Ik basseer me op zijn periode in DGK en hoe hij zich daar gedroeg en profileerde,quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is jouw goed recht, maar je zegt niet specifiek waarom. Eric is een supergozer en heel sociaal. Dus ik vraag me af waar jij het op basseert, als je hem niet IRL kent.
Helemaal top, jouw reactie danquote:Op woensdag 16 juli 2008 02:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah......... laat dat nou maar ruste dan, heeft toch geen zin, blijkbaar heeft Eric het bijgelegd met Nicolaas, en ook met Huub
Eric is gewoon een geile donder , tja......... zullen heus wel wat woorde over zijn gesproken hoor,
maar wie zijn wij als zij er zelf zijn uitgekomen met zijn allen, dat mooi toch.
Je moet iemand niet lastigvallen tegen zijn zin helemaal mee eens, maar ja, tis nou ook weer geen oorlogsmidadiger ofzo hé, beetje relativeren kan geen kwaad.
en, toch gezellig dat je effe blijft
gelijk heb jequote:Op woensdag 16 juli 2008 02:35 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik ben ondertussen ff m'n koffer verder inpakken
OK, nu begrijp ik het. Je bent afgewezen door hem en nu wil je hem terugpakken. Had dat dan eerder gezegd, dan hadden we het begrepen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:34 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ik basseer me op zijn periode in DGK en hoe hij zich daar gedroeg en profileerde,
En ook gesprekje op msn, niet al te lang want na 15 minuutjes Flikkerde ik deze gozer uit mijn lijst..
Vond hem namelijk een beetje erg persoonlijk wordenDus heb wel degelijk grond om deze gast met de grond gelijk te maken..
Goeie vraag.quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:37 schreef sunny16947 het volgende:
Beetje vreemd. Als je op msn iemand wilt toevoegen, moet je daar toestemming voor krijgen. En als je hem al zo erg vond in de kooi, waarom zoek je dan via msn contact.
Wat een vreemde gevolgtrekking, mij een raadsel hoe je dit kunt concluderen..quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OK, nu begrijp ik het. Je bent afgewezen door hem en nu wil je hem terugpakken. Had dat dan eerder gezegd, dan hadden we het begrepen.
Door het dorp lopen op een ezel. En dan vragen of ze er één hebben die brainview heet...quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:42 schreef APK het volgende:
Ga je nog wel effe een uitstapje naar Sitges maken? [ afbeelding ]
Je gaat toch ook niet 'A Hitler****JETZT_NICHT_AUFLINE****' op MSN toevoegen, hem lekker maken met foto's van overvolle treinen en dan verontwaardigd reageren als hij zegt dat hij super ubergeil werd van die foto's.quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:39 schreef BrainView het volgende:
Goeie vraag.
Om uit te vinden of hij IRL ook zo bedorven was, dus eigenlijk zocht ik bevestiging voor het beeld dat ik van deze man had. En het kwam heel erg mooi overeen met mijn vermoedens en beeldvorming van deese man.
Misschien wel ff jaquote:Op woensdag 16 juli 2008 02:42 schreef APK het volgende:
Ga je nog wel effe een uitstapje naar Sitges maken? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet 'A Hitler****JETZT_NICHT_AUFLINE****' op MSN toevoegen, hem lekker maken met foto's van overvolle treinen en dan verontwaardigd reageren als hij zegt dat hij lekker geil werd van die foto's.
Maar in Sitges zitten de kerels en hebben ze ook strand.quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:48 schreef DGK-Eric het volgende:
Misschien wel ff jaIs een mooi dorpje
Maar Syl heeft ook een strand voor de deur
Toch niet dat strand vlak bij het beeld van Cristobál Colon?quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
In BCN zitten ook heeeeeel veel kerelsquote:Op woensdag 16 juli 2008 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Maar in Sitges zitten de kerels en hebben ze ook strand.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet 'A Hitler****JETZT_NICHT_AUFLINE****' op MSN toevoegen, hem lekker maken met foto's van overvolle treinen en dan verontwaardigd reageren als hij zegt dat hij super ubergeil werd van die foto's.
En zijn moeder een hoerenmadam is, waar Amanda in dienst is en waar Brian als loverboy zijn geld verdient.quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:52 schreef BrainView het volgende:
Brian Kubatz is een baas![]()
Dat wou ik nog ff kwijt
Bij ons in 't dorp noemen we zoiets een familiebedrijfquote:Op woensdag 16 juli 2008 02:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En zijn moeder een hoerenmadam is, waar Amanda in dienst is en waar Brian als loverboy zijn geld verdient.
Dat wilde ik nog ff kwijt.
Nu wordt je wel erg persoonlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Mariëlle is een schatje. Heel spontaan en lief. Die moet geen vakantieliefde krijgen. Die verdiend een leuke vent.quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
In BCN zitten ook heeeeeel veel kerelsEn vrijgezelle Mariëlle zit echt niet op een strand vol homo's te wachten...
quote:Op woensdag 16 juli 2008 03:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu wordt je wel erg persoonlijk.
[ afbeelding ]
En uw moeder vingert zich elke nacht stiekem terwijl ze naar beelden kijkt van Brian..quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En zijn moeder een hoerenmadam is, waar Amanda in dienst is en waar Brian als loverboy zijn geld verdient.
Dat wilde ik nog ff kwijt.
Dat is juist cool man, net zo'n draaiende kippengrill.quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Toch niet dat strand vlak bij het beeld van Cristobál Colon?
Die is goor
Ik moest stiekem ff lachenquote:Op woensdag 16 juli 2008 02:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bij ons in 't dorp noemen we zoiets een familiebedrijf
quote:Op woensdag 16 juli 2008 03:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb die Claire altijd al een lekker mokkeltje gevonden, alleen jammer dat ze een theemusterige uitstraling heeft.. Hem diep nemen kan ze vast wel.. Meer foto'squote:Op woensdag 16 juli 2008 03:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eric, kicke dat je hier was, sterkte in de Gaud-park!quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:51 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
In BCN zitten ook heeeeeel veel kerelsEn vrijgezelle Mariëlle zit echt niet op een strand vol homo's te wachten...
Hahaha thxquote:Op woensdag 16 juli 2008 03:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Eric, kicke dat je hier was, sterkte in de Gaud-park!
Nee sorryquote:
WAAR STAAT DAT!!!!!!?!?!?!?!quote:Op woensdag 16 juli 2008 03:12 schreef APK het volgende:
Op rij 2 heb je trouwens de grootste kans om de pijp uit te gaan.
Ooit op de BBC gezien bij een docu.quote:Op woensdag 16 juli 2008 03:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
WAAR STAAT DAT!!!!!!?!?!?!?!
Hou op...ik heb al vliegangst..waarom denk je dat ik nog niet slaap
Slaap lekker LSquote:Op woensdag 16 juli 2008 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eric,
Veel plezier in Barcelona en geef Syl ff een knuf van me...
De rest ook trustuhhhh
Nite nite!quote:Op woensdag 16 juli 2008 03:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Eric,
Veel plezier in Barcelona en geef Syl ff een knuf van me...
De rest ook trustuhhhh
Claire is een strand verder.quote:Op woensdag 16 juli 2008 03:04 schreef BrainView het volgende:
[..]
Heb die Claire altijd al een lekker mokkeltje gevonden, alleen jammer dat ze een theemusterige uitstraling heeft.. Hem diep nemen kan ze vast wel.. Meer foto's
Enjoy!quote:Op woensdag 16 juli 2008 03:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Zoooo..koffer is gepakt.. ik ga maar 'ns proberen te slapen zo...
Welterusten allemaal, bedankt voor de gezelligheid en tot over een week ofzo!!
kusss
Eric
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |