abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60136202
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:07 schreef OudFruit het volgende:
Hey sletjes!!!!
Meldt...
pi_60136203
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:07 schreef OudFruit het volgende:
Hey sletjes!!!!
wat tis er ?

woensdag 16 juli 2008 @ 02:11:29 #128
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60136205
Is dat de voorzitter van de actiegroep respectabele vaders?
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_60136206
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nou ja, 't is wel een inhoudelijke DGK vraag.....daarvoor hoeft ie nu toch echt niet "lost" te gaan....
Is wel duidelijk toch, kennelijk word de grond hem te heet onder de voeten
  woensdag 16 juli 2008 @ 02:11:53 #130
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_60136207
Muziekkaal zo prachtig begeleid.
Brian, en een beetje Jaap.

http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=924
  woensdag 16 juli 2008 @ 02:12:35 #131
208098 verified  DGK-Eric
DGK-Eric
pi_60136211
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nou ja, 't is wel een inhoudelijke DGK vraag.....daarvoor hoeft ie nu toch echt niet "lost" te gaan....
De vraag zoals hij wordt gesteld is voornamelijk inhoudelijk door alle waardeoordelen van de vragensteller die in de vraag zitten.... Geen behoefte om op deze manier vragen te beantwoorden en zeker geen vragen van deze freak...

Ik heb zojuist de vraag trouwens al beantwoord met: "Er IS ook helemaal niks gebeurd"

Basta...
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
pi_60136220
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:11 schreef BrainView het volgende:

[..]

Is wel duidelijk toch, kennelijk word de grond hem te heet onder de voeten
Ben je mal, Eric laat zich niet wegjagen.....en gelijk heeft ie...
pi_60136239
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:04 schreef BrainView het volgende:

[..]

Ooh je zit nog altijd in de ontkenningsfase, nog steeds dat grote bord voor je harses..
Ik heb van de Gouden kooi genoten maar elke x dat jij een aandeel had in de serie zat ik me groen en geel te ergeren..
Een onderkruipsel van jou soort zijn zeldzaam, fokking nie normaal
Nu ik de kans heb confronteer ik je met alle plezier met je smerige gedrag in de kooi,
Het zijn feiten neusje, je had gewoon met je poten van een respectabele vader af moeten blijven..
En zo zijn er nog tal van voorbeelden, waar duidelijk wordt dat je het pak slaag wat je aan 't eind van je GDK periode kreeg gewoon verdiende, en toen liep het smerige scheinheilige jankerdje gedesillusioneerd de poort uit
Volgens mij ben jij degene die niet uit de kast durft te komen. En in een ontkenningsfase zit.
Of je bent homofoob. Want enig respect heb je zeker niet.
pi_60136256
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:12 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

De vraag zoals hij wordt gesteld is voornamelijk inhoudelijk door alle waardeoordelen van de vragensteller die in de vraag zitten.... Geen behoefte om op deze manier vragen te beantwoorden en zeker geen vragen van deze freak...

Ik heb zojuist de vraag trouwens al beantwoord met: "Er IS ook helemaal niks gebeurd"

Basta...
Sterk Eric, heel sterk!
Als je nou gewoon zou toegeven dat je toen fout zat en dat je hele GDK avontuur 1 grote vergissing was..
Het zou je sieren, deze 'confessions'.. Maar helaas nog altijd de eeuwige schijnheil.

Hoe durf je mij 'freak' te noemen, dit kan je mogelijk duur komen te staan

Greetz
  woensdag 16 juli 2008 @ 02:19:44 #135
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60136259
Schijnt er iig meer moeite mee te hebben dan Nicolaas zelf.
Snooker is top!!!
pi_60136267
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:12 schreef DGK-Eric het volgende:

[..]

Basta...
Hij brengt het wel erg persoonlijk, misschien heeft ie zelf minder leuke ervaringen? Gewoon antwoorden joh. Dit is een fucking forum waar je van alles om je oren krijgt, goed en slecht, fans en mensen die je niet zien zitten.

Ik heb ook af en toe vette vraagtekens bij jou en Huub's acteren, desalniettemin kan er ook heel regelmatig best een beetje doorheen kijken en zie ik ook wel dat Eric en Huub ook medemensen zijn. En jullie staan nu éénmaal in de spotlights!

Ik zit jullie dan ook regelmatig te pesten, gewoon terug "patsen". Wat je zelf zegt, niet iedereen kan hier vriendjes worden, maar regelmatig even terugschakelen naar een wat ander tempo kan geen kwaad. Niet iedereen is alleen maar slecht, niet iedereen is alleen maar goed....
pi_60136269
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:16 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij degene die niet uit de kast durft te komen. En in een ontkenningsfase zit.
Of je bent homofoob. Want enig respect heb je zeker niet.
Ik heb respect voor iedereen, alle Dgk deelnemers behalve voor Eric.
Waarom moet ik respect tonen voor iemand die ik gelijkstel aan een pissebed?
Why tell
Amanda=respect
Brian=respect
Huub=respect
Nicolaas=respect
Gdk=respect
ensv

behalve Eric

Genoeg hierover.

Greetz
pi_60136272
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hij brengt het wel erg persoonlijk, misschien heeft ie zelf minder leuke ervaringen? Gewoon antwoorden joh. Dit is een fucking forum waar je van alles om je oren krijgt, goed en slecht, fans en mensen die je niet zien zitten.

Ik heb ook af en toe vette vraagtekens bij jou en Huub's acteren, desalniettemin kan er ook heel regelmatig best een beetje doorheen kijken en zie ik ook wel dat Eric en Huub ook medemensen zijn. En jullie staan nu éénmaal in de spotlights!

Ik zit jullie dan ook regelmatig te pesten, gewoon terug "patsen". Wat je zelf zegt, niet iedereen kan hier vriendjes worden, maar regelmatig even terugschakelen naar een wat ander tempo kan geen kwaad. Niet iedereen is alleen maar slecht, niet iedereen is alleen maar goed....
zo is dat !
pi_60136277
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:22 schreef BrainView het volgende:

[..]

Greetz
pi_60136279
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

Je zwaait me wel erg fanatiek uit, wil je me weghebben ofzoo
  woensdag 16 juli 2008 @ 02:25:39 #141
208098 verified  DGK-Eric
DGK-Eric
pi_60136283
Nah..nog één keer dan en dat was echt het allerallerallerallerALLERlaatste wat ik hierover te melden heb:

FREAK!
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
pi_60136286
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:24 schreef BrainView het volgende:

[..]

Je zwaait me wel erg fanatiek uit, wil je me weghebben ofzoo

al je een beetje gezellig wordt mag je van mij blijven hoor

maar je bent zoooooooo eh. kweetniet
  woensdag 16 juli 2008 @ 02:26:29 #143
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_60136290
En tot nooit meer zie-ieieiens.
Snooker is top!!!
  woensdag 16 juli 2008 @ 02:26:34 #144
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_60136298
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:25 schreef DGK-Eric het volgende:
Nah..nog één keer dan en dat was echt het allerallerallerallerALLERlaatste wat ik hierover te melden heb:

FREAK!

pi_60136300
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

al je een beetje gezellig wordt mag je van mij blijven hoor

maar je bent zoooooooo eh. kweetniet
Ik was ook een GDK volger en fan en alle onderwerpen kunnen gezellig zijn behalve DGKEric
Dan wordt ik link, najaa een beetje venijnig..
Ik doe gewoon gezellig mee hoor
pi_60136302
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:22 schreef BrainView het volgende:

[..]

Ik heb respect voor iedereen, alle Dgk deelnemers behalve voor Eric.
Waarom moet ik respect tonen voor iemand die ik gelijkstel aan een pissebed?
Why tell
Amanda=respect
Brian=respect
Huub=respect
Nicolaas=respect
Gdk=respect
ensv

behalve Eric

Genoeg hierover.

Greetz
Dat is jouw goed recht, maar je zegt niet specifiek waarom. Eric is een supergozer en heel sociaal. Dus ik vraag me af waar jij het op basseert, als je hem niet IRL kent.
pi_60136310
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Dat is jouw goed recht, maar je zegt niet specifiek waarom. Eric is een supergozer en heel sociaal. Dus ik vraag me af waar jij het op basseert, als je hem niet IRL kent.
Verwar je hem nu niet met Sly
pi_60136321
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:28 schreef BrainView het volgende:

[..]

Ik was ook een GDK volger en fan en alle onderwerpen kunnen gezellig zijn behalve DGKEric
Dan wordt ik link, najaa een beetje venijnig..
Ik doe gewoon gezellig mee hoor
nah......... laat dat nou maar ruste dan, heeft toch geen zin, blijkbaar heeft Eric het bijgelegd met Nicolaas, en ook met Huub

Eric is gewoon een geile donder , tja......... zullen heus wel wat woorde over zijn gesproken hoor,
maar wie zijn wij als zij er zelf zijn uitgekomen met zijn allen, dat mooi toch.

Je moet iemand niet lastigvallen tegen zijn zin helemaal mee eens, maar ja, tis nou ook weer geen oorlogsmidadiger ofzo hé, beetje relativeren kan geen kwaad.

en, toch gezellig dat je effe blijft
pi_60136324
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Verwar je hem nu niet met Sly
Wie is Sly?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')