Je zegt ook 's nachts kalispera tenzij je afscheid neemt..dan wens je mensen een fijne nacht en welterusten met kalinichtaquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:22 schreef sunny16947 het volgende:
kalispera is avond en volgens mij is het toch al nacht hoor. Ti kanies eimai kala
quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:22 schreef sunny16947 het volgende:
kalispera is avond en volgens mij is het toch al nacht hoor. Ti kanies eimai kala
dat zeg ikquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Je zegt ook 's nachts kalispera tenzij je afscheid neemt..dan wens je mensen een fijne nacht en welterusten met kalinichta
Erik zal ook niet mijn grote vriend worden, maar ik hoop toch dat privé conversaties tussen hem en derden een beetje achterwege kunnen blijvenquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:23 schreef BrainView het volgende:
[..]
Nee serieus
Ik heb deze gast op mijn msn gehad en het is echt een viezerik..
Zoals deze gast nicolaas midden in de nacht betasten, kon zijn handjes niet thuis houden...
Zo heb ik deze gast ook leren kennen op msn
Dat deze ex gouden kooi bewonder serieus wordt genomen hier op fok
Een raadsel
heb hem op msn en het bevalt me primaquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:28 schreef BrainView het volgende:
Ik zal zijn email adres ook niet prijsgeven
Dat gaat mij ook zeker te ver
Maar ik wil mensen hier op fok nit onthouden hoe Eric in elkaar steekt
Behoorlijk sneu mannetje![]()
Ik laat het verders hierbij
Kalinichtaquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:28 schreef BrainView het volgende:
Graag.quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:28 schreef BrainView het volgende:
Dan ben jij vast geen hetero jongen die de indruk wekt ongelukkig te zijn met zijn huidige relatiequote:Op woensdag 16 juli 2008 01:30 schreef AutumnTears het volgende:
[..]
heb hem op msn en het bevalt me prima
Ik heb me helemaal rotgelachen! En heb ze allemaal op m'n harde schijfje staanquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:31 schreef spapaars het volgende:
Eric, een vraagje van John_DK.
Have any of the house guest said anything about their vids (I mean the interesting ones...) on the internet, do they like it, hate it or simply doesn't care?
lolquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:31 schreef BrainView het volgende:
[..]
Dan ben jij vast geen hetero jongen die de indruk wekt ongelukkig te zijn met zijn huidige relatie
quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:32 schreef sunny16947 het volgende:
ti kanies > Hoe gaat het
iemai kala > met mij goed
ja,ja heb nou effe geen zin om op de spelling te letten hoor........ tis al laatquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:32 schreef sunny16947 het volgende:
ti kanies > Hoe gaat het
iemai kala > met mij goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |