abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60135961

Release: Spring 2009
Developer: Sucker Punch (bekend van de Sly Racoon reeks)
Publisher: SCEE
Genres: Free Roaming
Contents: Singleplayer, Multiplayer nog niks over bekend

Info:
quote:
Eén van de games die Sony aankondigde bij de launch van de PlayStation 3 was inFamous, een free-roaminggame die je de keuze zou laten of je goed of slecht werd. Veel meer was er tot op heden niet bekend over de game, maar de huidige editie van het blad GameInformer geeft ons wat meer inzicht in de game.

Het spel speelt zich af in de fictieve stad Empire City dat bestaat uit drie eilanden. In het begin kijk je uit over de stad terwijl een enorme explosie niet minder dan zes huizenblokken in een soort Ground Zero verandert.
De camera gaat vervolgens naar het epicentrum van de explosie waar de speler de hoofdpersoon Dylan ziet wankelen.

Dylan is zich niet bewust van zijn bovennatuurlijke gaven en heeft er derhalve weinig controle over. Tijdens de game zul je je krachten beter leren te beheersen en verder evolueren. Deze krachten kun je gebruiken om de stad te herbouwen of om hem verder af te breken. Een voorbeeld van het gebruik van je krachten is dat je vijanden kunt frituren met je elektriciteitskrachten om ze daarna van een brug af te werpen, maar je kunt ze diezelfde power gebruiken om generators te overbelasten om zo explosies teweeg te brengen.
Tijdens de game zullen ook andere figuren, ieder met hun eigen superpowers, in Empire City opduiken.

Het gebruik van vuurwapens is per definitie uitgesloten, omdat de krachten van Dylan dat niet toelaten. Als hij een pistool vast zou pakken, zou het buskruit van de kogels in het wapen ontploffen. Je superkrachten zullen ook op andere manieren in de weg komen te staan tijdens de game.

Developer Sucker Punch heeft aangegeven dat de superkrachten van Dylan en de verhaallijn die zich ontwikkelt gedurende het spel bedoeld zijn om de gameplay te ondersteunen. Verder bieden ze simpele controls om moeilijke acties uit te voeren.
Verder is inFamous niet opgebouwd zoals andere free-roaminggames. Je zult niet van missionmarker naar missionmarker gaan, maar tijdens de game zal het verhaal zich blijven ontwikkelen. Zo kun je een bloedende en gillende vrouw tegenkomen terwijl je onderweg bent om een bom te ontmantelen. Je zult dan moeten kiezen of je de vrouw gaat helpen, waardoor er minder tijd overblijft om de bom onschadelijk te maken. Je keuze beïnvloedt hoe de wereld jou ziet.

Dit alles heeft invloed op je karma, dat weer invloed heeft op hoe burgers tegenover jou staan. Ze kunnen je helpen in gevechten, tegen je vechten of je gewoon negeren. Daarnaast heeft karma invloed op hoe je superpowers zich ontwikkelen.
Media:

inFamous: Debut Trailer E3 2007

inFamous: E3 2008 Trailer

Toppertje in wording
pi_60136545
You know it!
pi_60136585

woensdag 16 juli 2008 @ 10:57:12 #4
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60139623
tvp

Erg vet spel!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_60140130
MEGATON
pi_60145107
http://www.gamespot.com/video/942025/6194158/infamous-e3-2008-stage-show-demo?menu=&qs=LittleBigPlanet&x=14&y=11

Doordat je het gebruik van elektrische krachten op zo'n leuke manier kunt gebruiken verlang ik gewoon niet naar traditionele wapens.

Ziet er echt tof uit
pi_60145537
Holy fuck, ik was eerst licht skeptisch maar dit is echt SUPERvet

INFAMEGATON!
pi_60145730
Fruit
pi_64181752
Even een vette schopje.

IGN Exclusive Preview
quote:
During my demo, I didn't have to inch him along because I was afraid of him falling; I got to just run and have fun. The second big part to this climbing system is how great it looks. We've seen Spider-Man, Lara Croft, Nathan Drake, and hundreds of other videogame heroes climb walls and shimmy on ledges, but I don't think I've ever seen so many varied animations for this kind of movement as I saw in my snapshot of Infamous. When Cole's hanging from a rooftop, he's got one foot planted next to his hands. When he's on a windowsill, Cole's pressed as close and he possibly can be to that wall. The character's body really gives you the feel for how these moves would go.
quote:
Infamous was already one of my most anticipated games of 2009, but this hands-on has propelled it to the top of that list. Since Spider-Man 2, I've been waiting for a developer to capitalize on the formula that combines an open-world adventure with kickass comic book storytelling. Although my taste was way too brief -- I have no idea how side missions will play out, how smart the NPCs on the street are, etc. -- Infamous did nothing but impress when I played it. If you dig superhero stories or the idea of a good guy in GTA gets you all warm and fuzzy, it's going to be a very, very good spring.
Gameplay Trailer

[ Bericht 16% gewijzigd door Cyberia18 op 20-12-2008 17:49:30 ]
  zaterdag 20 december 2008 @ 17:49:05 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_64182009
BooYa!

Er zweeft ook ergens op FOK!games nog een preview die ik heb geschreven. inFamous is voor mij dé game om een PS3 te gaan kopen volgend jaar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_64182346
Woah deze komt ook op me lijstje te staan.

Vergeef me de vergelijking, maar tis net zo iets, gameplay wise als crackdown, right?
pi_64182415
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 17:58 schreef Vendris het volgende:
Woah deze komt ook op me lijstje te staan.

Vergeef me de vergelijking, maar tis net zo iets, gameplay wise als crackdown, right?
Alleen beschik je in inFamous alleen over superpowers en wordt de nadruk (iets) meer op het verhaal gelegd.
pi_64183970
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 18:00 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Alleen beschik je in inFamous alleen over superpowers en wordt de nadruk (iets) meer op het verhaal gelegd.
Dat is alleen maar beter, crackdown was uitermate vermakelijk, dus deze komt zeker in huis
pi_64799752
Persoonlijk denk ik dat het bij deze game teveel om de powers gaat en daardoor snel saai wordt. Maar misschien heb ik 't verkeerd en wordt dit een topgame. Ben nog niet zo gehyped iig.
  zondag 11 januari 2009 @ 14:51:32 #16
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_64914400
Ik heb meer mijn vraagtekens bij het verhaal.... en die loop-animatie vind ik nog steeds 'erg apart'.
Maar vooralsnog lijkt me dit leuker dan Prototype.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_64941276

[ Bericht 72% gewijzigd door robbolo op 12-01-2009 11:16:10 ]
pi_66787932
quote:
inFamous Date, Demo, and Art revealed

We know many of you have been wondering when urban hero Cole McGrath and his electrifying arsenal of superpowers is coming to a town near you. Well, we want to share with you today that inFamous will be launching worldwide this June, and here’s a first look at the front-of-box for the title:

Another question many of you have been asking is: will there be a demo? And, the answer is yes. We’ll have more details on when and how the demo will be available shortly. Stay tuned for a new trailer next week as well of loads of other inFamous goodies from the Sucker Punch crew this month…
  zaterdag 7 maart 2009 @ 00:04:00 #20
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_66788021
Juni!

Demo!

ZOMG!

Ze gaan gewoon RECHTSTREEKS de strijd aan met Prototype
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_66788228
En die gaan ze nog winnen ook.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 00:12:56 #22
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_66788280
Wat is 'winnen' in dit geval? Hogere reviewscores? Meer sales? WAT?
pi_66788331
Nou ja Prototype verschijnt natuurlijk op meerdere platformen dus in dat opzicht zou het niet verwonderlijk zijn als ze meer exemplaren verkopen. Maar puur kijkend naar de kwaliteit van beide games denk ik dat Prototype het moet afleggen.

BELIEVE
  zaterdag 7 maart 2009 @ 00:18:49 #24
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_66788443
Ik help het je hopen. Zelf wacht ik nog even af
  zaterdag 7 maart 2009 @ 00:20:40 #25
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_66788491
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou ja Prototype verschijnt natuurlijk op meerdere platformen dus in dat opzicht zou het niet verwonderlijk zijn als ze meer exemplaren verkopen. Maar puur kijkend naar de kwaliteit van beide games denk ik dat Prototype het moet afleggen.

BELIEVE
Infamous
Ik ben hyped, gaat volgens mij wel wat dieper dan prototype

Ik wil de DEMO, en wel nu
pi_66789016
quote:
I played a slice of the game a couple of weeks ago and have been wanting to share some impressions. These may be vague or seem scatter-shot, but such are the impressions of open-world games. You only really know an open-world game is good once you have it for yourself and can see if quality fills its scope.

Here is some of what I saw that I liked that doesn’t come through in screenshots and trailers:

-Defibrillator Powers: I knew Cole could shot electricity from his hands to charge things and fry enemies. I didn’t realize he could hogtie enemies with bands of electricity, serve as a human defibrillator for wounded people and leech energy to the point of killing others. All these actions affect the hero’s moral alignment.

-“This is a yes you can game”: That’s what the game’s director, Nathan Fox, told me while showing me so many of the acrobatic climbing moves Cole can commit, the bosses he can fight, the choices for characters with which he can interact, and so on. He said the game is doling out a new power to the player every hour of play time. Given everything that the “Sly Cooper” games allowed players to do — and given how many activities games like “Grand Theft Auto IV” compel players of open-world games to want to do — the Obama-style “yes you can” design philosophy seems like a very good thing.

-A dash of “Crackdown”: While most of what I was shown in “Infamous” were main missions, I wanted to know about the side stuff. The peripheral missions and general life of the open-world are what make or break games in this genre. I learned from Fox that, not only are there going to be many side missions, but that there will be a “Crackdown“-style dynamism to this game. “Crackdown” was a well-received open-world super-cop game for the Xbox 360. The city of “Crackdown” was unusually organic for a game of its type. The player was charged with hunting the leaders of enemy gangs. One member of the gang might be a weapons dealer, another a vehicle supplier. Attacking the weapons guy and defeating him would cause all of the gang members of his gang to have inferior guns. Locking up the vehicles guy would have a regional affect on enemy vehicle quality. There were several dynamics like this, all of which were affected by the order with which the player decided to attack the leaders of the gang.

What “Infamous” has that is like this is a system of civic morality that changes the rhythms of muncipal life. Helping civilians in one area might bring some safety and economic prosperity back to a part of the city. Assisting cops might improve police patrols and think the ranks of local gangs. Actions of a more nefarious bent are supposed to have grimier implications. This type of dynamism that allows player-chosen actions to begin to re-color the world — not seen in even the ambitious “GTA IV” — could greatly enrich the “Infamous” world.
http://multiplayerblog.mt(...)ling-about-this-one/

Klinkt goed.
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:10:08 #27
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_66926516
quote:
Op zondag 11 januari 2009 14:51 schreef Fallen het volgende:
Ik heb meer mijn vraagtekens bij het verhaal.... en die loop-animatie vind ik nog steeds 'erg apart'.
Maar vooralsnog lijkt me dit leuker dan Prototype.
Mij lijkt Prototype nog steeds een stuk leuker, voornamelijjk vanwege het brute geweld. Bodysurfen, headcrushing en pletten met afvalbakken, wat wil je nog meer op een woensdagochtend?

Toch komt inFamous zeker in de kast te staan. Het wordt volgens mij mooier dan Prototype en bovendien kan ik me altijd wel lang vermaken met sandbox games, behalve GTA4 dan.

Weet iemand hoe het zit met de multiplayer in Prototype en inFamous? Ik kan me herinneren dat Prototype werd uitgesteld om alsnog de eerder afgelaste multiplayer in te bouwen na hevig protest van de gamer-community, terwijl voor inFamous nooit dit soort plannen zijn geweest?
Kamina, manlier than you could ever hope to be
pi_67991722
quote:
inFamous Not Releasing This June, After All

Posted by Asad Qizilbash // Marketing Manager, SCEA

Many of you may be wondering when we plan to announce the release date for inFamous. Well today, we have a little surprise for you….the release month is no longer June. Now wait, I know what you’re thinking…inFamous is NOT delayed, in fact, the guys up at Sucker Punch have been working so hard that the game will be releasing in the U.S. on May 26!
quote:
And, yes, the inFamous demo will be made available to everyone on the PlayStation Network on May 21. We’ve got a lot more surprises on the way the next few weeks, so stay tuned…..
  maandag 13 april 2009 @ 23:43:49 #29
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_67991790
quote:
Op maandag 13 april 2009 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]
Toch nog voor Prototype dus! Verstandige zet Als ik een PS3 had gehad had ik deze game gekocht. Blind. Een beetje rondlopen door de stad en dingen kapot maken is al leuk genoeg, en volgens mij gaat het verhaal ook nog best okay worden!
pi_68027877
quote:
EBGames in Australië heeft een special edition-bundel onthuld voor de aankomende titel inFamous. De bundel bevat een zogenaamd 'digipack'-hoes, een exclusief art-boek en een promo-voucher. Met de voucher krijg je beschikking over speciale super-kracht die via het PlayStation Network kan worden gedownload. Om wat voor super-kracht het hier gaat en of deze met de release al beschikbaar is, is vooralsnog onbekend.

Of er in de Verenigde Staten en Europa ook een dergelijke special edition wordt uitgebracht is nog onbekend.

Gimme.
pi_68059224

En een nieuwe preview van IGN.

Klinkt echt goed.
  vrijdag 17 april 2009 @ 14:13:47 #32
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68107819
Ik kreeg ergens mee dat inFamous nu in eind mei uitkomt ipv begin juni. Klopt dit? Of ben ik in de war met de demo?
pi_68110270
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 14:13 schreef Waag-hals het volgende:
Ik kreeg ergens mee dat inFamous nu in eind mei uitkomt ipv begin juni. Klopt dit? Of ben ik in de war met de demo?
Klopt 26 mei is de nieuwe datum (voor de US) Hij is inmiddels ook goud gegaan, zoals hier te lezen is.
  zondag 19 april 2009 @ 08:03:55 #34
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68160509
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 15:14 schreef Kremers het volgende:

[..]

Klopt 26 mei is de nieuwe datum (voor de US) Hij is inmiddels ook goud gegaan, zoals hier te lezen is.
Blij!
pi_68567913
quote:
inFAMOUS U.S. Launch Set For May 26th, Europe May 29th

With the worldwide release of inFAMOUS just around the corner, things have really started to ramp up at both Sucker Punch and Sony. When inFAMOUS launches in the United States on May 26th and Europe May 29th, the U. S. gets its own unique box, and folks in Europe can purchase a regular edition or a special edition that's loaded with extra goodies.

Between now and May 10th, we'll be launching the official inFAMOUS website, www.infamousthegame.com, and the demo will be available on PSN starting May 21st.

If you can't wait to try the game, you can pre-order it to get exclusive, early access to the demo, or an exclusive Reaper costume for your HOME avatar, or an exclusive power, Gigawatt Blades. This is extremely powerful melee weapon.
http://www.suckerpunch.com/index.php?option=com_content&view=article&id=108:infamous-worldwide-launch&catid=1:latest-news&Itemid=110
  zaterdag 2 mei 2009 @ 00:21:13 #37
61209 marcek
Nufonia Must Fall
pi_68578608
Hopelijk geen lellijke steelcase, maar meer zo een special packing als die eerder gepost is.
pi_68699315
Dit spel in de gaten houden.
pi_68831374
Zeker een leuke game, maar denk dat ik toch wacht tot het in prijs gedaald is. Ik heb nog een te grote backlog
  maandag 11 mei 2009 @ 04:31:21 #42
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_68893605
Damn vet, lees hier pas net over. Ben benieuwd.
pi_68918293
Demo code kopen? Heb er nog 5 4 3.
1 euro, das toch niet associaal van me? Op ebay gaan ze weg voor 12 ofzo

[ Bericht 2% gewijzigd door DX11 op 12-05-2009 12:53:44 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_68935665
Lijkt me een tof spel, Prototype wil ik ook nog hebben als 'ie uitkomt, dus misschien dat ik hiermee nog even wacht. In ieder geval binnenkort even de demo checken, 't ziet er heel goed uit in ieder geval.
pi_68949989
Iemand intresse in GRATIS infamous demo?
PM me even.
Hoop dat het gezeik hiermee ophoud...
  dinsdag 12 mei 2009 @ 22:12:25 #46
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_68957233
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 19:13 schreef delano.888 het volgende:
Iemand intresse in GRATIS infamous demo?
PM me even.
Hoop dat het gezeik hiermee ophoud...

Welk gezeik? En moet ik m'n euro nog wel betalen nu?
pi_68974645
TVP, vanavond demo proberen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 01:50:02 #48
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_69002877
Zojuist demo gedownload, eens even kijken of het wat is
Ook geen sig dus
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:36:05 #50
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_69050336
Heuh?! Ik dacht dat de demo pas de 21e uit zou komen? Is het weer vervroegd of zat ik niet goed op te letten?
pi_69051339
Infamous special edition voor de prijs van de normale game!:
http://www.gamemania.be/default.aspx

Uhm, mensen, iemand enig idee wat die prijs daar is? Kan het echt NERGENS vinden, heb m zelfs al besteld in de hoop hem te vinden, nee hoor nog niet. (Je moet hem ophalen) WTF??
pi_69066171
Deze pre-order actie geldt ook voor de Nederlandse vestigingen van Game-Mania.

Zie www.gamemania.nl
pi_69066304
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 19:28 schreef morm het volgende:
Deze pre-order actie geldt ook voor de Nederlandse vestigingen van Game-Mania.

Zie www.gamemania.nl
Ik vroeg de prijs
pi_69068072
SUCCES ALLEN!

Wellicht kan ik railen? Of tot hoe laat duurt het? (ik ga nu eerst eten, want ik kom dus net van de uni af )
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_69068094
Vandaag 12 uur op de uni gezeten, vergeef me deze fout
pi_69069028
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 12:02 schreef delano.888 het volgende:
Infamous special edition voor de prijs van de normale game!:
http://www.gamemania.be/default.aspx

Uhm, mensen, iemand enig idee wat die prijs daar is? Kan het echt NERGENS vinden, heb m zelfs al besteld in de hoop hem te vinden, nee hoor nog niet. (Je moet hem ophalen) WTF??
Fuck hé, weet nog steeds de prijs niet, en kan nergens geen contact email adres vinden, plus ik heb nu dus dat spel besteld, wat ik niet wilde
pi_69070041
Ik typ in het verkeerde topique zie ik

OT: INFLAMOUSSE
pi_69166727
DEMO IS COOL!!
pi_69174328
Voor diegene die inFamous al hebben besteld bij een Nederlandse webshop, cancelen ASAP.
quote:
No English dub on mainlaind EU-versions?

As most of you know, the demo's language auto-adapts to your PS3's system settings. Mildly annoying, but manageable because it was back to English after I switched the system settings. It's a totally messed up mechanic, but it's just a demo.

Now I'm reading stories of retail versions not even including the English dub in EU countries where English isn't the primary language. In other words - if you don't live in the UK you can't get English language settings.

If this is true, it would be a failure beyond belief, and I could use some confirmation from the Sucker Punch staff on this before the rumor spreads and all hell breaks loose on the internet.
Reactie daarop:
quote:
There are in fact THREE builds covering traditional "Sony Europe" territories...

#1 = English, Portuguese, Russian
#2 = French, Italian, German, Spanish, Dutch
#3 = Polish

We had to do #3 because the OS doesn't yet support polish.

We split #1 and #2 at Sony's request.

I'd love information on this "failure beyond belief" point of view, for future projects at a minimum.

Thx,

---- Brian
http://www.suckerpunch.com/index.php?option=com_fireboard&Itemid=85&func=view&catid=2&id=1789#1797
  dinsdag 19 mei 2009 @ 00:07:39 #60
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_69174675
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor diegene die inFamous al hebben besteld bij een Nederlandse webshop, cancelen ASAP.
[..]

Reactie daarop:
[..]

http://www.suckerpunch.com/index.php?option=com_fireboard&Itemid=85&func=view&catid=2&id=1789#1797

Wat een verschrikkelijk slechte move van Sony... als dit waar is...

Uiteindelijk zorgen ze er juist voor dat meer mensen gedwongen worden te importeren, iets wat ze er volgens mij mee wilden voorkomen.
Wat een bosmongolen actie....
pi_69174704
Lompe actie inderdaad.

Ik bestel het spel maar bij een Engelse webshop, wat ik al van plan was.

[ Bericht 59% gewijzigd door Cyberia18 op 19-05-2009 00:22:26 ]
  dinsdag 19 mei 2009 @ 14:06:58 #62
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_69188439
quote:
[..]

Reactie daarop:
[..]

Shit, ik kan m'n pre-order in een nederlandse shop niet meer intrekken. Hopelijk zijn de nederlandse stemmen te pruimen, het zou voor mij de eerste keer zijn...

Nu heb ik m'n hoop nog meer gevestigd op Prototype.
pi_69189728
quote:
[..]

Reactie daarop:
[..]

Dus toch waar Wat een randmongolen daar bij Sony zeg... Gelukkig heb ik mijn exemplaar bij VGP.ca besteld, Frans en Engels it is
pi_69190427
Ja trieste actie dit. Europa wordt weer eens gepwned.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:17:46 #65
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_69194951
Dat word bestellen bij play.com
Ook geen sig dus
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:10:09 #66
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_69196677
Dutch voice over
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:21:19 #67
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_69197042
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:30:19 #68
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_69197333
Snap sowieso niet waarom engels niet standaard in elke versie zit....
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_69198593
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef Waag-hals het volgende:
Toch Nederlandse voice-over!

[Update] inFamous Engelstalig in Nederland na patch

Waardeloze oplossing natuurlijk ... Mag je weer iets gaan downloaden en dat zal de nodige ruimte vereisen. Maar goed, ik importeer toch alles.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:14:00 #70
3415 Webby
1 omhoog!
pi_69201191
Hopen dat die patch snel uit is, ik ben nu al begonnen in het nederlands. Wel wennen aan de besturing, eerst was uncharted al heel wat voor een platform gamer als ik ben, toen heb ik killzone geleerd te besturen, maar dat is meer recht voor je uit kijken, nu is het overal om je heen. En ik kan geen richting vinden en pleur van alle daken

Maar ik heb al wel 3 trophies
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_69201556
Dat omhoogklimmen op die gebouwen is zo vet gedaan!!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:28:00 #72
3415 Webby
1 omhoog!
pi_69201739
Ja, alleen als je om je heen kijkt als je op een kabel loopt pleur je er af :|
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:54:12 #73
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_69202842
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:21 schreef Waag-hals het volgende:
Toch Nederlandse voice-over!

[Update] inFamous Engelstalig in Nederland na patch
Goed nieuws. Kan ik gewoon een inFamous bundel halen
pi_69209485
Nederlandse voice acting:

...
pi_69210226
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:

...
die stem van die vrouw, raap me op.
PSN id: Puddled_nl
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:51:29 #76
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_69210538
Blij dat Sony dat gaat fixen... maar wat een vreselijk domme actie zeg.
Ik ga 'm toch wel importeren uiteindelijk, maar goed...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:56:23 #77
3415 Webby
1 omhoog!
pi_69210692
In het begin duurde het even, maar nu ik meer krachten heb en door heb dat er overal sidequests zijn en dingen te vinden wordt het echt super. Het kost moeite er mee te stoppen. Gelukkig is morgen de laatste werkdag van de week
  FOK!fotograaf woensdag 20 mei 2009 @ 01:33:37 #78
159915 -Menn0-
MNO
pi_69212632
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:56 schreef Webby het volgende:
In het begin duurde het even, maar nu ik meer krachten heb en door heb dat er overal sidequests zijn en dingen te vinden wordt het echt super. Het kost moeite er mee te stoppen. Gelukkig is morgen de laatste werkdag van de week
Is hij al uit ?
,,/
pi_69212658
Iets met een review exemplaar....
  FOK!fotograaf woensdag 20 mei 2009 @ 01:37:59 #80
159915 -Menn0-
MNO
pi_69212705
Dat staat er niet bij
,,/
pi_69212721
Inmiddels post je hier vaak genoeg om te weten dat hij voor een gamesite werkt. Case closed.
  FOK!fotograaf woensdag 20 mei 2009 @ 01:39:49 #82
159915 -Menn0-
MNO
pi_69212738
Gast

Hoe de neuk moet ik dat nou weer weten, ik ga toch niet van iedereen hier bij houden waar ze werken?

Zou niet de eerste keer zijn dat een game eerder over de balen gaat
,,/
pi_69212759
Je hebt gelijk.
  woensdag 20 mei 2009 @ 08:09:39 #84
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_69214453
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:

...
Jezus wat slecht

Net of je een tekenfilm op Jetix aan hebt staan
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 20 mei 2009 @ 08:33:08 #85
3415 Webby
1 omhoog!
pi_69214847
Het eerste wat me opviel was hoe verschrikkelijk de stemmen waren, maar de muziek overstemt ze ook heel erg. Als je eenmaal speelt erger je jezelf er niet echt meer aan, je vermaakt je te goed. Zelfs zonder je storyline of sidequests te volgen is het leuk. Blast shards en audiodiscs zoeken bijv. En de stad is levendig. Overal zijn mensen die op je good/evil keuzes reageren, je aanmoedigen of met stenen bekogelen. En ik kan nog niet eens zweven en rails rijden. Dan wordt het volgens mij helemaal heftig.
pi_69216531
Lijkt mij ook wel een superbruut spel idd
Maar heb je ook meer elementen tot je beschikking of alleen lightning ?
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  woensdag 20 mei 2009 @ 12:32:19 #87
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_69222433
Alleen elektriciteit zover ik weet.
pi_69226862
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 08:09 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Jezus wat slecht

Net of je een tekenfilm op Jetix aan hebt staan
Zo slecht valt ook wel weer mee hoor....heb de demo in NL gespeeld en me er niet aan geërgerd.
pi_69226921
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:32 schreef Waag-hals het volgende:
Alleen elektriciteit zover ik weet.
Hmmm dat is wel minder, dan ga ik denk ik toch voor Prototype... sowieso even wachten op de demo.
Morgen toch?
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  woensdag 20 mei 2009 @ 17:31:54 #90
3415 Webby
1 omhoog!
pi_69232343
Je hebt inderdaad maar 70+ verschillende krachten, allen gebaseerd op elektriciteit. Ik zou ook voor Prototype gaan, daar is alles gebaseerd op shapeshifting, dat zijn inderdaad meer elementen?
  woensdag 20 mei 2009 @ 18:01:30 #91
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_69233319
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:31 schreef Webby het volgende:
Je hebt inderdaad maar 70+ verschillende krachten, allen gebaseerd op elektriciteit. Ik zou ook voor Prototype gaan, daar is alles gebaseerd op shapeshifting, dat zijn inderdaad meer elementen?
Die 70+ krachten zullen wel veel van hetzelfde zijn.
En ja prototype heeft meer elementen: shapeshifting, geweren, voertuigen. Die laatste twee heb ik nog niet gezien van infamous.
  woensdag 20 mei 2009 @ 18:19:15 #92
3415 Webby
1 omhoog!
pi_69233852
Trein rijden!
pi_69240661
Het embargo is sinds kort opgeheven dus bij deze een aantal reviews:
quote:
But then you may also have had enough. There is more charm to inFamous than Cole's face and voice suggest, but basking in the glow of the end credits, there are also a lot of painful memories to recall; of too many missions that funnel you into shooting galleries, of difficulty spikes and enemy-spamming, and of staring at the upgrades page rather glumly, aware that for the most part you're only being invited to make things strike harder or across a broader range. But most of all, there is the realisation that by the end of the game you feel like more than a man, and the power is arresting, and yet for much of Cole's quest, you have been running out of ammo, hiding, and firing back with a popgun. The flaw is that inFamous overcomes Cole's lack of invention, but, damningly for a story about an electrical superhero, it never quite overcomes his lack of power.

7/10
http://www.eurogamer.net/articles/infamous-review?page=1
quote:
Simply put, InFamous is the kind of game that when I'm not playing it, I'm constantly thinking about doing so. Heck, I already know what's going to happen right after I finish this sentence: I'm going to go back and play more as "superhero lightning cop" Cole.

A-
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3174301
quote:
inFamous might not be the triple-A exclusive we wanted it to be, but it's still a fine game and well worth adding to your PS3 collection. Had the first half of the game matched the far more entertaining later sections (where the super powers really come into their own) and the story been a bit more engaging throughout we'd be looking at one of the best open-world action games of all time. As we said, being a super hero isn't as easy as it sounds, but if Sucker Punch gets another chance it may well be able to create one of the very best.

8/10
http://www.videogamer.com/ps3/infamous/review-2.html
quote:
Much of the fun comes from electrifying bad guys, experimenting with new attacks, climbing buildings with ease and making death-defying leaps. With three unique areas to explore and various enemies to squash, there's plenty to do. On the downside, we didn't care much for Cole's gruff demeanor and his over the top buddy, Zeke, nor do we like the occasional drop in performance when too much happens on screen. That said, the attractive graphic novel cut scenes, devastating electrical attacks, a moody soundtrack and a sprawling post apocalyptic metropolis make inFAMOUS a welcome addition to the PlayStation 3 library.

9/10
http://www.gamedaily.com/(...)ws/review/6829/2292/

Cijfers lopen behoorlijk uiteen dus. Het cijfer Eurogamer zet me enigszins wel aan het twijfelen.
  woensdag 20 mei 2009 @ 21:41:03 #94
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_69241415
Nou ja goed voor 43 euro kan het dus geen miskoop zijn. Als je het volle pond ervoor hebt neergelegd zou ik ook gaan twijfelen. Morgen de demo dan kan je alvast zelf bepalen of je meer richting de 7, 8 en of 9 achterban toekruipt.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_69241778
Ik heb de demo al gespeeld, net als het merendeel hier.
  woensdag 20 mei 2009 @ 21:53:34 #96
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_69241876
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Het embargo is sinds kort opgeheven dus bij deze een aantal reviews:
[..]

http://www.eurogamer.net/articles/infamous-review?page=1
[..]

http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3174301
[..]

http://www.videogamer.com/ps3/infamous/review-2.html
[..]

http://www.gamedaily.com/(...)ws/review/6829/2292/

Cijfers lopen behoorlijk uiteen dus. Het cijfer Eurogamer zet me enigszins wel aan het twijfelen.
Het cijfer van Eurogamer vind ik nou juist nooit echt interessant. Wel hun bevindingen, maar het cijfer wat ze er vaak aan meegeven is niet iets waar ik een aanschaf van af zou laten hangen.
  woensdag 20 mei 2009 @ 21:54:26 #97
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_69241909
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb de demo al gespeeld, net als het merendeel hier.
Ja ik heb het met een half oog gevolgd, maar zag overal 1 euro voorbij komen Mjah dan heb je zelf al een aardig idee of eurogamer het goed heeft en de rest op de hypetrain zit, of dat eurogamer zich wil onderscheiden.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
  woensdag 20 mei 2009 @ 22:22:18 #98
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_69242994
Euro? 1 Euro? Boh... gek!

pi_69243346
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:54 schreef DooD het volgende:

[..]

Ja ik heb het met een half oog gevolgd, maar zag overal 1 euro voorbij komen Mjah dan heb je zelf al een aardig idee of eurogamer het goed heeft en de rest op de hypetrain zit, of dat eurogamer zich wil onderscheiden.
Nou ja om aan te geven of ik mij kan vinden in hun oordeel kan ik natuurlijk niet zeggen aan de hand van de demo. Mijn eerste indruk was positief, maar de enige vraag die mij na afloop van de demo restte is hoe het spel zich ontwikkeld naarmate je meer powers hebt en het karmasystem nadrukkelijk een rol begint te spelen.
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:17:08 #100
3415 Webby
1 omhoog!
pi_69247681
Ik ben bezig met de goede weg en Boterkuip met de slechte. Leuk om de verschillen te zien. Bij een sidequest kon ze zelfs het gewoon expres verneuken, slechter worden en de quest nog winnen ook. Daar moest ik veel meer moeite voor doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')