quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
vraag het de kont van de kat van de buure maar
Hij biechtte op dat hij weinig vrienden had, nu ziet hij in dat dat niet verstandig was...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:02 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Waarom verander jij je posts allemaal?
tvp, omdat je ouders op fok komequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:15 schreef Dagoduck het volgende:
gaan me nog goederetreine?![]()
@ iedereen![]()
niet dat ik weinig vriende heb maar strax gaan me oouders nog denke dat ik met een goedere trein mee wil lifte
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:15 schreef Dagoduck het volgende:
gaan me nog goederetreine?![]()
@ iedereen![]()
niet dat ik weinig vriende heb maar strax gaan me oouders nog denke dat ik met een goedere trein mee wil lifte
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 11 september 2009 15:12 schreef Jumparound het volgende:
Ohnoes! een klacht in KLB!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!
Gast, als je al -tig posts hebt gemaakt hoef je niet nog eens een tvp te maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
Topic Van Piet !!
ja je weet t nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:31 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
[..]
Gast, als je al -tig posts hebt gemaakt hoef je niet nog eens een tvp te maken.
Kloon alert!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ja je weet t nietben TS dus had sowieso al niet gehoeve
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |