Zo werkt het nog echt ookquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:51 schreef MLI het volgende:
Maar kerel, nu zit je in haar systeem. Toen nog niet dus je moet je niet onnodig druk maken.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:12 schreef YoWilly het volgende:
Heeya mate,
No worries about me kissing you're slutty girlfriend. She's not worth it.
She came to me, drunk as a crazy koala, and gave me little hugs and sweet kisses.
To show her my appreciation, i stuck my didgeridoo in her fine butt.
I hope she told you!
See'ya mate
Sexdrive vriendin tot minimum gedaald...quote:Op woensdag 16 juli 2008 03:09 schreef SlamD het volgende:
1. Ja. Je stelt je aan.
2. Als je onder elke kloon meldt dat je een Turkse vriendin hebt, en voor stage in Turkije bent, en visaproblemen... Wat is dan het nut van een kloon?
Dat dus!quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:44 schreef Jett het volgende:
Je had geeneens een relatie met haar!
You're staat voor You are. Je hebt hem zojuist verteld dat hij een sletterige vriendin is. Let eens op je engelsquote:Op woensdag 16 juli 2008 02:12 schreef YoWilly het volgende:
Heeya mate,
No worries about me kissing you're slutty girlfriend. She's not worth it.
She came to me, drunk as a crazy koala, and gave me little hugs and sweet kisses.
To show her my appreciation, i stuck my didgeridoo in her fine butt.
I hope she told you!
See'ya mate
Motherfucker!quote:Op woensdag 16 juli 2008 06:12 schreef Knut het volgende:
[..]
You're staat voor You are. Je hebt hem zojuist verteld dat hij een sletterige vriendin is. Let eens op je engels
Ik denk dat je eens aan je eigen zelfvertrouwen moet gaan werken.....quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:38 schreef andersgezegd het volgende:
Overigens heb ik haar uit achterdocht nog meer vervelende vragen gesteld waar ze eerlijk op heeft geantwoord. Ze heeft absoluut spijt van haar gelieg en gekus met een achterlijke partyboy. Maar dat is dus achteraf gelul.
Op dat moment was de enigsinds aangeslagen en dronken vriendin dus wel vatbaar voor zo'n mongool.
Je gaat naar mijn idee een beetje veel uit van dingen, dus je geeft er al een bepaalde betekenis aan terwijl dat misschien niet zo is. En je weet toch nog wel of je sexuele handlingen met je vriendin hebt gehad voor de eerste keer of was je echt zo wastedquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:10 schreef andersgezegd het volgende:
---
Ik ben me er van bewust dat ik misschien nu wat te hard geraakt ben. Harder dan nodig...
---
Ze vond het niet fijn om de beslissing te maken zag ik, maar ze deed het uit zelfbescherming merkte ik. Ik was harder aangeslagen dan zij.
---
misschien meer dat weet ik niet meer.
Als je het zo samenvat, klinkt het nog erger dan het al isquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kent een chick 11 maanden, woont al een tijd samen en je valt over een kus die ze gegeven heeft toen je niks met dr had?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |