Is wel duidelijk toch, kennelijk word de grond hem te heet onder de voetenquote:Op woensdag 16 juli 2008 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, 't is wel een inhoudelijke DGK vraag.....daarvoor hoeft ie nu toch echt niet "lost" te gaan....
De vraag zoals hij wordt gesteld is voornamelijk inhoudelijk door alle waardeoordelen van de vragensteller die in de vraag zitten.... Geen behoefte om op deze manier vragen te beantwoorden en zeker geen vragen van deze freak...quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, 't is wel een inhoudelijke DGK vraag.....daarvoor hoeft ie nu toch echt niet "lost" te gaan....
Ben je mal, Eric laat zich niet wegjagen.....en gelijk heeft ie...quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:11 schreef BrainView het volgende:
[..]
Is wel duidelijk toch, kennelijk word de grond hem te heet onder de voeten
Volgens mij ben jij degene die niet uit de kast durft te komen. En in een ontkenningsfase zit.quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:04 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ooh je zit nog altijd in de ontkenningsfase, nog steeds dat grote bord voor je harses..
Ik heb van de Gouden kooi genoten maar elke x dat jij een aandeel had in de serie zat ik me groen en geel te ergeren..
Een onderkruipsel van jou soort zijn zeldzaam, fokking nie normaal
Nu ik de kans heb confronteer ik je met alle plezier met je smerige gedrag in de kooi,
Het zijn feiten neusje, je had gewoon met je poten van een respectabele vader af moeten blijven..
En zo zijn er nog tal van voorbeelden, waar duidelijk wordt dat je het pak slaag wat je aan 't eind van je GDK periode kreeg gewoon verdiende, en toen liep het smerige scheinheilige jankerdje gedesillusioneerd de poort uit
Sterk Eric, heel sterk!quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De vraag zoals hij wordt gesteld is voornamelijk inhoudelijk door alle waardeoordelen van de vragensteller die in de vraag zitten.... Geen behoefte om op deze manier vragen te beantwoorden en zeker geen vragen van deze freak...
Ik heb zojuist de vraag trouwens al beantwoord met: "Er IS ook helemaal niks gebeurd"
Basta...
Hij brengt het wel erg persoonlijk, misschien heeft ie zelf minder leuke ervaringen? Gewoon antwoorden joh. Dit is een fucking forum waar je van alles om je oren krijgt, goed en slecht, fans en mensen die je niet zien zitten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:12 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De vraag zoals hij wordt gesteld is voornamelijk inhoudelijk door alle waardeoordelen van de vragensteller die in de vraag zitten.... Geen behoefte om op deze manier vragen te beantwoorden en zeker geen vragen van deze freak...
Ik heb zojuist de vraag trouwens al beantwoord met: "Er IS ook helemaal niks gebeurd"
Basta...
Ik heb respect voor iedereen, alle Dgk deelnemers behalve voor Eric.quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die niet uit de kast durft te komen. En in een ontkenningsfase zit.
Of je bent homofoob. Want enig respect heb je zeker niet.
zo is dat !quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij brengt het wel erg persoonlijk, misschien heeft ie zelf minder leuke ervaringen? Gewoon antwoorden joh. Dit is een fucking forum waar je van alles om je oren krijgt, goed en slecht, fans en mensen die je niet zien zitten.
Ik heb ook af en toe vette vraagtekens bij jou en Huub's acteren, desalniettemin kan er ook heel regelmatig best een beetje doorheen kijken en zie ik ook wel dat Eric en Huub ook medemensen zijn. En jullie staan nu éénmaal in de spotlights!
Ik zit jullie dan ook regelmatig te pesten, gewoon terug "patsen". Wat je zelf zegt, niet iedereen kan hier vriendjes worden, maar regelmatig even terugschakelen naar een wat ander tempo kan geen kwaad. Niet iedereen is alleen maar slecht, niet iedereen is alleen maar goed....
quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:24 schreef BrainView het volgende:
[..]
Je zwaait me wel erg fanatiek uit, wil je me weghebben ofzoo
quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:25 schreef DGK-Eric het volgende:
Nah..nog één keer dan en dat was echt het allerallerallerallerALLERlaatste wat ik hierover te melden heb:
FREAK!
Ik was ook een GDK volger en fan en alle onderwerpen kunnen gezellig zijn behalve DGKEricquote:Op woensdag 16 juli 2008 02:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
al je een beetje gezellig wordt mag je van mij blijven hoor![]()
maar je bent zoooooooo eh. kweetniet
Dat is jouw goed recht, maar je zegt niet specifiek waarom. Eric is een supergozer en heel sociaal. Dus ik vraag me af waar jij het op basseert, als je hem niet IRL kent.quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:22 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ik heb respect voor iedereen, alle Dgk deelnemers behalve voor Eric.
Waarom moet ik respect tonen voor iemand die ik gelijkstel aan een pissebed?
Why tell
Amanda=respect
Brian=respect
Huub=respect
Nicolaas=respect
Gdk=respect
ensv
behalve Eric
Genoeg hierover.
Greetz
Verwar je hem nu niet met Slyquote:Op woensdag 16 juli 2008 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is jouw goed recht, maar je zegt niet specifiek waarom. Eric is een supergozer en heel sociaal. Dus ik vraag me af waar jij het op basseert, als je hem niet IRL kent.
nah......... laat dat nou maar ruste dan, heeft toch geen zin, blijkbaar heeft Eric het bijgelegd met Nicolaas, en ook met Huubquote:Op woensdag 16 juli 2008 02:28 schreef BrainView het volgende:
[..]
Ik was ook een GDK volger en fan en alle onderwerpen kunnen gezellig zijn behalve DGKEric
Dan wordt ik link, najaa een beetje venijnig..
Ik doe gewoon gezellig mee hoor
Wie is Sly?quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verwar je hem nu niet met Sly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |