Ok have fun..quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:16 schreef Scarify het volgende:
[..]
haha ja weet je wat het is, ik heb die op NL zodat mijn ouders (mochten ze ooit BR gaan kijken) er nog wat van snapten..
Naja ik zal em nu maar op Engels zetten
dank voor de hulp, en nu ben ik echt ff paar uur weg
Nou het is gewoon lomp, vooral de meeste trophies. Standaard is gewoon engels en al het andere is (meestal niet geweldig) vertaald. Tja t blijft een persoonlijke keuze, maar denk dat de meeste het wel doen, aangezien die Uncharted/Infamous/Killzone2/Rachet&K niet nederlands willen spelen...quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:17 schreef Hardrebel het volgende:
Wat is het probleem dan met een Nederlandstalig menu? Ik zie het probleem niet hoor. Of moet de echte gamenerd alles in het engels willen doen? Het spel zelf is wel engels alleen menu toch niet?
Beloof me dan dat je je volgende playtrough in engels probeert even, geloof me, je wil nooit meer terugquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:22 schreef koei het volgende:
Ik ben begonnen aan inFamous in het Nederlands (patch was toen nog niet uit) en daar ben ik ook na de patch mee verder gegaan. Is prima te doen allemaal, alleen die TV-presentator is erg vervelend omdat hij een hele bekende stem heeft. Is volgens mij Lebbis of iemand die als hem klinkt.
Wie is het dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:26 schreef koei het volgende:
Ik heb 'm in het Engels ook een uurtje gespeeld tijdens het inFamous persevent en dat klinkt inderdaad beter, maar Nederlands is echt best goed gedaan. Het is gewoon gewenning. Bijna alles op TV is Engels, dus verwacht je engels en ben je automatisch teleurgesteld als het Nederlands is (en ook nog een stem die je herkent).
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:22 schreef koei het volgende:
Is prima te doen allemaal, alleen die TV-presentator is erg vervelend omdat hij een hele bekende stem heeft. Is volgens mij Lebbis of iemand die als hem klinkt.
Ja dat is Lebbis, dat vond ik juist wel cool.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef delano.888 het volgende:
Vraagje:
Ik heb al aardig wat powers unlocked, maar heb nog 3 vraagtekens staan.
Ook heb ik de volgende powers nog niet unlocked:
-Megawatt Hammer
-Polarity Wall
-Lightning Storm
-Static thrusters
Dit zijn er toch echt 4
Hoe kan dit? ik maak me zorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik wilde goed spelen, maar omdat ik zo ontzettend slecht kan mikken, werd ik wel evil. :/quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:11 schreef Scarify het volgende:
Damn best lang bezig als je gewoon je tijd neemt![]()
Moet wel beetje oppassen, deed zo'n Thunder clap dinges van 5 hoog, ietsje teveel van het goedeZakte direct van rang, koste me 40 good-xp ongeveer..
Nu ben ik braaf, maar haha evil moet ook wel lachen zijn, overal auto's verwoesten en totale paniek zaaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan twee minuten later zonder moeite ineens in beeld: 'Right Back At Ya (X2)'![]()
Maar goed, nu nog een zooi districts clearen, 11 shards, een paar high falls en dan nog een keer spelen als goede Cole.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet alleen nog een paar stunts en Blast Shards halen. Daarna op Evil (hard) spelen.
Toen een stukje van de demo speelde kreeg ik een beetje een flashback naar Super Mario Sunshine waar je ook in de lucht blijft zweven wanneer je je water omlaag spoot. Vind de game ook wel een beetje Uncharted achtig met al dat klimmen en hangen. Opzich alle ingrediënten voor mij om een game leuk te vinden. Ik denk dat ik de demo vanmiddag nog is goed ga uit proberen, en misschien schaf ik de game nog wel aan. Ik twijfel alleen of ik de game wel leuk blijf vinden omdat ik meer van lineaire games houd.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb gisteren inFamous eindelijk eens echt goed gespeeld (missie met die vliegende units) en het is erg gaafVooral het klimmen en springen is echt cool al is het iets wennen als je veel Crackdown gespeeld hebt. Minpuntje vind ik de leeglopende krachten, maar dat is niet onoverkomelijk.
Nu weet ik 101% zeker dat ik die inFamous bundel ga halen de 25e
De game is vrij lineair opgezet als je dat wil. Als jij gewoon steeds de blauwe bolletjes gaat spelen (de verhaalmissies), is het lineair. Je mist dan echter wel zaken als losse missies (de gele) en upgrade-dingetjes (daar moet je volgens mij objecten voor verzamelen).quote:Op zondag 7 juni 2009 12:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Toen een stukje van de demo speelde kreeg ik een beetje een flashback naar Super Mario Sunshine waar je ook in de lucht blijft zweven wanneer je je water omlaag spoot. Vind de game ook wel een beetje Uncharted achtig met al dat klimmen en hangen. Opzich alle ingrediënten voor mij om een game leuk te vinden. Ik denk dat ik de demo vanmiddag nog is goed ga uit proberen, en misschien schaf ik de game nog wel aan. Ik twijfel alleen of ik de game wel leuk blijf vinden omdat ik meer van lineaire games houd.
Wat wil jij dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat ik wel vind, is dat er veel knoppen gebruikt worden. En het is natuurlijk weer rete-irritant dat L1 en R1 nog steeds de standaard richt- en schietknoppen zijnKlote PlayStation controllers
Probleem bij open wereld game bij mij is dat ik nooit weet waarmee ik bezig ben, waar ik vandaan kom, en wat ik moet doenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De game is vrij lineair opgezet als je dat wil. Als jij gewoon steeds de blauwe bolletjes gaat spelen (de verhaalmissies), is het lineair. Je mist dan echter wel zaken als losse missies (de gele) en upgrade-dingetjes (daar moet je volgens mij objecten voor verzamelen).
Wat ik wel vind, is dat er veel knoppen gebruikt worden. En het is natuurlijk weer rete-irritant dat L1 en R1 nog steeds de standaard richt- en schietknoppen zijnKlote PlayStation controllers
De triggers. Maar dat zal mijn Xbox-fanboyism wel zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 12:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat wil jij dan?![]()
L1 & R1 is toch heel goed werkend?
Dat denk ik ook, triggers zijn niet logisch om mee te schietenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De triggers. Maar dat zal mijn Xbox-fanboyism wel zijn
ja naja een pistool heeft in het echt ook een trigger he..quote:Op zondag 7 juni 2009 12:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, triggers zijn niet logisch om mee te schieten
Wel voor gasgeven ed.
Plus dat de Nederlandse taal echt goed gedaan is in dit spelquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef Scarify het volgende:
had het idee dat ze er niet echt aandachtig naar hadden gekeken.. Ze wisten de aanvallen geeneens, en volgens mij begonnen ze ook NLse taal af te kraken terwijl dit dus niet eens 'verplicht' gebruik is.
zit toch altijd meer diepgang in dan je denk hequote:Op donderdag 11 juni 2009 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb 'm hier al een week liggen maar ben er helaas nog niet aan toegekomen. Van het weekend maar eens rustig voor gaan zitten dan.
The Making of inFamous‘ Innovative Soundtrack
Prima soundtrack heeft het spel.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb 'm hier al een week liggen maar ben er helaas nog niet aan toegekomen. Van het weekend maar eens rustig voor gaan zitten dan.
The Making of inFamous‘ Innovative Soundtrack
Prima soundtrack heeft het spel.
Na de laatste missie kan je nog verder met side missions, blast shards en dead drops.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:47 schreef koei het volgende:
Er is vast al iemand die hem heeft uitgespeeld. Wat gebeurt er daarna? Kun je gewoon verder spelen en op zoek naar de laatste shards enzo, of is het gelijk afgelopen? En als je het spel nog eens als goed ipv slecht of andersom door wilt spelen, moet je dan die shards weer opnieuw zoeken en vinden, of kun je alleen de nog niet gevonden shards vinden?
GTA4 is idd mooier, maar als je daar 4 auto's tegelijk opblaast gaat hij toch snel moeilijk doen. Prototype is wel wat meer explosies en al en heeft daarom grafisch wat moeten inleveren.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:27 schreef Hardrebel het volgende:
Heb gister even prototype gespeeld maar wat een bout game. De controls en bewegingen van de caracter voelen zo onnatuurlijk aan. Graphics zijn gewoonweg slecht te noemen. Nu weet ik wel dat we verwent zijn met GTA4 enz maar prototype lijkt op GTA3 man. Doe mij maar Infamous.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:33 schreef gamefreek het volgende:
Even hulp gevraagd bij een missie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:33 schreef gamefreek het volgende:
Even hulp gevraagd bij een missie:Even opnieuw opstarten? Ding hoort namelijk gewoon kapot te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:53 schreef koei het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga ik morgen wel ff proberen, nu kan ik geen truck meer zienquote:Op maandag 15 juni 2009 23:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Even opnieuw opstarten? Ding hoort namelijk gewoon kapot te gaan.
![]()
Beiden bedankt
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
Je kan het spel ook importeren (heb ik ook gedaan). Dan heb je gewoon de Engelse versie. Gelukkig heb ik de Nederlandse versie nog nooit hoeven spelen. Want volgens sommige mensen zijn de stemmen echt lachwekkend slecht. (niveautje fox kids/cartoon network)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:45 schreef wapwip het volgende:
Ben aan het twijfelen om deze game of prototype te gaan halen, beide games spreken mij erg aan, en speel nu alleen maar fallout, dus mag best iets bij komen![]()
Ik heb een schijthekel aan games met monsters en andere gedrochten, voor zover ik begrepen heb komen die in beide games niet voor? Wel kut dat Infamous dus in het Nederlands is, dat vind ik dus gewoon echt niks, maar als de game zelf dan enorm vet is, zou je er nog doorheen kunnen kijken/luisteren natuurlijk
In Infamous kom je in het begin veel reapers (voor de ontploffing waren het junkies) tegen. In het begin vond ik ze er een beetje weird uit zien. Maar naarmate het spel vordert, wen je er wel aan. De bazen in inFamous zijn ook allemaal menselijke wezens, alleen dan met superpowers (vergelijk het maar een beetje met X-men).quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:00 schreef wapwip het volgende:
Dat vind ik wel beetje erg veel gedoe![]()
Hoeveel monsters en gemuteerde rommel ga ik tegenkomen in deze game? Is het een goede combinatie tussen normale characters en monster-achtige?
Ik vind het belangrijk dat het spel een klein beetje "echt" kan zijn, dat vind ik lekkerder spelen.
Dat gaat rotwerk worden denk ik. Ik heb hem bijna uitgespeeld voor de eerste keer en zit nu op 337 shards. Heb wel eindelijk alle stunts gedaanquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:01 schreef Renzokuken het volgende:
Ik heb gisteravond de verhaallijn uitgespeeld vervolgens zijn opeens alle gebieden in the history district overgenomen (maar geen trophy). Dit terwijl ik voordat ik hem uitspeelde op 87% zat ofzo.
Niet dat het heel erg boeit ofzo; ik ga hem toch nog als evil cole spelen.
edit: Een paar gebieden overnemen in the warren hielp; trophy gekregen.
ps: nog maar 4 shards![]()
Je kan het spel trouwens gewoon in het Engels spelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:45 schreef wapwip het volgende:
Ben aan het twijfelen om deze game of prototype te gaan halen, beide games spreken mij erg aan, en speel nu alleen maar fallout, dus mag best iets bij komen![]()
Ik heb een schijthekel aan games met monsters en andere gedrochten, voor zover ik begrepen heb komen die in beide games niet voor? Wel kut dat Infamous dus in het Nederlands is, dat vind ik dus gewoon echt niks, maar als de game zelf dan enorm vet is, zou je er nog doorheen kunnen kijken/luisteren natuurlijk
Dat is onzin, de stemmen zijn erg goed gedaan. Ik heb het hele spel in het Nederlands gespeeld en me geen moment geërgerd aan de stemmen. En Ja, ik heb het spel ook 1,5 uur in het Engels gespeeld. Mensen klagen gewoon omdat ze Engels gewend zijn, terwijl Nederlandse stemmen in sommige games echt wel goed gedaan worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:51 schreef Jwells het volgende:
[..]
