Het risico dat je van de trein afdonderd is groter dan een paar ambtenaren die toevallig een keer langs die lange goederentrein lopen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:08 schreef Bravebart het volgende:
Ik zou het er niet op wagen, aangezien je als je gepakt wordt een fiks bedrag mag gaan neertellen (à la overnachten in de Ikea) waardoor je de komende 10 jaar aan het afbetalen bent
No shit. Ik doel meer op het moment dat je van de trein af wil, dat je dan ontdekt wordt. Die kans is groter dan je in eerste instantie verwacht.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:11 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Het risico dat je van de trein afdonderd is groter dan een paar ambtenaren die toevallig een keer langs die lange goederentrein lopen.
Het ligt er ook aan op welk rangeerterrein je aankomt he.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
No shit. Ik doel meer op het moment dat je van de trein af wil, dat je dan ontdekt wordt. Die kans is groter dan je in eerste instantie verwacht.
of je valt in slaap in een container, en word getransporteerd naar Tokio.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:10 schreef Chou het volgende:
Kijk je om je heen, sta je ineens ergens op een rangeer terrein in Chernobyl
Oja Tokio is natuurlijk ergerquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:53 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
of je valt in slaap in een container, en word getransporteerd naar Tokio.
Nog niet...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:26 schreef Florian_ het volgende:
Ik neem aan dat jullie het niet doorgezet hebben?
Met extra ledematen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:10 schreef Chou het volgende:
Kijk je om je heen, sta je ineens ergens op een rangeer terrein in Chernobyl
Voor moord ga je nog minder lang de cel in baklapquote:Op maandag 28 juli 2008 14:25 schreef delano.888 het volgende:
Ik durf niet (aangezien je er 10 jaar cel voor kan krijgen)
Ik wil je wel voor op de trein duwen hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 11:04 schreef Fredo55 het volgende:
Ik wil wel hoor..maar ik heb ff dat ene zetje nodig.
Net zoals je voor het eerst op de duikplank staat, op het eerste gezicht durf
je niet.. maar zodra je eraf ben gesprongen zie je dat het uiteindelijk allemaal meevalt.
Als je gepakt word voor meeliften..krijg je echt geen 10 jaar.![]()
Dan zit je ff in de bak, en dan kan je er zo weer uit..die mensen hebben belangrijkere zaken dan dit.
Anyway, ik zou wel willen.. maar dat ene zetje he.
Duwen nogal.quote:Op woensdag 30 juli 2008 11:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wil je wel voor op de trein duwen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |