abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60135961


Release: Spring 2009
Developer: Sucker Punch (bekend van de Sly Racoon reeks)
Publisher: SCEE
Genres: Free Roaming
Contents: Singleplayer, Multiplayer nog niks over bekend

Info:
quote:
Eén van de games die Sony aankondigde bij de launch van de PlayStation 3 was inFamous, een free-roaminggame die je de keuze zou laten of je goed of slecht werd. Veel meer was er tot op heden niet bekend over de game, maar de huidige editie van het blad GameInformer geeft ons wat meer inzicht in de game.

Het spel speelt zich af in de fictieve stad Empire City dat bestaat uit drie eilanden. In het begin kijk je uit over de stad terwijl een enorme explosie niet minder dan zes huizenblokken in een soort Ground Zero verandert.
De camera gaat vervolgens naar het epicentrum van de explosie waar de speler de hoofdpersoon Dylan ziet wankelen.

Dylan is zich niet bewust van zijn bovennatuurlijke gaven en heeft er derhalve weinig controle over. Tijdens de game zul je je krachten beter leren te beheersen en verder evolueren. Deze krachten kun je gebruiken om de stad te herbouwen of om hem verder af te breken. Een voorbeeld van het gebruik van je krachten is dat je vijanden kunt frituren met je elektriciteitskrachten om ze daarna van een brug af te werpen, maar je kunt ze diezelfde power gebruiken om generators te overbelasten om zo explosies teweeg te brengen.
Tijdens de game zullen ook andere figuren, ieder met hun eigen superpowers, in Empire City opduiken.

Het gebruik van vuurwapens is per definitie uitgesloten, omdat de krachten van Dylan dat niet toelaten. Als hij een pistool vast zou pakken, zou het buskruit van de kogels in het wapen ontploffen. Je superkrachten zullen ook op andere manieren in de weg komen te staan tijdens de game.

Developer Sucker Punch heeft aangegeven dat de superkrachten van Dylan en de verhaallijn die zich ontwikkelt gedurende het spel bedoeld zijn om de gameplay te ondersteunen. Verder bieden ze simpele controls om moeilijke acties uit te voeren.
Verder is inFamous niet opgebouwd zoals andere free-roaminggames. Je zult niet van missionmarker naar missionmarker gaan, maar tijdens de game zal het verhaal zich blijven ontwikkelen. Zo kun je een bloedende en gillende vrouw tegenkomen terwijl je onderweg bent om een bom te ontmantelen. Je zult dan moeten kiezen of je de vrouw gaat helpen, waardoor er minder tijd overblijft om de bom onschadelijk te maken. Je keuze beïnvloedt hoe de wereld jou ziet.

Dit alles heeft invloed op je karma, dat weer invloed heeft op hoe burgers tegenover jou staan. Ze kunnen je helpen in gevechten, tegen je vechten of je gewoon negeren. Daarnaast heeft karma invloed op hoe je superpowers zich ontwikkelen.
Media:











inFamous: Debut Trailer E3 2007

inFamous: E3 2008 Trailer

Toppertje in wording
pi_60136545
You know it!
pi_60136585








  woensdag 16 juli 2008 @ 10:57:12 #4
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60139623
tvp

Erg vet spel!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_60140130
MEGATON
pi_60145107
http://www.gamespot.com/video/942025/6194158/infamous-e3-2008-stage-show-demo?menu=&qs=LittleBigPlanet&x=14&y=11

Doordat je het gebruik van elektrische krachten op zo'n leuke manier kunt gebruiken verlang ik gewoon niet naar traditionele wapens.

Ziet er echt tof uit
pi_60145537
Holy fuck, ik was eerst licht skeptisch maar dit is echt SUPERvet

INFAMEGATON!
pi_60145730
Fruit
pi_64181752
Even een vette schopje.





















IGN Exclusive Preview
quote:
During my demo, I didn't have to inch him along because I was afraid of him falling; I got to just run and have fun. The second big part to this climbing system is how great it looks. We've seen Spider-Man, Lara Croft, Nathan Drake, and hundreds of other videogame heroes climb walls and shimmy on ledges, but I don't think I've ever seen so many varied animations for this kind of movement as I saw in my snapshot of Infamous. When Cole's hanging from a rooftop, he's got one foot planted next to his hands. When he's on a windowsill, Cole's pressed as close and he possibly can be to that wall. The character's body really gives you the feel for how these moves would go.
quote:
Infamous was already one of my most anticipated games of 2009, but this hands-on has propelled it to the top of that list. Since Spider-Man 2, I've been waiting for a developer to capitalize on the formula that combines an open-world adventure with kickass comic book storytelling. Although my taste was way too brief -- I have no idea how side missions will play out, how smart the NPCs on the street are, etc. -- Infamous did nothing but impress when I played it. If you dig superhero stories or the idea of a good guy in GTA gets you all warm and fuzzy, it's going to be a very, very good spring.
Gameplay Trailer

[ Bericht 16% gewijzigd door Cyberia18 op 20-12-2008 17:49:30 ]
  zaterdag 20 december 2008 @ 17:49:05 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_64182009
BooYa!

Er zweeft ook ergens op FOK!games nog een preview die ik heb geschreven. inFamous is voor mij dé game om een PS3 te gaan kopen volgend jaar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_64182346
Woah deze komt ook op me lijstje te staan.

Vergeef me de vergelijking, maar tis net zo iets, gameplay wise als crackdown, right?
pi_64182415
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 17:58 schreef Vendris het volgende:
Woah deze komt ook op me lijstje te staan.

Vergeef me de vergelijking, maar tis net zo iets, gameplay wise als crackdown, right?
Alleen beschik je in inFamous alleen over superpowers en wordt de nadruk (iets) meer op het verhaal gelegd.
pi_64183970
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 18:00 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Alleen beschik je in inFamous alleen over superpowers en wordt de nadruk (iets) meer op het verhaal gelegd.
Dat is alleen maar beter, crackdown was uitermate vermakelijk, dus deze komt zeker in huis
pi_64799752
Persoonlijk denk ik dat het bij deze game teveel om de powers gaat en daardoor snel saai wordt. Maar misschien heb ik 't verkeerd en wordt dit een topgame. Ben nog niet zo gehyped iig.
  zondag 11 januari 2009 @ 14:51:32 #16
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_64914400
Ik heb meer mijn vraagtekens bij het verhaal.... en die loop-animatie vind ik nog steeds 'erg apart'.
Maar vooralsnog lijkt me dit leuker dan Prototype.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_64941276


[ Bericht 72% gewijzigd door robbolo op 12-01-2009 11:16:10 ]
pi_66787932
quote:
inFamous Date, Demo, and Art revealed

We know many of you have been wondering when urban hero Cole McGrath and his electrifying arsenal of superpowers is coming to a town near you. Well, we want to share with you today that inFamous will be launching worldwide this June, and here’s a first look at the front-of-box for the title:



Another question many of you have been asking is: will there be a demo? And, the answer is yes. We’ll have more details on when and how the demo will be available shortly. Stay tuned for a new trailer next week as well of loads of other inFamous goodies from the Sucker Punch crew this month…
  zaterdag 7 maart 2009 @ 00:04:00 #20
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_66788021
Juni!

Demo!

ZOMG!

Ze gaan gewoon RECHTSTREEKS de strijd aan met Prototype
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_66788228
En die gaan ze nog winnen ook.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 00:12:56 #22
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_66788280
Wat is 'winnen' in dit geval? Hogere reviewscores? Meer sales? WAT?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_66788331
Nou ja Prototype verschijnt natuurlijk op meerdere platformen dus in dat opzicht zou het niet verwonderlijk zijn als ze meer exemplaren verkopen. Maar puur kijkend naar de kwaliteit van beide games denk ik dat Prototype het moet afleggen.

BELIEVE
  zaterdag 7 maart 2009 @ 00:18:49 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_66788443
Ik help het je hopen. Zelf wacht ik nog even af
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 7 maart 2009 @ 00:20:40 #25
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_66788491
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja Prototype verschijnt natuurlijk op meerdere platformen dus in dat opzicht zou het niet verwonderlijk zijn als ze meer exemplaren verkopen. Maar puur kijkend naar de kwaliteit van beide games denk ik dat Prototype het moet afleggen.

BELIEVE
Infamous
Ik ben hyped, gaat volgens mij wel wat dieper dan prototype

Ik wil de DEMO, en wel nu
pi_66789016
quote:
I played a slice of the game a couple of weeks ago and have been wanting to share some impressions. These may be vague or seem scatter-shot, but such are the impressions of open-world games. You only really know an open-world game is good once you have it for yourself and can see if quality fills its scope.

Here is some of what I saw that I liked that doesn’t come through in screenshots and trailers:

-Defibrillator Powers: I knew Cole could shot electricity from his hands to charge things and fry enemies. I didn’t realize he could hogtie enemies with bands of electricity, serve as a human defibrillator for wounded people and leech energy to the point of killing others. All these actions affect the hero’s moral alignment.

-“This is a yes you can game”: That’s what the game’s director, Nathan Fox, told me while showing me so many of the acrobatic climbing moves Cole can commit, the bosses he can fight, the choices for characters with which he can interact, and so on. He said the game is doling out a new power to the player every hour of play time. Given everything that the “Sly Cooper” games allowed players to do — and given how many activities games like “Grand Theft Auto IV” compel players of open-world games to want to do — the Obama-style “yes you can” design philosophy seems like a very good thing.

-A dash of “Crackdown”: While most of what I was shown in “Infamous” were main missions, I wanted to know about the side stuff. The peripheral missions and general life of the open-world are what make or break games in this genre. I learned from Fox that, not only are there going to be many side missions, but that there will be a “Crackdown“-style dynamism to this game. “Crackdown” was a well-received open-world super-cop game for the Xbox 360. The city of “Crackdown” was unusually organic for a game of its type. The player was charged with hunting the leaders of enemy gangs. One member of the gang might be a weapons dealer, another a vehicle supplier. Attacking the weapons guy and defeating him would cause all of the gang members of his gang to have inferior guns. Locking up the vehicles guy would have a regional affect on enemy vehicle quality. There were several dynamics like this, all of which were affected by the order with which the player decided to attack the leaders of the gang.

What “Infamous” has that is like this is a system of civic morality that changes the rhythms of muncipal life. Helping civilians in one area might bring some safety and economic prosperity back to a part of the city. Assisting cops might improve police patrols and think the ranks of local gangs. Actions of a more nefarious bent are supposed to have grimier implications. This type of dynamism that allows player-chosen actions to begin to re-color the world — not seen in even the ambitious “GTA IV” — could greatly enrich the “Infamous” world.
http://multiplayerblog.mt(...)ling-about-this-one/

Klinkt goed.
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:10:08 #27
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_66926516
quote:
Op zondag 11 januari 2009 14:51 schreef Fallen het volgende:
Ik heb meer mijn vraagtekens bij het verhaal.... en die loop-animatie vind ik nog steeds 'erg apart'.
Maar vooralsnog lijkt me dit leuker dan Prototype.
Mij lijkt Prototype nog steeds een stuk leuker, voornamelijjk vanwege het brute geweld. Bodysurfen, headcrushing en pletten met afvalbakken, wat wil je nog meer op een woensdagochtend?

Toch komt inFamous zeker in de kast te staan. Het wordt volgens mij mooier dan Prototype en bovendien kan ik me altijd wel lang vermaken met sandbox games, behalve GTA4 dan.

Weet iemand hoe het zit met de multiplayer in Prototype en inFamous? Ik kan me herinneren dat Prototype werd uitgesteld om alsnog de eerder afgelaste multiplayer in te bouwen na hevig protest van de gamer-community, terwijl voor inFamous nooit dit soort plannen zijn geweest?
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_67991722
quote:
inFamous Not Releasing This June, After All

Posted by Asad Qizilbash // Marketing Manager, SCEA

Many of you may be wondering when we plan to announce the release date for inFamous. Well today, we have a little surprise for you….the release month is no longer June. Now wait, I know what you’re thinking…inFamous is NOT delayed, in fact, the guys up at Sucker Punch have been working so hard that the game will be releasing in the U.S. on May 26!
quote:
And, yes, the inFamous demo will be made available to everyone on the PlayStation Network on May 21. We’ve got a lot more surprises on the way the next few weeks, so stay tuned…..
  maandag 13 april 2009 @ 23:43:49 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67991790
quote:
Op maandag 13 april 2009 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]


[..]
Toch nog voor Prototype dus! Verstandige zet Als ik een PS3 had gehad had ik deze game gekocht. Blind. Een beetje rondlopen door de stad en dingen kapot maken is al leuk genoeg, en volgens mij gaat het verhaal ook nog best okay worden!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_68027877
quote:
EBGames in Australië heeft een special edition-bundel onthuld voor de aankomende titel inFamous. De bundel bevat een zogenaamd 'digipack'-hoes, een exclusief art-boek en een promo-voucher. Met de voucher krijg je beschikking over speciale super-kracht die via het PlayStation Network kan worden gedownload. Om wat voor super-kracht het hier gaat en of deze met de release al beschikbaar is, is vooralsnog onbekend.

Of er in de Verenigde Staten en Europa ook een dergelijke special edition wordt uitgebracht is nog onbekend.


Gimme.
pi_68059224






En een nieuwe preview van IGN.

Klinkt echt goed.
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:13:47 #32
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68107819
Ik kreeg ergens mee dat inFamous nu in eind mei uitkomt ipv begin juni. Klopt dit? Of ben ik in de war met de demo?
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_68110270
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:13 schreef Waag-hals het volgende:
Ik kreeg ergens mee dat inFamous nu in eind mei uitkomt ipv begin juni. Klopt dit? Of ben ik in de war met de demo?
Klopt 26 mei is de nieuwe datum (voor de US) Hij is inmiddels ook goud gegaan, zoals hier te lezen is.
  zondag 19 april 2009 @ 08:03:55 #34
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68160509
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:14 schreef Kremers het volgende:

[..]

Klopt 26 mei is de nieuwe datum (voor de US) Hij is inmiddels ook goud gegaan, zoals hier te lezen is.
Blij!
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_68567913
quote:
inFAMOUS U.S. Launch Set For May 26th, Europe May 29th

With the worldwide release of inFAMOUS just around the corner, things have really started to ramp up at both Sucker Punch and Sony. When inFAMOUS launches in the United States on May 26th and Europe May 29th, the U. S. gets its own unique box, and folks in Europe can purchase a regular edition or a special edition that's loaded with extra goodies.

Between now and May 10th, we'll be launching the official inFAMOUS website, www.infamousthegame.com, and the demo will be available on PSN starting May 21st.

If you can't wait to try the game, you can pre-order it to get exclusive, early access to the demo, or an exclusive Reaper costume for your HOME avatar, or an exclusive power, Gigawatt Blades. This is extremely powerful melee weapon.
http://www.suckerpunch.com/index.php?option=com_content&view=article&id=108:infamous-worldwide-launch&catid=1:latest-news&Itemid=110
  zaterdag 2 mei 2009 @ 00:21:13 #37
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_68578608
Hopelijk geen lellijke steelcase, maar meer zo een special packing als die eerder gepost is.
pi_68699315
Dit spel in de gaten houden.
pi_68831374
Zeker een leuke game, maar denk dat ik toch wacht tot het in prijs gedaald is. Ik heb nog een te grote backlog
  maandag 11 mei 2009 @ 04:31:21 #42
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_68893605
Damn vet, lees hier pas net over. Ben benieuwd.
pi_68918293
Demo code kopen? Heb er nog 5 4 3.
1 euro, das toch niet associaal van me? Op ebay gaan ze weg voor 12 ofzo

[ Bericht 2% gewijzigd door DX11 op 12-05-2009 12:53:44 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_68935665
Lijkt me een tof spel, Prototype wil ik ook nog hebben als 'ie uitkomt, dus misschien dat ik hiermee nog even wacht. In ieder geval binnenkort even de demo checken, 't ziet er heel goed uit in ieder geval.
pi_68949989
Iemand intresse in GRATIS infamous demo?
PM me even.
Hoop dat het gezeik hiermee ophoud...
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 22:12:25 #46
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_68957233
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:13 schreef delano.888 het volgende:
Iemand intresse in GRATIS infamous demo?
PM me even.
Hoop dat het gezeik hiermee ophoud...

Welk gezeik? En moet ik m'n euro nog wel betalen nu?
pi_68974645
TVP, vanavond demo proberen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 01:50:02 #48
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_69002877
Zojuist demo gedownload, eens even kijken of het wat is
Ook geen sig dus
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:36:05 #50
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_69050336
Heuh?! Ik dacht dat de demo pas de 21e uit zou komen? Is het weer vervroegd of zat ik niet goed op te letten?
Kamina, manlier than you could ever hope to be
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')