http://www.gametrailers.com/video/review-hd-infamous/49517quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:13 schreef DooD het volgende:
Gametrailers een 9.0 voor infamous.
Nee hoor, zijn vriendinnetje werkt bij een gamespublisher.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Inmiddels post je hier vaak genoeg om te weten dat hij voor een gamesite werkt. Case closed.
Ik was anders apetrots als ik van school weer kwam met een 7! Tegenwoordig moeten de games allemaal van die kansloze 9's of 10-en te hebben om goed te zijn. Geloof me, deze game kun je blindelings orderenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Cijfers lopen behoorlijk uiteen dus. Het cijfer Eurogamer zet me enigszins wel aan het twijfelen.
quote:
Dit is het infamous topic. Dus hier zeker 100% infamous. Mischien in het prototype topic prototypequote:Op maandag 25 mei 2009 11:54 schreef Hardrebel het volgende:
Welk spel is vetter: Infamous of Prototype?
En dat vraag je in het Infamous topic? Wat verwacht je dan??quote:Op maandag 25 mei 2009 11:54 schreef Hardrebel het volgende:
Prototype.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:54 schreef Hardrebel het volgende:
Prototype, alleen maar om het feit dat je voertuigen en wapens kan gebruiken.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:54 schreef Hardrebel het volgende:
Ik had gehoopt dat je het wat duidelijke kon bijstaan. Het antwoord waarom het leuker is vind ik slecht onderbouwd. Reacties onder jou zijn al wat beter.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En dat vraag je in het Infamous topic? Wat verwacht je dan??
Infamous natuurlijk
gewoon je stoute schoenen aantrekken en kopen! Als het niks is kun je hem zo weer doorverkopen.. aan mij b.v.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:27 schreef kreuk050 het volgende:
Ben nog onwijs aan het twijfelen, normaal speel ik alleen voetbal en race spellen...
Dankje! Ook besteld!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Special Edition kost 55 euro bij Bartsmit.
http://www.bartsmit.com/s(...)6fh_refview%3Dsearch
Besteld.![]()
Hopelijk laat de patch (als optie voor de Engelse taal) niet al te lang op zich wachten.
Wat een kutsite die gamemania, weet iemand hoe ik moet cancellen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:02 schreef delano.888 het volgende:
Infamous special edition voor de prijs van de normale game!:
http://www.gamemania.be/default.aspx
Uhm, mensen, iemand enig idee wat die prijs daar is? Kan het echt NERGENS vinden, heb m zelfs al besteld in de hoop hem te vinden, nee hoor nog niet. (Je moet hem ophalen) WTF??
Tis toch gelukt, bij mijn pre-orders oid, sowieso, anders had ik m gewoon niet opgehaald. Waar zie jij de prijs staan van infamous btw? Ben ik nou zo blind?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:14 schreef Waag-hals het volgende:
Ik zou voor die prijs ook wel willen cancelen. 55 bij BS tegenover 70 bij GM? Dan wil ik BS. Helaas kan je online je order niet cancelen bij GM geloof ik.
Misschien binnenkort toch maar stoppen met het aanschaffen van games bij GM. Leuk hoor, zo'n game-keten, maar ze hebben te weinig aanbiedingen of oude games om het voor mij interessant te houden. Als ik nu al Prototype kan pre-orderen voor 49e, dan koop ik m natuurlijk niet bij GM voor 65-70.
Zelfde verhaal voor InFamous.
Ja leuk, nou heb ik 'em ook maar moeten bestellen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Special Edition kost 55 euro bij Bartsmit.
http://www.bartsmit.com/s(...)6fh_refview%3Dsearch
Besteld.![]()
Hopelijk laat de patch (als optie voor de Engelse taal) niet al te lang op zich wachten.
Over drie maanden, als jij je backlog weg gewerkt hebt is de game nog maar 30 euroquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:45 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Ja leuk, nou heb ik 'em ook maar moeten bestellen...
Backlog wordt groter en groter
Maar dit is de Special Edition met Uncharted 2 Multi Player Beta en extra voucher voor een extra ingame kracht!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Over drie maanden, als jij je backlog weg gewerkt hebt is de game nog maar 30 euroPS3 titels dalen achterlijk snel in prijs namelijk.
Bioshock voor een tientje is een perfecte dealquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:55 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Maar dit is de Special Edition met Uncharted 2 Multi Player Beta en extra voucher voor een extra ingame kracht!!!![]()
![]()
Maar ik doe ook wel eens wachten. Heel lang wachten. Maand geleden ook Bioshock besteld voor een tientje bij The Hut, maar die is ook nog niet binnen.
Wil die game ook toevoegen aan m'n backlog...
Eigenlijk pas morgen, maar eplaza en bart smit staan erom bekend om games al voor hun 'straat datum' te verkopen.quote:
Ik zou zweren dat ik ergens 28 mei zag staan. Jammer genoeg verkopen ze nou net dit spel weer niet voor de release dag... MGS4 en GTA4 had ik wel eerderquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:36 schreef SoulThief het volgende:
[..]
Eigenlijk pas morgen, maar eplaza en bart smit staan erom bekend om games al voor hun 'straat datum' te verkopen.
Ik had het toen al met GTA San Andreas, en had het laatst nog met Killzone 2 die zou een vrijdag pas uitkomen ver verkochten hem woensdag al
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:48 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat ik ergens 28 mei zag staan. Jammer genoeg verkopen ze nou net dit spel weer niet voor de release dag... MGS4 en GTA4 had ik wel eerder
Stoere jongenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef magge het volgende:
[..]
Ik heb _ALTIJD_ mn games eerder dan de datum op internet, infamous had ik, woensdag. Prachtig spel trouwens, jammer dat het NEDERLANDS is, en ik momenteel zonder internet zit (bij mij thuis). Dat is erg rot.
Nouja, volgende week Prototype toch?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef magge het volgende:
[..]
Ik heb _ALTIJD_ mn games eerder dan de datum op internet, infamous had ik, woensdag.
Woensdag pasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef magge het volgende:
[..]
Ik heb _ALTIJD_ mn games eerder dan de datum op internet, infamous had ik, woensdag. Prachtig spel trouwens, jammer dat het NEDERLANDS is, en ik momenteel zonder internet zit (bij mij thuis). Dat is erg rot.
Nouja, volgende week Prototype toch?
Krijg je spijt van, 1e playtrough goed, 2e playtrough slecht, is de beste ervaring zegt amerika (gamefaqs)quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:21 schreef marcek het volgende:
I'm becoming a badass.
Schijt aan dat lieve gedoe
Gigawatt Bladesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:07 schreef -Menn0- het volgende:
Wat is die extra power die je krijgt met die code?
Schijt aan wat amerika zegtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Krijg je spijt van, 1e playtrough goed, 2e playtrough slecht, is de beste ervaring zegt amerika (gamefaqs)
Moet je eens 10x het water in rijden, 10x hetzelfde plonsjequote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:19 schreef janrad het volgende:
Jee net FUEL gehaald en Infamous laten liggen. Had ik beter andersom kunnen doen. Niet dat Fuel zo slecht is maar hij valt wel wat tegen. Grafisch redelijk. Gameplay ook wel maar niet bijzonder. Het geluid is echter om te janken. Het is net of ze een electrisch scheerapparaat hebben gebruikt voor het geluid van de auto's. Wat wel leuk is, is dat je 14000 km tot je beschikking hebt. Nee echt bijzonder is Fuel niet. Morgen alsnog Infamous halen bij bartsmit ofzo
.
Jij hebt hem dus ook gekocht ? Ja idd 10 het zelfde plonsje en altijd het zelfde piepende banden geluid.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Moet je eens 10x het water in rijden, 10x hetzelfde plonsje
Je had eerst dit moeten lezen voor je m kochtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:53 schreef janrad het volgende:
[..]
Jij hebt hem dus ook gekocht ? Ja idd 10 het zelfde plonsje en altijd het zelfde piepende banden geluid.
Omdat de good guy leuk is, zodat je het verhaal "normaal" uit speelt, als je dan klaar bent ga je verder met bad guy en dan kan je lekker alles slopen wat je wilt, de perfecte afsluiter, het is zonde als je het anders om doet, dan word je gelimiteerd in wat je kan, terwijl je het eigenlijk wil blijven doen...quote:Op maandag 1 juni 2009 18:02 schreef Waag-hals het volgende:
Ben alweer halverwege met de goede held, na eerst een evil bastard te zijn geweest.
Waarom zou andersom beter zijn? Vanwege het verhaal toch niet? De powers?
Ach wat, ik doe het lekker op mijn manier.
Heb het met water gedaan is nog wel wat maar je ziet het niet meer.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:31 schreef delano.888 het volgende:
Iedereen die de SE heeft:
Hoe na-sticker-verwijderen-plaksel weg te krijgen?
Ik niet, maar hun weten het wel, ik volg dat board nogal, en die vraag komt zeker een paar keer per dag voorbij, even searchen of de boel doorscrollen dusquote:Op maandag 1 juni 2009 18:43 schreef SnakeNL het volgende:
[..]
Heb het met water gedaan is nog wel wat maar je ziet het niet meer.
Gelijk een vraagje heb infamous uitgespeeld. (1 van de beste einde ooit)
Alleen probeer ik nu stunts te halen en al me eilanden zijn 100 % en nu moet ik een conduit verslaan met thunderdrop weet iemand waar ik nog 1 kan vinden ?
heb ik van jou geleerdquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:19 schreef magge het volgende:
Heu
Ff een vraag hoor, ik ben nu bij dat het politie bureau wordt aangevallen... waar ergens zit ik dan ergens? (halverwege ofzo? :/)
Dr zijn 39 main missions en ik dacht 80 side missions (normaal) en 15 per karma keuze side missions.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:19 schreef magge het volgende:
Heu
Ff een vraag hoor, ik ben nu bij dat het politie bureau wordt aangevallen... waar ergens zit ik dan ergens? (halverwege ofzo? :/)
Ik heb gisteren van 's ochtends tot 's avonds zitten spelenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je had eerst dit moeten lezen voor je m kocht
Fuel
OMG, ik besef me zojuist dat ik sinds 2 uur vanmiddag continue infamous heb gespeeld, behalve om hier te posten dan. Das best veel 5 uur![]()
En ik ga nog ff door![]()
Voor letterlijk elke infamous vraag is hier een antwoord te vinden...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:43 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren van 's ochtends tot 's avonds zitten spelen![]()
Gelukkig al verbrand van het weekend dus een excuus om niet buiten te zitten.
Iemand nog tips voor de stunt 'Right back at ya' trouwens? Frustrerend spel
Mja heb ook al zitten Googlen en allerlei tips geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Gisteren uren bezig geweestquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Voor letterlijk elke infamous vraag is hier een antwoord te vinden...
Ik heb jou vraag dan ook al zeker 20x voorbij zien komen (dat lijkt veel, maar dat board stroom echt als een gek door.
Ik heb mijn extra code net verkocht via marktplaats voor 10 euroquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:52 schreef Jwells het volgende:
Heeft er iemand nog een code over ? Eventueel voor een kleine vergoeding...![]()
Ik krijg Infamous deze week binnen, helaas zonder Uncharted Beta ..
Nu denk ik, shit, kan ik weer gaan bedelen op gamefaqs, en dat voor 5 euro ;')quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:01 schreef Jwells het volgende:
Ik geef je er 5 euro voor (stort ik 't geld nu meteen, incl. screenshot
). Ik kan op gamingonly die BETA ook aanschaffen voor 5 euro van iemand. Maar dan moet ik wel een paar dagen wachten (en daar heb ik geen zin in). Want zijn Infamous moet nog komen. Mijn Infamous komt ook nog deze week. Alleen zonder BETA voucher.
Ik hoor 't wel.
Nee zo snel gaat het nou ook weer nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:21 schreef Jwells het volgende:
Ja, is toch niks mis mee ? Als je het graag wilt spelen.
Ik heb die Infamous demo een maand terug ook met 5 geshared voor ¤3 p/pMensen wilden het zo graag spelen, dat ze me gewoon spontaan pms stuurden dat ze er geld voor over hadden.
Maarja, met die link van delano is het niet gelukt. Ik wacht wel een paar dagen..![]()
Well duhhquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:27 schreef Scarify het volgende:
Ik ga denk ik infamous kopen, geld waard toch?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Well duhh
Gister vroeg iemand of Infamous een PS3 kopen waard is, mijn antwoord:
-Infamous is zo goed, 1000 euro is hij zelfs waard.
-Een PS3+Infamous betaal je maar 400 euro voor.
-Je bespaart dus 600 euro als je een PS3 met infamous koopt!
![]()
![]()
Allaaaaaaaaaaaaaangquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:05 schreef Scarify het volgende:
Uhm, voordat ik begin aan het spel.. is die engelse patch er al? Heb al gekeken op de PSN-store maar kan em niet zo 123 vinden :s
Het stond dan ook gewoon op de disc, dit is alleen de unlockquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:05 schreef Scarify het volgende:
8mb valt me nog mee trouwens voor engels !
Systeem taal op engels zetten, schaam je dat je dat nog niet hadquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:13 schreef Scarify het volgende:
Mm ja oke die patch heb ik, maar nu ander vraagje.. hoe zet ik em op engels? staat niet bij opties.. Moet em op US account zetten oid?
Waarom ben ik altijd zo slecht met dit uitvogelen
Zelfde verhaal, systeemtaal wijzigen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:12 schreef Hardrebel het volgende:
Welke taal staat de game standaard mee op dan? Killzone2 is bijv ook Nederlands.
haha ja weet je wat het is, ik heb die op NL zodat mijn ouders (mochten ze ooit BR gaan kijken) er nog wat van snapten..quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Systeem taal op engels zetten, schaam je dat je dat nog niet had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |