Reapers/Dustmen/thingies tegen. Als ik die dan overhoop blaas, geen hidden packages, geen missies.

Ow, en hoe weet ik hoevel blast-shards ik nog moet? Heb wel zo'n melding van "another 4 for upgrade", maar geen idee hoeveel ik er al heb/moet....
pi_70354678
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:19 schreef Fallen het volgende:
Gisteren de Good-Side versie uitgespeeld.

Heb nu alleen op de 2 laatste eilanden 1x een heel klein stukje wat ik niet gecleared heb. Zie nergens meer missies open staan en kom ook nauwelijks Reapers/Dustmen/thingies tegen. Als ik die dan overhoop blaas, geen hidden packages, geen missies.

Ow, en hoe weet ik hoevel blast-shards ik nog moet? Heb wel zo'n melding van "another 4 for upgrade", maar geen idee hoeveel ik er al heb/moet....
Je moet er in totaal 350, je kan zien hoeveel je er hebt als je je spel afsluit, en vervolgens naar save data gaat en je save selecteerd.
pi_70354751
edit: te laat
PSN id: Puddled_nl
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:24:12 #295
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_70354797
Dank u beiden!
  donderdag 25 juni 2009 @ 16:41:54 #296
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_70364052
Overigens wordt het nu ook aangegeven. Blijkbaar moest ik er nog 2 voor de laatste upgrade.
In plaats van de upgrade staat er nu xxx van 350.

De savegame optie werkte bij mij niet. Gaf wel aan hoever ik was met districten en powers, de rest niet... maar dat komt misschien vanwege het spelen op een SD-tv.

Sta nu op 332/350... maar weet niet hoelang ik het leuk blijf vinden om te zoeken.
pi_70364935
Zodra je op 346 staat is het niet leuk meer Fallen
pi_70365313
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 07:41 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Nogal vaag einde toch, niet echt bijzondere cliffhanger.
SPOILER
pi_70365934
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:41 schreef Fallen het volgende:
Overigens wordt het nu ook aangegeven. Blijkbaar moest ik er nog 2 voor de laatste upgrade.
In plaats van de upgrade staat er nu xxx van 350.

De savegame optie werkte bij mij niet. Gaf wel aan hoever ik was met districten en powers, de rest niet... maar dat komt misschien vanwege het spelen op een SD-tv.

Sta nu op 332/350... maar weet niet hoelang ik het leuk blijf vinden om te zoeken.
Je kan naar beneden (rechter stickje dacht ik) bij die savegame om het wel te zien.
En hier een map voor alle shards (en dead drops), kan je ze weg strepen:
pi_70383041
Gister gekocht en vandaag een sessie van 4 uurtjes gehad. Game valt me tot nu toe een beetje tegen. Vooral die reapers zijn er bij de haren bij getrokken.
Staan ze daar maar een beetje op de daken te schieten, alsof ze niks beters te doen hebben. In het begin toen ik het ging spelen ergerde ik me daar kapot aan, nu wel wat minder maar het is niet origineel.
Misschien heb ik het nog niet lang genoeg gespeeld om een oordeel te geven ( als ik die map hierboven zie.. ) maar ik denk niet dat ik het ooit uit zal spelen als de game zo vervelend blijft.
Dat stukje waar hij dat infected water in z'n gezicht krijgt was wel tof, schrok me kapot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')