Je kan het spel ook importeren (heb ik ook gedaan). Dan heb je gewoon de Engelse versie. Gelukkig heb ik de Nederlandse versie nog nooit hoeven spelen. Want volgens sommige mensen zijn de stemmen echt lachwekkend slecht. (niveautje fox kids/cartoon network)
Say what?!?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:21 schreef koei het volgende:
[..]
[...]
En zoals hierboven al gezegt: importeren is niet nodig voor de Engelse versie, gewoon je Xbox op Engels zetten en aansluiten op internet is voldoende, dan haal je automatisch de patch binnen en is daarna alles Engelstalig.
Ik moet nog 5 shards overigens, maar geen flauw idee waar die liggen... Ik heb alle gebieden uitgekamd, maar niet goed genoeg dus blijkbaar
Dat is de tweede domme fout al in dat stukjequote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:21 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is onzin, de stemmen zijn erg goed gedaan. Ik heb het hele spel in het Nederlands gespeeld en me geen moment geërgerd aan de stemmen. En Ja, ik heb het spel ook 1,5 uur in het Engels gespeeld. Mensen klagen gewoon omdat ze Engels gewend zijn, terwijl Nederlandse stemmen in sommige games echt wel goed gedaan worden.
En zoals hierboven al gezegt: importeren is niet nodig voor de Engelse versie, gewoon je PS3 op Engels zetten en aansluiten op internet is voldoende, dan haal je automatisch de patch binnen en is daarna alles Engelstalig.
Ik moet nog 5 shards overigens, maar geen flauw idee waar die liggen... Ik heb alle gebieden uitgekamd, maar niet goed genoeg dus blijkbaar
SPOILER: Mogelijk lastige Blast Shard locatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:26 schreef FinalD87 het volgende:
[..]Zo, weer 1 erbij! nog 4 te gaan...SPOILER: Mogelijk lastige Blast Shard locatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:58 schreef Jwells het volgende:Daarom juist. Dit had toch veel beter uitgewerkt kunnen worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige wat je krijgt is een kort filmpje datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zo van WTF is dit het einde?
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:55 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Daarom juist. Dit had toch veel beter uitgewerkt kunnen worden?
Het enige wat je krijgt is een kort filmpje datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zo van WTF is dit het einde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Er zijn 5 good en 5 evil sidemissions per eiland, zoek eens rond bij de evil sidemissions die je ziet, de good missies zitten daar ergens bij in de buurt.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:30 schreef the_undertaker het volgende:
Ik kom ergens niet uit. Ik speel de game als Good. Ben nu ook Hero, en heb het spel bijna uit.
Alleen nu krijg ik niet alle districts 100%. Op Warren en Neon heb ik nog een side missie openstaan. Alleen die kan je alleen doen als je 'Bad' bent. Dus hoe krijg ik nu deze districts op 100% ?
Ook zie ik in het powers menu dat er een ability is die je krijgt bij het doen van een x aantal 'Good side missions'. 15 om de ability op zn top te krijgen. Maar ik heb er maar 5. En aangezien ik het spel bijna uit heb (80%) vraag ik me af. Hoe of waar vind ik nu die overige 10? Op de minimap zie ik ze niet
Als het goed is kun je kiezen uit goede of slechte missies daar. Moet je even goed rondzoeken in die gebieden. Ik ben zelf voor de goede kant gegaan de eerste keer en heb ook alle goede missies gewoon kunnen spelen, alleen als je eenmaal de goede missie hebt gedaan vervalt de slechte. Heb je niet per ongeluk een slechte missie gedaan? Overigens heb ik heel lang zitten zoeken om de laatste districts van Historic over te nemen, maar het klopt dat je daar 3 districten open houdt (als je alle andere districten hebt overgenomen zit je dan wel gewoon op 84/84)quote:Op zondag 21 juni 2009 17:30 schreef the_undertaker het volgende:
Ik kom ergens niet uit. Ik speel de game als Good. Ben nu ook Hero, en heb het spel bijna uit.
Alleen nu krijg ik niet alle districts 100%. Op Warren en Neon heb ik nog een side missie openstaan. Alleen die kan je alleen doen als je 'Bad' bent. Dus hoe krijg ik nu deze districts op 100% ?
Ook zie ik in het powers menu dat er een ability is die je krijgt bij het doen van een x aantal 'Good side missions'. 15 om de ability op zn top te krijgen. Maar ik heb er maar 5. En aangezien ik het spel bijna uit heb (80%) vraag ik me af. Hoe of waar vind ik nu die overige 10? Op de minimap zie ik ze niet
De laatste districts kan je overnemen door daar bad guys te verslaan tot er eentje een foto dropt met een blast shard er opquote:Op zondag 21 juni 2009 18:48 schreef koei het volgende:
[..]
Als het goed is kun je kiezen uit goede of slechte missies daar. Moet je even goed rondzoeken in die gebieden. Ik ben zelf voor de goede kant gegaan de eerste keer en heb ook alle goede missies gewoon kunnen spelen, alleen als je eenmaal de goede missie hebt gedaan vervalt de slechte. Heb je niet per ongeluk een slechte missie gedaan? Overigens heb ik heel lang zitten zoeken om de laatste districts van Historic over te nemen, maar het klopt dat je daar 3 districten open houdt (als je alle andere districten hebt overgenomen zit je dan wel gewoon op 84/84)
Nee, je kan pas het hele district overnemen nadat je de storyline hebt uitgespeeld, anders blijven er altijd 3 gebieden over. Die verborgen pakketjes had ik allemaal al gehaald.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:53 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
De laatste districts kan je overnemen door daar bad guys te verslaan tot er eentje een foto dropt met een blast shard er op
Oh, op die manier, dat klopt jaquote:Op zondag 21 juni 2009 18:57 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, je kan pas het hele district overnemen nadat je de storyline hebt uitgespeeld, anders blijven er altijd 3 gebieden over. Die verborgen pakketjes had ik allemaal al gehaald.
Homequote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:37 schreef delano.888 het volgende:
Heeft iemand het infamous kostuum voor home al? Amerika heeft het al sinds de 16e, lopen wij echt zo achter?
TIP!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er net mee begonnen, vind het erg gaaf en tot nu toe lekker gevarieerd nog!
Nogal vaag einde toch, niet echt bijzondere cliffhanger.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:08 schreef Nebo het volgende:
Ik zie nu de aftiteling van inFamous voorbij komen. Wat een einde
Je moet er in totaal 350, je kan zien hoeveel je er hebt als je je spel afsluit, en vervolgens naar save data gaat en je save selecteerd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:19 schreef Fallen het volgende:
Gisteren de Good-Side versie uitgespeeld.![]()
Heb nu alleen op de 2 laatste eilanden 1x een heel klein stukje wat ik niet gecleared heb. Zie nergens meer missies open staan en kom ook nauwelijks Reapers/Dustmen/thingies tegen. Als ik die dan overhoop blaas, geen hidden packages, geen missies.![]()
Ow, en hoe weet ik hoevel blast-shards ik nog moet? Heb wel zo'n melding van "another 4 for upgrade", maar geen idee hoeveel ik er al heb/moet....
quote:Op donderdag 25 juni 2009 07:41 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Nogal vaag einde toch, niet echt bijzondere cliffhanger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Je kan naar beneden (rechter stickje dacht ik) bij die savegame om het wel te zien.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:41 schreef Fallen het volgende:
Overigens wordt het nu ook aangegeven. Blijkbaar moest ik er nog 2 voor de laatste upgrade.
In plaats van de upgrade staat er nu xxx van 350.
De savegame optie werkte bij mij niet. Gaf wel aan hoever ik was met districten en powers, de rest niet... maar dat komt misschien vanwege het spelen op een SD-tv.
Sta nu op 332/350... maar weet niet hoelang ik het leuk blijf vinden om te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |